AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg skal i dag ta toget fra Asker og inn til Oslo, og i Oslo skal jeg videre med t-banen. Må jeg da kjøpe egen billett for t-banen, eller gjelder billetten fra NSB som billett også på t-banen? Jeg vet at dersom man har tatt tog og skal videre med buss i Oslo/Akershus, så kan man ihvertfall bruke togbilletten til å ta bussen videre dersom det har gått under 1 time. Anonymous poster hash: 67b91...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 30. november 2013 #2 Del Skrevet 30. november 2013 Du kan bruke samme billetten i en time, uansett hvilken form for kollektivtransport du tar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Del Skrevet 30. november 2013 Du kan bruke samme billetten i en time, uansett hvilken form for kollektivtransport du tar 90 minutters overgang med oslo + 1 sone. Anonymous poster hash: a6fd3...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Del Skrevet 30. november 2013 Gjelder deg også på Ruter-appen? Anonymous poster hash: 967db...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Del Skrevet 30. november 2013 Ruter-app, nsb-app, billetter kjøpt på automat osv. Samme hvordan du kjøper billetten. Alt funker, bare sørg for å kjøpe for de sonene du skal gjennom samt fullføre reisen innen billetten løper ut. Anonymous poster hash: 7c120...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå