Gå til innhold

Hva er folk ute etter på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet ned appen igår bare for å se hva det går ut på, og har allerede fått over 100 matcher på under et døgn, og deøssevis med meldinger. Jeg ble helt overrasket jeg! Hva vil folk som er på tinder egentlig? Er det et sjekkearena for folk som vil ha seg et ligg? Eller finnes det mer seriøse folk der? Tenker fremst på gutter/menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De guttene jeg kjenner som er der er ikke ute etter noe fast forhold i allefall, mer en hook-up for kvelden.

Det gjelder sikkert ikke alle som er der, men i mine kretser omtales den bare som en ONS-app.

Anonymous poster hash: 2c985...6bd
Skrevet

De fleste er bare ute etter sex.

Anonymous poster hash: 336bd...3ee
Skrevet

Min venninnegjeng har fortsatt håpet om å finne gode dates der, hvertfall. :)

• Liker 2
Skrevet

De fleste menn jeg kjenner omtaler det som et bibliotek av kvinner som de kan bla igjennom når de ønsker et ligg, og at de ikke er så veldig nøye på hvem de får match med. Sex-app og ons-app, definitivt ikke en dating-app.

Anonymous poster hash: 203b1...ead
Skrevet

Jeg bruker det vel egentlig bare for å se om jeg ser noen jeg kjenner der, eller får noen matcher, og vis jeg skulle være heldig og komme i kontakt med noen jeg ikke kjenner er jo det bare flott :)

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på personen. Sex eller mer seriøs dating.

Anonymous poster hash: d503b...c07
Skrevet

Kvinnene vil ha forhold og mennene vil ha sex. Intet nytt under solen altså.

Neida, jeg vet ikke, det varierer vel fra person til person, som alt annet.

Skrevet

Tinder er nok en sexapp

Anonymous poster hash: b2f65...cd2

Skrevet

Lastet ned appen igår bare for å se hva det går ut på, og har allerede fått over 100 matcher på under et døgn, og deøssevis med meldinger. Jeg ble helt overrasket jeg! Hva vil folk som er på tinder egentlig? Er det et sjekkearena for folk som vil ha seg et ligg? Eller finnes det mer seriøse folk der? Tenker fremst på gutter/menn.

Varierer fra person til person :) Jeg har truffet en jente via tinder et par ganger, og vil egentlig bare vente og se hva som skjer mellom oss.

Men i utgangspunktet kunne jeg både hatt hookups med jenter for kvelden, og noe mer seriøst.

Anonymous poster hash: 21d53...4db

Skrevet

Varierer fra person til person. At det er "anonymt" og enkelt, gjør at terskelen blir langt lavere for å delta. Har så langt hatt tre ons etter å ha først møtt jenta på tinder. Driver også å prater med et par andre, som er ute etter noe mer enn kun ons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...