AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 I Oktober solgte jeg min leilighet og datoen ble satt for overtakelse, i Januar. Når vi var på kontraktsmøte, så sa jeg at overtakelse blir den dato, men om de ikke har solgt sin bolig inntil det, kunne jeg tenkt meg å bo i leiligheten og betale leie, selvfølgelig. Det var de enig i da, og spes kona virket glad, for da slapp de å stresse. De holder på å selge sitt hus, innimellom følger jeg med på Finn. De har hatt 2 visninger, ikke solgt og skal ha en visning i helgen. Er det frekt av meg å ringe å spørre hvordan det går og om de fortsatt er intr. i det vi sa på kontraktsmøte? Vi er snart i Desember, og jeg liker å vite ting i god tid, for jeg har mye å pakke og div. Hva mener du?Anonymous poster hash: 0801e...ef6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Huset mitt blir ikke ferdig før mars, jeg fikk nylig vite det, og da må jeg bo hos noen, og jeg har mye møbler og div. Derfor jeg kunne tenkt meg å bo her. TsAnonymous poster hash: 0801e...ef6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Phu! :-) Takk for det! Men syns dere jeg burde vente til etter helgen, de har visning i morgen, før jeg ringer eller kan jeg ringe nå?Anonymous poster hash: 0801e...ef6
Edvarda Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Ring nå, i tilfelle de vurderer å ta imot et skambud i morgen bare fordi de må overta huset ditt snart. Kanskje du kan løse ting for både dem og deg på denne måten
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Ring nå, i tilfelle de vurderer å ta imot et skambud i morgen bare fordi de må overta huset ditt snart. Kanskje du kan løse ting for både dem og deg på denne måten Ser ikke noen grunn for at de skal gjøre det, når de vet hva jeg har sagt på kontraktsmøte. Uff jeg er så nervøs, men skal ringe. Må bare samle motet først. Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte samtalen?Anonymous poster hash: 0801e...ef6
Ciara Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Hvorfor er du nervøs? Husk at det er i deres interesse også hvis du leier fordi de ikke får solgt huset! Kanskje de ikke helt tør å ringe deg fordi de ikke vet hvor alvorlig tilbudet ditt var? Bare gå rett på sak.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Hvorfor er du nervøs? Husk at det er i deres interesse også hvis du leier fordi de ikke får solgt huset! Kanskje de ikke helt tør å ringe deg fordi de ikke vet hvor alvorlig tilbudet ditt var? Bare gå rett på sak. Jeg er bare nervøs for hva svaret blir. At de sier at de vil likevel vil flytte inn til overtakelsesdato. Mye kan ha forandret seg hos dem i løpet av kontraktsmøte. Men, skal ringe for å slippe å tenke Anonymous poster hash: 0801e...ef6
Ciara Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Jeg er bare nervøs for hva svaret blir. At de sier at de vil likevel vil flytte inn til overtakelsesdato. Mye kan ha forandret seg hos dem i løpet av kontraktsmøte. Men, skal ringe for å slippe å tenke Anonymous poster hash: 0801e...ef6 Da må du ringe for å finne ut hvor du skal bo. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Da har jeg ringt. De har hatt et par interessenter som ga for lave bud. Og det kommer en del imorgen også. Så jeg satser egentlig på at de får solgt. Jeg ble litt lei meg, men sånn går det.Anonymous poster hash: 0801e...ef6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 Da har jeg ringt. De har hatt et par interessenter som ga for lave bud. Og det kommer en del imorgen også. Så jeg satser egentlig på at de får solgt. Jeg ble litt lei meg, men sånn går det.Anonymous poster hash: 0801e...ef6 Ikke ta sorgene på forskudd, ingenting er avklart før de har akseptert ett bud og signert salgskontrakten. I mellomtiden ser du over tingene dine og kanskje det er ting du ønsker å selge på finn evt gi bort, og begynn å pakke det du ikke trenger å bruke de neste månedene. Anonymous poster hash: b0c78...1d4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 De hadde visning igår og jeg ser nå at ingenting er endret, altså de har ikke solgt huset enda. Da er det fortsatt håp. TsAnonymous poster hash: 0801e...ef6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 Uansett om de får solgt er det jo ikke sikkert at de skal flytte allerede i januar. De må jo bli enige ang overtakelse med de som kjøper ogsåAnonymous poster hash: 5809d...54b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 Det vil gå bedre enn du tror ts! Anonymous poster hash: b0c78...1d4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Uansett om de får solgt er det jo ikke sikkert at de skal flytte allerede i januar. De må jo bli enige ang overtakelse med de som kjøper ogsåAnonymous poster hash: 5809d...54b Ja, vet det men jeg er så stressa av meg.Anonymous poster hash: 0801e...ef6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 Det vil gå bedre enn du tror ts! Anonymous poster hash: b0c78...1d4 Å tror du det? Takk for det snille deg, jeg holder meg i håpet Anonymous poster hash: 0801e...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Megleren ringte idag, og spurte om vi kunne skyve overtakelsesdato en mnd fram. Da sa jeg selvsagt ja!! Dette er den beste dagen i mitt liv, så glad !!! )))) Hilsen TS.Anonymous poster hash: 0801e...ef6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå