Gå til innhold

ONS ville ha nr mitt, ringte ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble med en utrolig kjekk mann hjem for en måneds tid tilbake.
Det er første og siste gang jeg blir med noen hjem og jeg var rett og slett så bort i natten full at jeg ikke husker verdens ting. Uansett våknet jeg opp med et fantastisk vesen, og glad for det, gudene vet hva som kunne skjedd med meg. Vi hadde en hyggelig morgen, spiste sammen og han fulgte meg hjem. Han ønsket å få mitt nr og jeg ga han det.

Hørte ikke noe fra han.

Hvorfor ville han ha nr mitt?

Anonymous poster hash: 13fdd...230
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi kunne vite det?

• Liker 1
Skrevet

Fordi han samler på telefonnummer.

Anonymous poster hash: a7bd7...0a4
  • Liker 1
Skrevet

Du, dette var en one night stand. Ofte spør menn etter nr ditt bare for å være høfig, men stort sett blir det jo ikke noe mer enn den gangen. Nettopp derfor burde man ikke ha ons om man ikke klarer å takle dette :) Gjelder å ikke ha noen forventninger.

Anonymous poster hash: a0342...690
  • Liker 7
Skrevet

får å virke høflig

Skrevet

Kanskje dere har erfart det samme, kanskje noen gjør det samme, ikke vet jeg. Regner jo ikke med å få fasiten - men forslag?
Jeg er nemlig rådløs. Skulle ønske han kontaktet meg, han var så kjekk og snill.

Skrevet

Han kan ha tatt nummeret ditt fordi han i utgangspunktet var interessert, men så dukket det opp noe annet i mellomtiden. Men han er neppe særlig interessert nå, siden han ikke har tatt kontakt på en måned, så du bør nok ikke håpe på at han skal ringe.

• Liker 2
Skrevet

Det her gjør han bare enda mer interessant. Jeg må ha gjort et fryktelig dårlig inntryk. Jeg er vant til å ha draget. Jeg er ikke vant til å ligge med fremmede, derfor er jeg helt blåst på det her.

At han spurte om nr mitt for å virke høflig. Hvorfor skulle han være høflig hvis han likvel ikke ville møte meg igjen? Uff.. Til alle dere som sier at ons ikke er noe for dere, jeg skjønner hva dere mener!!!!!

TS

Skrevet

At han spurte om nr mitt for å virke høflig. Hvorfor skulle han være høflig hvis han likvel ikke ville møte meg igjen?

TS

Definisjonen på å gjøre noe "bare for å være høflig" er jo at man ikke har noen intensjon med det. Det er bare "courtesy". Selv om begge parter vet at det er en ONS så vet også de fleste at det kan føles kleint å si "ha det da". Så man spør om nummeret og glemmer det. Eller bare taster inn noen random tall når den andre sier nummeret.

Anonymous poster hash: 905f4...fd5

• Liker 1
Skrevet

Han ba om nr mens jeg lå i senga...

Skrevet

Jeg fikk låne en joggebukse av han også, fordi jeg hadde på meg kjole.

Skrevet

Han ba om nr mens jeg lå i senga...

Da ville han bare gjøre det mindre kleint for deg eller følte at han måtte gjøre det. Mulig han ville ha en back up til senere hvis han vil ha med noen hjem igjen og ikke får napp ute.

Stort sett er det høflighet. Uansett, har det noe å si nå?

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Høflighet. Eventuelt kommer du til å få en sms neste gang han ikke får med seg noen hjem :P

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Det her gjør han bare enda mer interessant. Jeg må ha gjort et fryktelig dårlig inntryk. Jeg er vant til å ha draget. Jeg er ikke vant til å ligge med fremmede, derfor er jeg helt blåst på det her.

At han spurte om nr mitt for å virke høflig. Hvorfor skulle han være høflig hvis han likvel ikke ville møte meg igjen? Uff.. Til alle dere som sier at ons ikke er noe for dere, jeg skjønner hva dere mener!!!!!

TS

Jeg kan ikke tenke meg at menn flest synes stupfulle damer er videre attraktive. Du kan vel ta kontakt med ham, hvis det er så om å gjøre. Vet du (husker du) navnet hans? Fikk du telefonnr. hans?

Skrevet

Kanskje han ville prøve å møte deg igjen, men turte ikke å kontakte deg i ettertid

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han ville prøve å møte deg igjen, men turte ikke å kontakte deg i ettertid

Dette er som regel ønsketekning.

Han har allerede ligget med henne. Hvilket betyr at han var selvsikker nok til å få henne med hjem, vet hun er villig, vet hun er interessert hvis hun også ga nummeret.

Det var en ONS og han er ikke interessert i mer. Tror hun kan forkaste "han er bare for sjenert" ganske lett.

• Liker 2
Skrevet

TS ikke ta kontakt. La det ligge og glem det. Ingenting godt kan komme av å presse deg på en fyr som tydelig ikke er interessert og som du har hatt en stupfull ONS med.

Skrevet

Han var absolutt ikke sjenert, han var selvsikker og stolt. Uff, jeg innser at jeg bare var forbruksmateriale.
Det var nytt for meg....

ts

Skrevet

Man kan aldri vite noe helt sikkert i slike situasjon, og derfor skrev jeg "kanskje".

Skrevet

Du var med han hjem, da vet du hvor han bor. Du lånte en joggebukse, du drar å leverer den tilbake. Da finner du ut om han er like dødskjekk fremdeles.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...