Gå til innhold

Har du GODT forhold til SVIGERFAMILIEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre et vanskelig forhold til mannens bror og dame. Hun er ond og sur og når vi 4 treffes, snakker ikke hun og jeg med hverandre :-(

Anonymous poster hash: 0b229...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI, det HAR jeg IKKE.

Svigermor slenger dritt og er sur

svigerfar bryr seg ikke og er sur

svogeren min er en sinnsyk sosialdarwinist og narsissist

Svigerinnen min liker å drepe dyr, er påståelig og narsissist

Så nei.. Holder meg UNNA dem så GODT det lar seg gjøre.

Anonymous poster hash: facf6...8ae

• Liker 1
Skrevet

Verdens beste svigermor og svigerfar som bor i nabohuset <3

• Liker 2
Skrevet

Har et helt ok forhold til dem, ser dem ikke så ofte, men de er hyggelige og koselige når vi treffes. Litt slitsomme over tid. Det som plager meg mest med dem er vel egentlig at samboeren forandrer seg sånn sammen med dem.

Anonymous poster hash: 2c1c0...484
Skrevet

Ja, jeg vil da påstå at jeg har det. :) Jeg er veldig glad i svigermor, svoger, svigerinner, svigerfar og bonus-svigermor. :) De er en herlig gjeng alle sammen!
Jeg har alltid kommet godt overens med x'ers familier også. Har kontakt med ei "tidligere svigermor" enda per i dag. :)

Syntes det er synd å lese at ikke alle har det slik som meg mtp svigerfamilie.

Skrevet

Har et helt ok forhold. Hverken MER eller MINDRE.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Helt greit. Har ikke så mye til felles med dem, men har ikke et dårlig forhold til dem.

Skrevet

JA, JEG SYNS DE ER VELDIG ÅLREITE OG VARME FOLK. HELDIG SÅNN SETT.

Skrevet

Jeg setter veldig stor pris på mine svigerforeldre. Skulle ønske vi bodde nærmere hverandre. Har et veldig godt forhold til dem :)

Skrevet

Jeg har dessverre et vanskelig forhold til mannens bror og dame. Hun er ond og sur og når vi 4 treffes, snakker ikke hun og jeg med hverandre :-(

Anonymous poster hash: 0b229...070

Har et rimelig dårlig forhold til svigermor, men trøster meg med at hun har hatet alle eksene hans også. Så da tenker jeg, det er ikke meg, det er deg ;)

Anonymous poster hash: 6140a...fa7

Skrevet

Ja, jeg har et godt forhold til mine svigerforeldre, alle fire. :)

Skrevet

Vil si jeg har et veldig godt forhold til svigerfamilien. :)

Skrevet

Jeg og svigermor hadde et kjempe godt forhold helt til jeg ble gravid. Da skulle svigermor bestemme alt mulig som navn og MYE annet, det ble for mye for meg og samboer (han var i sjokk og lei seg pga mora) så vi sa i fra på en ordentlig måte og da klikket det for henne. Jeg var kontrollerende og en dårlig mor, mye dritt og bannskap kom ut av henne. Samboer ble enda mer sjokkert da for mora hadde aldri oppført seg sånn før, men hun har alltid vært sånn som skal bestemme. Men vi "skveret opp" så nå har vi et "bra" forhold. Jeg kommer aldri til å tilgi henne for å ha kalt meg en dårlig mor fordi jeg vil ta div valg selv for min sønn, sammen med samboer og ikke sammen henne.

Er veld glad for at svigerforeldrene mine ikke bor nært oss. Svigerfar er grei.

Skrevet

Vi har hatt våres awkward øyeblikk...

• Liker 1
Skrevet

JA, jeg har et GODT forholdt til SVIGERFAMILIEN. Veldig GODT forhold til hans MOR, FAR og SØSTER, og helt greit forhold til hans to LILLEBRØDRE.

Anonymous poster hash: 25732...343
Skrevet

Greit minus. Altså mye som kunne vært bedre, men kunne vært verre også.

Anonymous poster hash: 87b70...b89
Skrevet

Svigermor og bonus-svigerfar er helt toppen. Svigerfar og bonussvigermor er bare så utrolig rare og uforutsigbare at de har vi ikke SÅ mye kontakt med.... Hehe

Svoger er jeg kjempeglad i, mens kona hans......... Hun er bare så utrooolig rar og desverre lite intelligent, både på sosial intelligens og teoretisk intelligens...... ( ikke det at jeg er sånn superintelligent.....meeeen) vi har ingenting å snakke om, overhode. Ikke jobber hun, ikke gjør hun noe, ikke kan man diskutere noe med henne, for hun svarer bare "vet ikke" og jeg syntes det er innmari synd i og med at svoger er en topp fyr, og mannen liker veldig godt å være sammen med han....men når hun er med funker det bare ikke.... :(

Anonymous poster hash: 699a0...fae

Skrevet

Jeg har ikke så mye til felles med svigerforeldrene mine, jeg tror de liker meg, men har ikke så mye å snakke om. Blir ganske fort kleint, og gruer meg til jeg skal besøke de, for jeg vet ikke helt hva jeg kan snakke med de om. Jeg har ingenting til felles med svigerfar heller, han snakker ikke så mye med meg, og det blir bare småsnakk. Syns det er utrolig kjipt, lurer på om det er meg det er noe galt med. De er veldige ålrighte folk og de er veldig snille, men likvel etter 2 år,klarer jeg ikke helt å bli kjent med de på en måte. Skulle ønske situasjonen var annerledes. Noen andre som har det på samme måte?

Anonymous poster hash: a4a92...889
Skrevet

Jeg og kjæresten bor hos foreldrene hans (har gjort det i ca 1 ½ år) , og det går veldig bra! Vi har et veldig bra forhold til hans foreldre og svigermor er bare helt fantastisk, egentlig. De legger seg ikke opp i ting, har respekt for privatlivet våres og er alltid gode mot oss. Skjønner ikke hvorfor så mange har et dårlig forhold til svigerforeldrene sine.. Vi er i hvertfall ganske heldige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...