AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Den gutten man er helt gal etter, tenker konstant på og finner ekstremt attraktiv, eller den snille, gode gutten man helt sikkert vil få et langt og bra forhold med? Sistnevnte er også attraktiv, og vi har en helt topp kjemi, men det er førstnevnte som har tatt meg med storm. Derimot vet jeg ikke hvordan vårt forhold kunne blitt. Velge trygt eller risikabelt? Anonymous poster hash: 8ba3c...e8c
Gjest Heartbeat Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 (endret) Den gutten man er helt gal etter, tenker konstant på og finner ekstremt attraktiv, eller den snille, gode gutten man helt sikkert vil få et langt og bra forhold med? Sistnevnte er også attraktiv, og vi har en helt topp kjemi, men det er førstnevnte som har tatt meg med storm. Derimot vet jeg ikke hvordan vårt forhold kunne blitt. Velge trygt eller risikabelt? Anonymous poster hash: 8ba3c...e8c Trygt helt uten snev av tvil! Been there , done that. Man lærer så lenge man lever. Problemet er kanskje senere for deg at du vil kjede deg, søke spenning og begjær en annen plass, men det får du bare prøve å jobbe deg igjennom Endret 30. november 2013 av Heartbeat
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Ingen av dem. Hvor sanne kan dine følelser være når du ikke klarer å velge ? Du er bare "dobbeltforelsket". Hadde du hatt ekte kjærlighet / følelser ville de vært naturligvis vært rettet mot en av dem. Anonymous poster hash: 673f1...c04
Gjest Heartbeat Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Ingen av dem. Hvor sanne kan dine følelser være når du ikke klarer å velge ? Du er bare "dobbeltforelsket". Hadde du hatt ekte kjærlighet / følelser ville de vært naturligvis vært rettet mot en av dem. Anonymous poster hash: 673f1...c04 Nei, jeg har selv hatt situasjoner der jeg måtte ha valgt. Kan ha følelser og forelskelser for begge om du ikke vet det 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Jeg står mellom tre menn jeg. 1. Veldig kjekk. Høy, mørk og muskuløs. Sersjant. Litt badboy men også veldig snill. Rett på sak, småfrekk, care type. Men akk, så spennende han er... og ikke minst jævlig flink i senga. Men vet aldri helt hvor jeg har han og han tar sjeldent initiativ til å møtes. En veldig opptatt mann som bor flere timer unna. Men hver gang han åpner munnen og sier noe fint til meg eller sier hvor godt han liker meg, dør jeg litt innvendig. Rett og slett. 2. Også veldig kjekk, om ikke enda kjekkere. Høy, mørk og skikkelig veltrent. Veldig søt og romantisk, snill, morsom. Vi har god kjemi personlighetsmessig OG i senga. Og jeg fikk følelser for han det øyeblikket jeg så han. Jeg bare MÅ ha han, jeg. Han er en sånn mann jeg har sett for meg, drømt om. Vi har ikke hatt sex ennå, men vi har rotet. Og kyssene er de beste jeg har hatt siden eksen. Han er også STOOR der nede og jeg elsker det. Haha. Han viser en del interesse og sa så mye fint til meg den dagen vi møttes og har sagt at han vil møtes igjen. Men har ennå ikke spurt når vi skal møtes. Jeg venter... jeg vil så ha han! Drømmemannen <3 3. Han her vet jeg at jeg kan få et langt og trygt forhold med. Vi er veldig like personlighetsmessig og forstår hverandre. Vi tenker likt og jeg vet at med han så hadde jeg fått det bra. Han er også veldig morsom. Han er søt, og småkjekk, men langt ifra like kjekk som de to andre. Mørkblond/kommunegrått hår. Ikke noe særlig muskler (jeg er svak for muskler...) men han er normal, ikke for tynn heller. Minuset er at han ikke er så stor nedentil, kanskje gjennomsnittlig. Og så skulle han hatt mer muskler rett og slett og en større rumpe. Jeg elsker rumper xD Men han er herlig da. Og som sagt veldig søt. Fint smil og ser veldig snill ut. Han er veldig "på" og er veldig interessert i meg. Han tar initiativ til å møtes osv. Hvem skal jeg velge? Så jeg føler med deg, TS. Når jeg leser teksten din, så ville jeg sagt at du absolutt må velge han tryggeste. Men det blir som å si til meg at jeg må velge mann nr tre... så jeg aner ikke. Du får egentlig bare følge magefølelsen din! Den har som regel rett Anonymous poster hash: 82e90...6f4
Trapp Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Jeg hadde valgt hun risikable som tok meg med storm.
Gjest Badebuksa Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Vil du være sammen med ensom er trygg og kjedelig, eller en som er spennende og utro?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Vil du være sammen med ensom er trygg og kjedelig, eller en som er spennende og utro? De som er spennende, trenger nødvendigvis ikke å være utro. Anonymous poster hash: 82e90...6f4
Gjest Badebuksa Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 De som er spennende, trenger nødvendigvis ikke å være utro.Anonymous poster hash: 82e90...6f4 Joda. Trodde det var en selvfølge?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Ja lurer på hvor "spesiell " en av dem føler seg når man er like interessert i de andre som står på listen... Anonymous poster hash: 673f1...c04
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Joda. Trodde det var en selvfølge? Næsj. Anonymous poster hash: 82e90...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå