Tga93 Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 En veninne av meg fortalte i går at en veninne av hun som bor på hybel hadde bestillt et gammelt spiritisme spill på nettet, så hadde det gått noen dager før hun hadde fått det. Når hun fikk det i posten så åpnet hun pakken men gjorde ikke noe mer med det en å legge det på kjøkkenbenken. Siden det var fredag så var hun lenger oppe, så når klokken var hall 2 så tente hun lys og begynnte og spille dette ALENE. Hun begynte å spørre om ånden var god eller ond, så hadde ånden i glasset svart at han var ond, rett før hun skulle avslutte spillet begynte hele hybelen og riste og glasset som hun spilte med der ånden var veltet. Detter er noen månder siden nå, men det er noe i hybelen hennes som er så ond at der er et rent helvette sier hun. Hun blir dratt ut av sengen, hun kjenner noen tar og drager i dynen hennes om natten, alt som har med kors og bibelen forsvinner, det lukter råtten egg i hybelen hele tiden, hun kjenner noen tar kvelertak på hun, hun ser en stor mørk skygge, hun hører knurre lyder, ikke nokk med det så har foreldrene hennes kontaktet en exorcism i sverige som skal komme og " rense" hybelen for det er så jævlig og bo der. ( beklager om det er mye skrivefeil, men jeg skjelver når jeg skrev dette )
Berentsens Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Er det ikke bare å finne seg en ny hybel?
Tga93 Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 Er det ikke bare å finne seg en ny hybel? Er ikke noe vits det når denne " ånden/ demonen " har lenket seg til hun, uansett hvor hun går er han der.
Gjest heihade Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 kanskje hun burde flytte hjem til foreldrene igjen til hun er vokst opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå