AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hei! Jeg skal innføre en valp til Norge fra ett EU land. Hvor mye skal jeg betale i toll/moms? Hvordan kan jeg rekne ut dette? Dette er en valp til ca 12000-14000. Jeg ønsker å gjøre alt rett, ha kontroll og få en fin flytur hjem til Norge når den tid kommer. Jeg setter stor pris på svar og tips! Vaksiner og papirer har jeg lest om. Og jeg har flydd med valp før, men bare innlands. Valpen skal være med meg i kabinen. Men jeg er så usikker med toll/moms? Takk for svar Anonymous poster hash: bfa10...58f
Gjest M.E syke Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Du skal gå på rødt, og vise frem papirer og alt der der samt betalte 25% av kjøpesummen. Hvis du betaler 14000 for hunden er det: 3500,- du skal betale for den i toll. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Hei! Jeg skal innføre en valp til Norge fra ett EU land. Hvor mye skal jeg betale i toll/moms? Hvordan kan jeg rekne ut dette? Dette er en valp til ca 12000-14000. Jeg ønsker å gjøre alt rett, ha kontroll og få en fin flytur hjem til Norge når den tid kommer. Jeg setter stor pris på svar og tips! Vaksiner og papirer har jeg lest om. Og jeg har flydd med valp før, men bare innlands. Valpen skal være med meg i kabinen. Men jeg er så usikker med toll/moms? Takk for svar Anonymous poster hash: bfa10...58f Det var en dyr valp, kan jeg spørre hvilken rase det er snakk om? Og fra hvilket land? Anonymous poster hash: bcc1d...847
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Det var en dyr valp, kan jeg spørre hvilken rase det er snakk om? Og fra hvilket land? Anonymous poster hash: bcc1d...847 Dette er da en helt normal pris for en valp fra gode linjer. Anonymous poster hash: 659de...658 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Det var en dyr valp, kan jeg spørre hvilken rase det er snakk om? Og fra hvilket land? Anonymous poster hash: bcc1d...847 Normal pris for en valp med bra linjer og seriøs oppdretter Jeg kunne betalt mye mer for denne valpen. Linjene er akuratt det jeg ser etter og jeg gleder meg veldig til nurket kommer hjem til min bittelille flokk Tusen takk for svar, greit å ha en sum å gå etter når jeg skal betale! Anonymous poster hash: bfa10...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå