Gjest Dazed Skrevet 23. juni 2004 #61 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg liker ikke å barbere meg. smak og behag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #62 Del Skrevet 30. juni 2004 har ikke lest alle svarene, men er du gutt/jente? jeg barberer meg nedentil, og for lenge siden fikk jeg en krem av hun jeg var sammen med for lenge siden som var mot utslett i ansiktet grunnet barbering.. jeg prøvde den nedentil og den virker råbra! fåes kjøpt på apotek.. -anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hæ? Skrevet 1. juli 2004 #63 Del Skrevet 1. juli 2004 Dere som beholder stripa' date=' hvor langt ned til klitten lar dere håret være, og hvor kort?[/quote'] Hvor langt ned til klitten? Hva mener du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 1. juli 2004 #64 Del Skrevet 1. juli 2004 Det jeg synes funker best når jeg barberer meg er å bruke masse barberskum, masser skikkelig inn og la det virke lenge. Høvelen må være helt skarp. Barber først så kort du kan med hårene, (evt klipp først dersom du har veldig langt hår) også barber så forsiktig du kan mot hårene etterpå. Ta på babyolje og/eller aftershave etterpå. Da får du ihvertfall kløen ned på ett minimum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå