Amphitrite Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg synes det er litt koselig med tradisjonen om syv slag i julen, da dette er noe mamma alltid har holdt seg til. Nå vil jeg også bake syv slag, og vurderer frem og tilbake hva jeg skal bake. Hva skal dere bake i år? Hittil har jeg tenkt på: -Kakemenn -Kokosmakroner -Kanelpinner -Berlinerkrans -Risboller -Sandkaker -Sirrupsnipper
super-ida Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Pepperkaker, kokosmakroner, kolakaker og cookies, også lager vi lefser
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Skal bake risboller, fløtekarameller, og suksessterte. Resten kjøper/får fra besteforeldrene mine tror jeg Anonymous poster hash: 57a3e...d16
Gjest juvelia Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Pepperkaker med glasur og non stop, kanelsnurrer med hvit topping og konfekt av sjokolade i alle varianter med marsmallows,karamell,peanøtter o.l.
Gjest Keikolina Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Bake pepperkaker i boks fra ikea, hvis jeg gidder.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Pepperkaker kjøper vi på butikken. Men jeg skal bake hvite kakemenn iallefall :D Også får jeg fattigmann, smultringer, mandelmakroner og kanelstenger av mormor Anonymous poster hash: 33d1e...4bd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Kakemenner Krumkaker Pepperkaker Sandkaker Annet snacks: Risboller Fløtekarameller Dronning Maud Pudding Riskrem Anonymous poster hash: 3cf24...20e
Gjest rådyr Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Brune pinner og Sarah Bernhard. I tillegg blir det karameller tenker jeg.
GammelKaktus Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Kakemenn (hvite) Kokosmakroner Risboller Serinakaker Kransekakestenger Marsipan Pepperkaker, men de teller egentlig ikke siden jeg kjøpte deigen Så tenkte jeg at jeg ville prøve å bake noe mer, men vet ikke hva, så jeg håper på å få noe inspirasjon her
Aviendha Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Jeg liker ikke julekaker, men baker likevel! Sarah Bernhard Pepperkaker Kolakaker Lussekatter Sjakkruter
Gjest Trolletrine Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Kokosmakroner Pepperkaker Krumkaker Risboller Suksesskake
bambis Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Pepperkaker, kolakaker, kransekakestenger dyppet i sjokolade og biscotti tror jeg er det som blir bakt her i år. Og da er det fordi samboeren min har lyst på det, selv tenker jeg at jeg skal prøve å holde kakespising til et minimum i jula... I tillegg tror jeg vi kommer til å lage fudge/karameller og brente mandler. Det er fint som julegaver, særlig til besteforeldre som har alt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Pepperkaker og pepperkakehus! Nøttetopper Julemenn/kakemenn Brigadeiro :DAnonymous poster hash: 21d04...ea6
Gjest Raptuza Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Har bakt havreflarn og brune pinner foreløpig. Alt borte....
Mihi Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Krumkaker Sjakkruter i julefarger Sirupssnipper Rosettbakkels Havreflarn Kokosmakroner Berlinerkranser Pepperkaker Karameller Marsipan Konfektbiter Drops Is Får se hvor langt jeg kommer, men er på god vei. Elsker å bake!!!! Kanelpinner har jeg aldri hørt om før! Måtte google det, og de ser gode ut... Men noen må jo spise alt jeg baker og...
Anneline80 Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 Har laget krumkaker, pepperkaker og karamellstenger (colakaker), og tenker at det også blir (glad i å bake, men lager små porsjoner): - bordstabelbakkels - berlinerkranser - peppernøtter - marsipan - biscotti - kokosmakroner - nøtteroser - kransekakestenger - sarah bernhard - en ostekake
sommermor Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har bakt serinakaker og to omganger med havreflarn,og skal bake vepsebol og pepperkaker iallefall. Ellers skal jeg lage troika sjokolade,jeg elsker også å bake. Mamma lager smultringer som jeg får noen av. Kokosmakroner vil jeg bake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå