heiduderborte Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Heisann! Skal snart til utlandet i varmere strøk og vil gjerne få en mer markert og strammere kropp Jeg er tynn nå, men vil gjerne stramme kroppen, pga jeg trener veldig lite. Jeg har et sunt og variert kosthold, med rent kjøtt, frukt og grønnsaker. Hvilke øvelser kan jeg ta? 2 uker er selvfølgelig alt for kort tid, men kan man se forskjeller på 2 uker? evt hva må jeg spise for å stramme inn kroppen? magen min har en tendens til å bli oppblåst, og vil gjerne stramme inn den også, hehe
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Høyde og vekt? Anonymous poster hash: 45d04...c9a
heiduderborte Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 Høyde og vekt? Anonymous poster hash: 45d04...c9a 175, 57 kg
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Nei, det er ikke mulig å få synlige resultater på to uker. Men om du begynner med trening nå vil du nok se forskjell om du drar til syden neste årAnonymous poster hash: 39cad...67f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Du er jo allerede ganske slank som du skriver. Men for å være ærlig, så er det ikke så mye resultater du klarer å få på 2 uker. Du kan prøve med tung styrketrening og proteinrikmat. Når du får muskler på kroppen, så vil du se enda strammere ut. Du kan jo prøve å holde deg unna karbohydrater, siden det binder vann og gjør kroppen "dvaskete". Kutt ut brød, ris, poteter, pasta en uke før du skal reise. Drikk mye vann, og hold deg unna mat som gjør deg oppblåst. Som for eksempel brus, alkohol tyggis, kål også videre... Spis i tillegg mye fiberik mat, så får fart på fordøyelsen. Anonymous poster hash: 45d04...c9a 1
heiduderborte Skrevet 30. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2013 Du er jo allerede ganske slank som du skriver. Men for å være ærlig, så er det ikke så mye resultater du klarer å få på 2 uker. Du kan prøve med tung styrketrening og proteinrikmat. Når du får muskler på kroppen, så vil du se enda strammere ut. Du kan jo prøve å holde deg unna karbohydrater, siden det binder vann og gjør kroppen "dvaskete". Kutt ut brød, ris, poteter, pasta en uke før du skal reise. Drikk mye vann, og hold deg unna mat som gjør deg oppblåst. Som for eksempel brus, alkohol tyggis, kål også videre... Spis i tillegg mye fiberik mat, så får fart på fordøyelsen. Anonymous poster hash: 45d04...c9a Hvilken mat inneholder masse proteiner, men lite karbo? Egg, noe mer?
Berit Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Nei, du får jo egentlig ikke synlige resultater. Men jeg vil si at du får litt allikevel, i og med at når man trener så får man en god velvære følelse og det hjelper både på utseendet og humør. Det gjør at du signaliserer sunnhet og sjarm
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Hvilken mat inneholder masse proteiner, men lite karbo? Egg, noe mer? Egg, skinke, kylling, cottage cheese, laksefilet, annet rent kjøtt Anonymous poster hash: 45d04...c9a
Gjest bustyvel Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Nytter ikke faste og slikt ihvertfall, da blir du oppblåst når du inntar drinker og usunn mat igjen i syden. Ingen råd ellers - quick fix funker ikke, nyt turen og begynn jobbingen med helårskropp når du kommer hjem
heiduderborte Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2013 Nytter ikke faste og slikt ihvertfall, da blir du oppblåst når du inntar drinker og usunn mat igjen i syden. Ingen råd ellers - quick fix funker ikke, nyt turen og begynn jobbingen med helårskropp når du kommer hjem Pleier å trene masse på sydenturer! men drikkingen ødelegger kanskje alt uansett.. Satser ikke på en quick fix, ettersom det ikke er bra for noe!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Hvilken mat inneholder masse proteiner, men lite karbo? Egg, noe mer? Allmennkunnskap Anonymous poster hash: 98b06...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå