Gå til innhold

NetteNestea har ikke hatt supermandager på leeeeenge..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er så utrolig mange slike innlegg fra toppbloggerne for tiden.... Har de gått på en smell alle sammen?

• Liker 1
Skrevet

Det er vel like før Vixen blog awards. Alle skitne triks vises frem

Anonymous poster hash: 50518...a78
Skrevet

Hvorfor i all verden har hun gitt seg selv et navn etter et iste-merke?

Anonymous poster hash: 7b9c1...dcc
Skrevet

Hvorfor i all verden har hun gitt seg selv et navn etter et iste-merke?

Anonymous poster hash: 7b9c1...dcc

Hun drakk mye iste da hun var ung og begynte å blogge for mange herrens år siden. Så har hun bare ikke endret det ;)

Anonymous poster hash: dbd6e...133

Skrevet

Etter tidligere innlegg å dømme kan det se ut som nettenestea har diagnosen klinisk depresjon. Det er en alvorlig sykdom og bør egentlig ikke forveksles med "se jeg har også skittentøy"-innlegg.

Anonymous poster hash: 5b794...baf

• Liker 5
Skrevet

I mine øyne har hun et fantastisk liv: bra mann, flott hus, er en dyktig student, har en kul jobb, er utrolig vakker, har en sykt bra garderobe og er rik selv OG har steinrike foreldre. Så hvordan er det da mulig å være deprimert!? Tror nok hun tok seg litt vann over hodet da hun begynte på siste året på bacheloren samtidig som det ble mer å gjøre med nettbutikken og flytting fra leilighet til hus. Hun har nok vært utbrent, og det er lett å bli deprimert når man er sliten. Syntes likevel det blir litt sprøtt å være DEPRIMERT når man har det så bra på alle områder i livet.

Anonymous poster hash: e0990...52c

• Liker 2
Skrevet

I mine øyne har hun et fantastisk liv: bra mann, flott hus, er en dyktig student, har en kul jobb, er utrolig vakker, har en sykt bra garderobe og er rik selv OG har steinrike foreldre. Så hvordan er det da mulig å være deprimert!? Tror nok hun tok seg litt vann over hodet da hun begynte på siste året på bacheloren samtidig som det ble mer å gjøre med nettbutikken og flytting fra leilighet til hus. Hun har nok vært utbrent, og det er lett å bli deprimert når man er sliten. Syntes likevel det blir litt sprøtt å være DEPRIMERT når man har det så bra på alle områder i livet.

Da vet ikke du særlig mye om depresjon..

Anonymous poster hash: 5b44c...3de

• Liker 23
Skrevet

Et liv der det stadig skjer ting, offentlig eksponering osv kan føre til utbrenthet og depresjon. Fullt forståelig.

Anonymous poster hash: 1e433...380

Skrevet

Man kan være deprimert selv om man har penger, familie, flotte ting og ser bra ut. Mange hollywood kjendiser som er deprimerte også, så det ligger nok dypere enn det

• Liker 1
Skrevet

Så du er en av dem som tenker slik... tror neppe noen blir bedre av å få høre at du "burde" være lykkeligere.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=790769

Anonymous poster hash: 8b0eb...ff0

• Liker 2
Skrevet

Wow, du har virkelig aldri vært deprimert. Godt er det, altså.

I følge min lege ser de fra sin ståsted på depresjon som to ulike "grener". En "versjon" er at man føler at livet er mørkt, som man kan jobbe seg ut av med litt tid og ro, den er psykisk, som min lege sa. Den har som oftest en forklaring.

Den andre er fysisk. Den sitter i hjernen. Den tar lang tid, den må behandles (medisin, psykiatri etc), og den har ikke alltid en forklaring. Man kan ha et flott liv, en fantastisk jobb, fin leilighet og endelig det livet man ville ha... og fortsatt ville hoppe fra taket.

Man lurer på hvorfor det er stigma rundt depresjon? This is why.

Anonymous poster hash: 31cd4...9d1

• Liker 1
Skrevet

Etter tidligere innlegg å dømme kan det se ut som nettenestea har diagnosen klinisk depresjon. Det er en alvorlig sykdom og bør egentlig ikke forveksles med "se jeg har også skittentøy"-innlegg.

Anonymous poster hash: 5b794...baf

Alvorlig sykdom? Depresjon er ganske utbredt blant befolkningen, og går vel ikke i kategorien alvorlig om man ikke er alvorlig deprimert. Ellers er det vel bra med et blogginnlegg flere kan kjenne seg igjen i.

Skrevet

Alvorlig sykdom? Depresjon er ganske utbredt blant befolkningen, og går vel ikke i kategorien alvorlig om man ikke er alvorlig deprimert. Ellers er det vel bra med et blogginnlegg flere kan kjenne seg igjen i.

Depresjon er mer enn å føle seg litt nedfor i en ukes tid..

• Liker 2
Skrevet

Det er vel like før Vixen blog awards. Alle skitne triks vises frem

Anonymous poster hash: 50518...a78

Dette er en grunn til at jeg ikke sier til noen at jeg er deprimert. Det er kommentarer som dette.

Takk skal du ha for at du er en av de som gjør livet mitt vanskeligere.

• Liker 4
Skrevet

Depresjon er mer enn å føle seg litt nedfor i en ukes tid..

Jeg nevnte ikke å føle seg nedfor i en ukes tid gjorde jeg? Jeg har selv diagnosen depresjon, men ser ikke på meg selv som alvorlig syk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...