AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Beste hudproduktene! Har prøvd det meste, decleor, matis, md formulation ++++. Har fått så mye finere hud etter jeg begynte med MÅ. Andre som bruker de? Og er fornøyd? Anonymous poster hash: a533a...8b1
Gjest BabyBlue Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Kan du følge opp med produkter du er fornøyd med og hva de er gjort? Når det er et såpass kort innlegg med en så direkte overskrift mistenker jeg at det er reklame, selv om det selvsagt ikke trenger å være det. I disse sponsede rosabloggdager er jeg bare mer enn litt skeptisk
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Kan du følge opp med produkter du er fornøyd med og hva de er gjort? Når det er et såpass kort innlegg med en så direkte overskrift mistenker jeg at det er reklame, selv om det selvsagt ikke trenger å være det. I disse sponsede rosabloggdager er jeg bare mer enn litt skeptisk Hehe, er IKKE reklame. Jeg bruker: Maria åkerberg - cleansing ansiktsvann: neroli freshener, serum/olje : Royal facial oil neroli Og dagkremen face dream. Alltid hatt mye kviser og blank hud. Uansett hvilken Foundation jeg brukte så ble jeg feit i huden etter 30 min ca. Nå går det mye lengre tid, jeg har kanskje 1-2 kviser, og den tørre (har kombinerthud) huden er borte. Jeg sliter og med at jeg blir VELDIG rød etter å fjernet sminken, og etter jeg begynte å bruke face dream så roer huden min seg med en gang. Suuper fornøyd. Og nei ingen reklame. MIN mening Anonymous poster hash: a533a...8b1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 det er forresten hudpleie produkter. Som de selger i salonger, men de er økologiske. www.mariaakerberg.no Anonymous poster hash: a533a...8b1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 visst noen her sliter med at dere er røde i ansiktet ofte, så hjelper antirougen fra maria åkerbeg:) Anonymous poster hash: a533a...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå