Hr. Brunstein Skrevet 13. mai 2004 #21 Skrevet 13. mai 2004 Hvorfor har ikke jeg tenkt på å bruke speil? Jeg har barbert basert på gjetning. Men ikke nå lenger.
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2004 #22 Skrevet 13. mai 2004 AUUUU! :o Ordet smerte får et nytt begrep! :oops: Begynner å vokse ut nå, ja og jeg er litt engstelig, tør jeg nappe en gang til... grue grue. Speil har jeg nå aldri brukt, bruker touch and cut metoden
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2004 #24 Skrevet 13. mai 2004 Jammen, altså, to timer og så hårløs i to uker... Når jeg blir stor og tøff skal jeg kanskje vokse jeg også...
Hr. Brunstein Skrevet 13. mai 2004 #25 Skrevet 13. mai 2004 Men om man napper ofte nok....vil ikke håret slutte å vokse ut....??
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #26 Skrevet 13. mai 2004 nappe er fristende, men vet at det er vondt de første gangene. Er så uheldig å være hårbevekst fra navelen og ned, og de mavehårene napper jeg for da holder de seg borte lenger. Det var så vondt at tårene spratt de første gangene, men nå gjør det ikke noe lenger. Sikkert det samme lenger ned også.
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2004 #27 Skrevet 13. mai 2004 Men om man napper ofte nok....vil ikke håret slutte å vokse ut....?? *håper*
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #28 Skrevet 13. mai 2004 God ide - la hårene forsvinne for alltid...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. mai 2004 #29 Skrevet 23. mai 2004 Fulgte Glamourgirls eksempel og nappet alle hårene på venusberget i dag. AU!! Nå har jeg røde nupper som aldri før, vil det dempe seg i løpet av de neste dagene, Glamourgirl? Hvis ikke vet jeg ikke helt om tre timers smerte var verdt det...
Gjest Niniel Skrevet 23. mai 2004 #30 Skrevet 23. mai 2004 I tilfelle dere ikke vet det - hvis dere bare holder håret fast med pinsetten og drar litt, uten å nappe, så løsner håret av seg selv. Ikke gjør det vondt heller... Har ikke prøvd på venusberget, da, men nappet leggene for ikke så lenge siden. Det tar lenger tid såklart, men så gjør det ikke vondt
starie Skrevet 23. mai 2004 #31 Skrevet 23. mai 2004 I tilfelle dere ikke vet det - hvis dere bare holder håret fast med pinsetten og drar litt, uten å nappe, så løsner håret av seg selv. Ikke gjør det vondt heller... Når du gjør det slik får du ikke ut håret med roten, men det slites i ankeret og håret vil komme tilbake etter kort tid.
Gjest Niniel Skrevet 23. mai 2004 #32 Skrevet 23. mai 2004 Joda, rota kommer med (det er den lille, hvite klumpen på enden av håret, sant?). Det er viktig å ikke dra for hardt, for da kan håret brekke, og da blir det slik du sier Starie. Men drar du i håret med jevn kraft og bare holder det slik i noen sekunder (kanskje 5 sek) så slipper det plutselig av seg selv, med rot og det hele.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. mai 2004 #33 Skrevet 23. mai 2004 Enig, jeg tar også absolutt alt, også i rumpesprekken. Ser ikke poeng med disse stripene noen snakker om - jo glattere jo vakrere. Jojo, men det er jo noen som der på striper som ei lita jente. Iallfall jeg, og den meningen får dere ikke ta fra meg, men jeg har ikke noe imot glattbarberte. Jeg bare ser på hår som en del av å "se voksen ut" og det ser mye mer "kult" ut med en stripe tjohei
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #34 Skrevet 23. mai 2004 Dere som beholder stripa, hvor langt ned til klitten lar dere håret være, og hvor kort?
Bø Skrevet 24. mai 2004 #35 Skrevet 24. mai 2004 Det gjør ikke vondt å vokse leppene. ÆRESORD! Det blir ikke rødt og nuppete engang. (Når man gjør det hos proffesjonelle. Bikinilinjen derimot... Au, au, au.
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2004 #36 Skrevet 24. mai 2004 jeg har lest gjennom denne tråden og føler at jeg har lært veldig mye¨ takk skal dere ha
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #37 Skrevet 24. mai 2004 jeg har lest gjennom denne tråden og føler at jeg har lært veldig mye¨ takk skal dere ha
Pusebaby Skrevet 24. mai 2004 #38 Skrevet 24. mai 2004 Hvis man først skal beholde noe så syns jeg egentlig en V er penere enn bare en rett stripe... v-en blir liksom litt riktig forhold til hvordan formen er der... Men det er så vanskelig å få til en rett og pen v, så mye lettere å bare ta altsammen så det blir som regel det....
Gjest Virvar Skrevet 24. mai 2004 #39 Skrevet 24. mai 2004 Jeg barbrerer alt fort og gale *ler* . Først på venusberget, nedover, fra sidene og inn mot midten, og litt på skrå nedover. Men jeg barberer ikke oppever, kun rundt der med klitorisen for at det skal bli litt glattere. Og så barberer jeg leppene. Sitter på huk, og tar ene siden om gangen. nedover, og så oppover. Passer på med fingrene å holde glatt så jeg ikke skjærer mer enn jeg skal :o og så bakover. Går helt fint det.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #40 Skrevet 24. mai 2004 Skal man beholde en I eller V, så er det kult om man farger denne i samme farge som håret, spesiellt blondiner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå