MarinaC Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg bruker å lage julekort å sende til familie og venner, men i år rekker jeg det ikke Er det bedre å sende et kjøpt julekort da - enn å ikke sende noe i det hele tatt?
Gjest Sille4 Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Jeg ville da sendt kjøpt Her hjemme lager vi ofte selv, men får vanligvis kjøpte av andre og jeg syntes det bare er veldig hyggelig å få
Gjest Magdalene Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Jeg bruker å lage julekort å sende til familie og venner, men i år rekker jeg det ikke Er det bedre å sende et kjøpt julekort da - enn å ikke sende noe i det hele tatt? Ja! Det er jo så koselig å få, uansett! 1
Swirly Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Hyggelig å få kort, selv om man ikke har laget dem selv. Da viser man i alle fall at man har tenkt på den man sender til og får ønsket god jul. Jeg elsker å få julekort, hjemmelaget eller ei! 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Ja, klart du sender selv om du må kjøpe Anonymous poster hash: 14de4...d8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå