Kanko Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg er en brunette med veldig lyse øyebryn. De er ikke bare lyse, men jeg har ganske få hår der også, hva skal jeg gjøre? Jeg har også brune øyner, så hadde vært finere med mørke øyebryn. Farget de med øyebrynsblyant i noen år nå, men begynt å gå litt lei. Vil kunne svømme, dusje og "skrubbe" ansiktet uten at fargen forsvinner. Vær så snill å kom med noen tips, er desperat..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Ehh... du kan farge dem? Altså med fargemiddel som er laget for øyenbryn? Anonymous poster hash: 40d29...c32
Kanko Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 Ehh... du kan farge dem? Altså med fargemiddel som er laget for øyenbryn? Anonymous poster hash: 40d29...c32 Har prøvd, men siden jeg har så få hår, så er det mulig å se huden under, så de fortsatt ser lyse ut :/
muffin26 Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Tatovering eller bruke sånn serum som får bryna til å vokse mavala double lash funket på meg. Så farger du de.
Kanko Skrevet 30. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2013 Tatovering eller bruke sånn serum som får bryna til å vokse mavala double lash funket på meg. Så farger du de. Åja, kanskje jeg skal prøve det ja! vil helst ikke tatovere de.. Får du kjøpt det serumet på butikker som Vita eller er det på nettet man må bestille det?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Du må gå til en skikkelig god sminkebutikk og få kjøpt deg et brynspudder eller en penn. Men husk at de aller fleste n for tiden bruker for mørk farge! Ikke pent! Og tegn de heller ikke for store. Anonymous poster hash: 2746f...6c1 1
muffin26 Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Åja, kanskje jeg skal prøve det ja! vil helst ikke tatovere de.. Får du kjøpt det serumet på butikker som Vita eller er det på nettet man må bestille det? de har det på feelunque,koster 100 kr og funker virkelig bare les omtalene:)jeg fikk mer hår der jeg hadde tynne hår pga overnapping.
Kanko Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2013 (endret) de har det på feelunque,koster 100 kr og funker virkelig bare les omtalene:)jeg fikk mer hår der jeg hadde tynne hår pga overnapping. Er det noe tillegg som toll, frakt eller andre ekstra avgifter man må betale om man bestiller derfra? Endret 11. desember 2013 av Kanko
Whimsy Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Men har du lite hår pga overnapping? Eller har du alltid hatt lite hår? For serumet kan jo ikke trylle frem nye hår :-)
missuvillig Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Jeg tror sånn make up tatovering forsvinner etter noen år De er altså ikke permanente i den forstand!
Kanko Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2013 Men har du lite hår pga overnapping? Eller har du alltid hatt lite hår? For serumet kan jo ikke trylle frem nye hår :-) Nei, jeg har lite hår naturlig, men noen serum tilbyr at øyenbrynene vokser seg tykkere og at de skal gro mer - hadde håpt på et vidunder som kunne funket! surt å svi av flere tusen kroner for "permanent" feks, da det omtrent er eneste utvei for å få noe varige øyenbryn :/
muffin26 Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Er det noe tillegg som toll, frakt eller andre ekstra avgifter man må betale om man bestiller derfra? Hvis du kjøper over 200 kr så må du betale toll,men feelunique tilbake betaler toll. Den koster ikke mer enn 130 så du er trygg der.
Kanko Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2013 Hvis du kjøper over 200 kr så må du betale toll,men feelunique tilbake betaler toll. Den koster ikke mer enn 130 så du er trygg der. Så bra, tusen takk for tipset!
Whimsy Skrevet 11. desember 2013 #15 Skrevet 11. desember 2013 Nei, jeg har lite hår naturlig, men noen serum tilbyr at øyenbrynene vokser seg tykkere og at de skal gro mer - hadde håpt på et vidunder som kunne funket! surt å svi av flere tusen kroner for "permanent" feks, da det omtrent er eneste utvei for å få noe varige øyenbryn :/ Serumet vil kanskje gjøre at brynene vokser tilbake raskere, og bli mørkere. Men det vil ikke lage nye hårsekker, altså ikke tettere bryn med mer hår:-) Jeg har også veldig mørkt hår og nokså lyse bryn uten mye hår. Farging og serum funker ikke i det hele tatt. Det beste er brynspudder :-)
Kanko Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #16 Skrevet 11. desember 2013 Serumet vil kanskje gjøre at brynene vokser tilbake raskere, og bli mørkere. Men det vil ikke lage nye hårsekker, altså ikke tettere bryn med mer hår:-) Jeg har også veldig mørkt hår og nokså lyse bryn uten mye hår. Farging og serum funker ikke i det hele tatt. Det beste er brynspudder :-) åhhh, utrolig dumt da så kjedelig når man skal bade eller noe i den dur, så må man gå å bekymre seg for at fargen går vekk om man dukker under... Lyst å bade inne i svømmehallen, men redd for at fargen skal begynne å "forsvinne" når jeg får vatn på Noen tips til hva som holder veldig godt på isåfall? :/
Whimsy Skrevet 11. desember 2013 #17 Skrevet 11. desember 2013 åhhh, utrolig dumt da så kjedelig når man skal bade eller noe i den dur, så må man gå å bekymre seg for at fargen går vekk om man dukker under... Lyst å bade inne i svømmehallen, men redd for at fargen skal begynne å "forsvinne" når jeg får vatn på Noen tips til hva som holder veldig godt på isåfall? :/ Det ene brynspudderet mitt kom med en slags voks som skulle få fargen til å sitte, har aldri prøvd å bade med det, men funker veldig bra ellers :-) Nå husker jeg ikke hvilket merke det er, logoen og klistremerke er skrapt bort, men kjøpte det på vita, kostet ikke mye:-)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #18 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har egentlig greit nok med farge på brynene, men de er veldig tynt behåret, så jeg må fylle dem ut med brynpudder. Å farge dem er egentlig ikke noe særlig poeng for meg. Men man blir jo lei av å måtte sminke brynene, så nå har jeg søren meg registrert meg på feelunique og bestilt mavala double lash. Jeg leste noen omtaler først, har sett noen før/etter-bilder, og det virker jo lovende, da. Utrolig hvis det virkelig fungerer. Jeg skal komme tilbake i tråden med rapport når jeg har brukt produktet en stund! Anonymous poster hash: 62212...972
Kanko Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #19 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har egentlig greit nok med farge på brynene, men de er veldig tynt behåret, så jeg må fylle dem ut med brynpudder. Å farge dem er egentlig ikke noe særlig poeng for meg. Men man blir jo lei av å måtte sminke brynene, så nå har jeg søren meg registrert meg på feelunique og bestilt mavala double lash. Jeg leste noen omtaler først, har sett noen før/etter-bilder, og det virker jo lovende, da. Utrolig hvis det virkelig fungerer. Jeg skal komme tilbake i tråden med rapport når jeg har brukt produktet en stund! Anonymous poster hash: 62212...972 åhh, ja tusen takk!! Hadde vært kjempefint om du kunne det! vurderer nå selv å bestille det, men er litt usikker. Blir det altså ingen ekstra kostnader enn litt over 100 norske kroner som det serumet koster?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #20 Skrevet 11. desember 2013 åhh, ja tusen takk!! Hadde vært kjempefint om du kunne det! vurderer nå selv å bestille det, men er litt usikker. Blir det altså ingen ekstra kostnader enn litt over 100 norske kroner som det serumet koster? Nei, du kommer ikke til å få sjokk når du skal betale. Jeg googlet litt, og kom til et sminkeforum, og der var det en som kunne opplyse følgende: For de som lurer på virkestoff og slikt: virkningen ble oppdaget som en bivirkning på øyedråper til grønn/grå/whatever stær. Pasienter fikk lange øyevipper. Og vips, fant noen ut at de skulle konsentrere greiene og putte det ut på kosmetikkmarkedet. Da jeg leste dette kom jeg på virkningen min mor har fått etter en tids behandling med øyedråper mot grønn stær: Lange, fyldige, mørke vipper. Hun har stær kun på det ene øyet, da, så det ser litt sykt ut. Stor forskjell, faktisk. Jeg ble kjempemisunnelig på det ene øyet hennes! Anonymous poster hash: 62212...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå