Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 jeg tror jammen meg at min katt har falt ned fra taket vårt i natt.. han har en tid klatret her oppe, vi har prøvd å sperre av men i natt har han jammen vært smart.. imorges da jeg stod opp fant jeg han ikke, og følelsen av at noe var galt slo meg fort. jeg gikk ut og der fant jeg stakkarsen liggende rett ut.. i hele dag har han vært rar, bare ligger rett ut og ser skikkelig sliten ut! han har noen kutt på forbena sine men han klarer fint å gå, men lekelysten er ikke der.. vil helst bare ligge for seg selv.. svært kosete. spiser ikke all verdens men fått i seg noe snop. ringte dyrlegen og de sa at jeg skulle sjekke øynene, om de var rosa var alt i orden men de var hvite.. blir litt redd jeg.. tenker hjernerystelse med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva venter dere på? Avgårde til dyrlegen med dere! Den kan ha fått indre blødninger. Når det er hvitt isteden for rosa så betyr det at blodtilførselen /blodsirkulasjonen er dårlig, eller altså at det kan være en indre blødning så blodet trekkes unna. Hvordan er den inni munnen? Når dere trykker fingeren mot tannkjøttet- tar det da mange sekunder før den hvite flekken etter fingeren er rosa igjen? (tiden det tar før blodet strømmer tilbake). Det bør helst for kattens del ikke ta for lang tid... Synes det er rart at ikke dyrlegen ville ha dere inn til undersøkelse. Tanken går til indre blødninger eller indre brudd. Det er ikke alle skader som er synlige. Ønsker dere lykke til hos dyrlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 10. mai 2004 #3 Del Skrevet 10. mai 2004 Stakaaaars pusen! :-( Har dere vært hos dyrlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. mai 2004 #4 Del Skrevet 10. mai 2004 :-( Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #5 Del Skrevet 10. mai 2004 har snakket med dyrlegen, de sier det er ikke stort d ekan gjøre.. han har mest sannsynlig skaffet seg en hjernerystelse og er skamslått i kroppen, trenger hvile.. det er så vondt å se på han! han ligger rett ut!!! stakkars pusen min, vil ikke se han slik! vil ha han tilbake;( det blir en lang lang natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 11. mai 2004 #6 Del Skrevet 11. mai 2004 God bedring til pusen og trøst til deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. mai 2004 #7 Del Skrevet 11. mai 2004 Håper det går bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 11. mai 2004 #8 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvordan er det med pusen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #9 Del Skrevet 11. mai 2004 nå går alt i orden gudskjelov.. han ser ut til å kvikne.. men taklk for all god støtte, det kommer godt med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå