Havre Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har litt lange øyenbryn, stusser dem. Men hvor korte skal de stusses for at det skal se best mulig ut? De krøller seg dessverre litt også, det er litt slitsomt. Setter pris på tips
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Jeg har lange fine tette øyenbryn. Jeg grer og former dem, men ellers får de gro som de vil. Jeg er heldig. Anonymous poster hash: ac7ea...b2d
Havre Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 Jeg har lange fine tette øyenbryn. Jeg grer og former dem, men ellers får de gro som de vil. Jeg er heldig. Anonymous poster hash: ac7ea...b2d Tenker på lengden på hårene var det det du mente også?
Gjest Naria Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 (endret) Mine blir mye finere når de stusses, ser mye ryddigere ut. Har ikke turt å gjøre det selv enda, så jeg går til ei som stusser, napper og threader brynene mine ca. annenhver måned så vedlikeholder jeg selv. Det virker som hun grer brynene mine opp og klipper de hårene som er så lange at de stikker over brynet, om det ga noen mening. Finnes sikker videoer på Youtube som viser fremgangsmåte. Endret 30. november 2013 av Naria
Havre Skrevet 30. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2013 Jepp, jeg gjør det på den måten, men litt usikker på om de blir for lange. Synes stadig det ser så rotete ut. Sikkert fordi det krøller seg litt. Kanskje jeg skulle stikke innom en hud/hårpleiesalong og spurt litt. Men er redd det er så dyrt.
Gjest BabyBlue Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Bruker faktisk en ubrukt lusekam når jeg stusser brynene, haha! Funker fett. Grer de bare opp med kammen, også stikker hårene opp slik at jeg ser hvordan lengden er. Taggene er så tette at alt følger med. Også stusser jeg slik at de er i samme lengde, også grer jeg de ned for å se om jeg er fornøyd. Hvis ikke gjentar jeg prosedyren. Du burde ikke klippe for mye om gangen, og heller ta det steg for steg slik at du ser hvordan resultatet blir. Å nappe for mange hår, å klippe for mye om gangen... blir sjelden bra.
Santflows Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Jeg bruker å ta øyenbrynsbørste å dra hårene oppover, deretter bruker jeg øyenbrynskniv og skjærer av hårene som stikker over øyenbrynskanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå