Gå til innhold

Hva SPISER du i SMUG for KJÆRESTEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser en 200g melkesjokolade gjemt på badet (a)

Anonymous poster hash: b139c...b7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt

Jeg har ikke for vane å spise noe i smug, men har hendt at jeg har gjemt noe sjokolade for meg selv, ha, ha. Jeg unner han og, det er ikke det. Men jeg vil noen ganger ha mye mer enn det han synes er greit, og da har jeg heller villet kose meg alene med det, enn å få hans kommentarer.

• Liker 1
Skrevet

HVIS du må SKJULE noe sånt for KJÆRESTEN din, så er det KANSKJE på tide å SLÅ opp.

Anonymous poster hash: 39f47...df4

• Liker 12
Skrevet

Spiser ingenting i smug for samboer, yndlingsgodiset mitt liker ikke han uansett. :P

Skrevet

Ingenting, er vel heller han som spiser junk i smug for meg :fnise:

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Ingenting i skjul her heller, her spises alt åpenlyst.Er heller han som spiser snop uten at jeg vet det :fnise::fnise::fnise:

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Sjokolade noen ganger. Bare gidder ikke kommentarer noen ganger, så da spiser jeg det før han kommer hjem :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser ingenting i smug :P Kan spise akkurat hva jeg vil forran han.

Anonymous poster hash: c30af...fc1
Skrevet

Smågodt. Jeg spiser det på jobben, jeg er ofte helt alene på kontoret. :)

Anonymous poster hash: 3c3a3...a2c

Skrevet (endret)

HVIS du må SKJULE noe sånt for KJÆRESTEN din, så er det KANSKJE på tide å SLÅ opp.

Anonymous poster hash: 39f47...df4

Nei, vet du, det kommer an på veldig mye annet om hvordan forholdet er. Kan med 100% si at ikke alt er perfekt i noen forhold. Men enig at man ikke skal behøve å føle at man skjuler noe. Men kanskje man nettopp har det litt bedre med seg selv om man spiser en melkesjokolade uten at han ser det, kanskje det egentlig dreier seg om at man selv har litt dårlig samvittighet med å spise den sjokoladen. Det fins mer alvorlige ting å skjule som ikke er bra.

En annen ting er det hvis man har alvorlige spiseforstyrrelser og hiver innpå hver gang man kan. Men da trenger man jo absolutt hjelp, og en forståelsesfull kjæreste. Dette blir en annen ting. Tror ikke det var dette du tenkte på?

Endret av Berit
  • Liker 5
Skrevet

Spiser ingenting i smug. Jeg er jo ikke akkurat stolt når jeg får sjokoladekick, men han dømmer meg ikke.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt.

Daenerys, mod.

Skrevet

Jeg spiser en 200g melkesjokolade gjemt på badet (a)

Anonymous poster hash: b139c...b7b

Det store spørsmålet er selvfølgelig hvorfor gjør du det?

Skrevet

Ingenting. Vi spiser akkurat det vi har lyst på sammen. :-)

Skrevet

Ingenting som jeg kommer på, men han spiser grandiosa i skjul for meg :fnise:

Skrevet

Sånne poser med fruktsmoothie beregnet på babyer :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...