Gå til innhold

Hvordan adventskalender har dere i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pakkekalender, som jeg har fått av min super snille mamma, og en sånn 10kr sjokoladekalender som jeg fikk av kjæresten.

Hvordan adventskalender har dere i år?

Anonymous poster hash: f347e...9eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har juleøl-kalender. :)

• Liker 2
Skrevet

Divine fair trade julekalender, så kan jeg spise sjokoladekalender med god samvittighet! :)

Anonymous poster hash: 2c5fb...472

Skrevet

Hehe,bare en billig en fra Nille...

Skrevet

Flax-kalender :) satser på å vinne 500.000 til jul :fnise: er lov å drømme.

Skrevet

Jeg har en pakkekalender som mamma har laget. Også skal jeg kanskje dele en sånn kinder-kalender med kjæresten :)

Anonymous poster hash: 04244...1e4
Skrevet

Pakkekalender fra mamma, men får bare hver søndag. Da kan vi få noe ordentlig vi trenger istedenfor bare småskrot.

Anonymous poster hash: 46a07...d2d
Skrevet

Hadde ikke egentlig tenkt å ha kalender, men så var mamma så snill å lage en pakkekalender til samboer og meg :)

Skrevet

Nå liker ikke jeg øl, men for en morsom ide :fnise: kanskje jeg skal ønske meg rødvinskalender neste år :vin:

Skrevet

Den samme jeg har hatt i nå 36 år. Brodert av min gudmor. Fylles med Twist.

Anonymous poster hash: f84f4...b9c
Skrevet

*Hvordan* grøss....

har flax skrapekalender.

Anonymous poster hash: d3e16...972
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har flax-kalender som jeg fikk av mamma, sjokoladekalender som jeg fikk av svigermor og en pakke-kalender jeg har fått av bestevenninna mi. Jeg og bestevenninna mi bestemte oss for å gi hverandre pakkekalendere i stedet for julegaver i år.

Skrevet

Ingen kalender i år. Har tidligere hatt slik billig sjokoladekalender, men blir så godtesyk midt i desember at jeg spiser opp hele kalenderen ;) barna har hver sin pakkekalender med singsang julekort og ting de ellers trenger.

Skrevet

Jeg har en pakkekalender jeg har fått av mamma, og to forskjellige flax-kalendere (en stor og en liten). Pluss at det er kalender på jobb.

Anonymous poster hash: 3c49d...c71
Skrevet

Flax-kalender, lever i håpet om en halv mill!

Skrevet

HVILKEN kalender jeg har? Bare en helt vanlig eb fra matbutikken med sjokoladebiter :P

Anonymous poster hash: fbba6...e87
Skrevet

En* skulle det være, ikke eb :P

Anonymous poster hash: fbba6...e87
Skrevet (endret)

-

Endret av Fantomina
Skrevet

Pakkekalender fra samboeren min :)

Anonymous poster hash: 471c6...691

Skrevet

Jag har ingen.

Barnen har en pakkekalender med julpysselting i, plus radio/tv kalendern från SVT.

Mannen min har fått en trisskalender (typ flax) av mig.

Chokladkalender vill jag inte ha då jag i te gillar tanken på en dålig chokladbit om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...