Gå til innhold

I hvor mange dager er det vanlig å ha mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min ble skikkelig overrasket over at jeg har mensen i 7 dager. Alle andre jenter han har vært borti har hatt mensen i bare 3 dager. Er det veldig uvanlig å ha mensen i 7 dager? Jeg blør ikke så mye de siste dagene, men jeg blør uansett i 7 dager. Hvor mange dager har dere mensen?

Anonymous poster hash: 6fc4a...df2
Skrevet

2-7 dager.

Jeg har mensen i ca 10 dager.

Skrevet

dette er selvfølgelig individuelt :) da jeg først fikk mensen varte den som regel i 6-7 dager, men etter at jeg begynte på p-piller varer den i ca 3 dager de få gangene jeg har mensen. det er helt normalt å ha mensen i 7 dager :)

Skrevet

Jeg går på p-piller, og min varer en uke de få gangene jeg har mensen :)

Anonymous poster hash: bd97b...357
Skrevet

Før jeg begynte på p-piller varte mensen 8-9 dager. Nå varer den 7 dager. Så det har jo hulpet litt, men ikke så mye som jeg håpte.

Føler alle andre har færre dager.

Skrevet

Jeg blør også i nesten syv dager. To dager med spotting, tre dager med full blødning og så en eller to dager med spotting igjen. Det er helt vanlig.

Anonymous poster hash: a07c0...d55
  • Liker 1
Skrevet

Du er helt normal.

Anonymous poster hash: 3d195...6aa
Skrevet

Før jeg begynte på p-piller: 7-8 dager
Etter jeg begynte på p-piller: 5 dager ca

Gjest avocadoen
Skrevet

Frem til jeg var 15 og fikk p-piller av lege (av medisinske årsaker) så hadde jeg mensen i 8 dager. Dette sammen med mengde ble sett som unormalt. Nå med p-piller har jeg mensen i 3 dager :)

Skrevet

Før p-pillene i ca 7 dager, etter jeg begynte med piller ca 3-4 dager. Nå.... ingenting :fnise:

Skrevet

Det siste drøye året har det variert mellom fire og tolv dager for min del. Går ikke på p-piller og har pco.

Skrevet

3-4 dager. Med kraftige smerter første dagen.

Skrevet

Min er veldig varierende! Denne gangen varte den bare i 3 dager. Men pleier å vare fra 4-7 dager-

Anonymous poster hash: 3ba80...892
Skrevet

På p-piller hadde jeg mensen i 3-4 dager. På p-ring varer den i 7 ca...

Anonymous poster hash: c07e7...85e

Skrevet

ca 5-6 dager, men blødde mer da jeg var yngre. Fått mindre blødninger etter å ha gjennomgått en kirurgisk abort for mange år siden.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Som regel 7 dager pr. mnd. men det kan også hende at den kommer 2x7 dager pr. mnd. hvis jeg har stresset mye. Den lever sitt eget liv. Anonymous poster hash: 3ab9f...617

Skrevet

Jeg gjør det effektivt unna på i underkant av to døgn, men en uke er vel så vanlig.

Anonymous poster hash: 93130...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...