Kanko Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Når jeg har trykt på "The Sims 2" - ikonet, kommer det opp at det er en feil i skriptet på siden... Hva betyr dette? Om jeg krysser det vekk, og begynner å spille, kan det bare plutselig stoppe helt opp så jeg må logge meg av brukeren på dataen for å komme meg utav :/ Har virus på dataen fra før, kan dette være årsaken?
Kanko Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 Har du lastes det ned eller kjøpt? Kjøpt spillet, men har lastet ned møbler og diverse andre ting. Dette har gjorde jeg for mangen år siden, så kan ikke tenke meg at det skulle skape noe problem nå :/
Gwen Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Det har iallfall noe med de tingene å gjøre, for når et skript ikke fungerer har det som regel med internett å gjøre. Jeg er ikke ekspert, har 2 brødre som hjelper meg med sånne ting. Hvis du spør på et engelskspråklig forum får du nok mange gode svar. Hva med Yahoo Ask?
Kanko Skrevet 30. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2013 Det har iallfall noe med de tingene å gjøre, for når et skript ikke fungerer har det som regel med internett å gjøre. Jeg er ikke ekspert, har 2 brødre som hjelper meg med sånne ting. Hvis du spør på et engelskspråklig forum får du nok mange gode svar. Hva med Yahoo Ask? Ja, får prøve der! takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå