Gjest Francie Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har et problem. Jeg liker å være shavet nedentil. Men jeg blir alltid rød og prikkete. Hva gjør jeg gale? Har lest at det er lurt å gjøre det hver 2-3 dag. Prøvde dette også, men da ble det bare verre og det ble ømt. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hørt at å smøre aloe vera er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 10. mai 2004 #3 Del Skrevet 10. mai 2004 det blir ofte rødt og ømt om du drar mot hårets retning. prøv heller å shave med hårets retning. bruk gjerne for mye skum enn for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Francie Skrevet 10. mai 2004 #4 Del Skrevet 10. mai 2004 Men om jeg barberer med hårene blir det jo ikke helt glattbarbert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 10. mai 2004 #5 Del Skrevet 10. mai 2004 vel, det er faktisk mye lettere om du bruker hårfjerningskrem først. også bruker høvel etterpå. men pass på så du ikke får hårfjerningskremen der du ikke skal (nedentil) slimhinnene er ømfintlige så vær nøye. funker fint for meg det altså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 10. mai 2004 #6 Del Skrevet 10. mai 2004 men - eh... dette er sikkert et dumt spørsmål: :oops: når dere barberer nedentil, tar dere bare foran, det som "vises", eller barberer dere på undersiden også? Jeg har iallefall noen små tynne hår som går helt ned nesten til anus / utenpå de ytre kjønnsleppene (??? er ikke så flink med anatomi...). Regner med at ikke alle utenom meg er helt glatte der...? Det må da være helt umulig å komme til med høvel - og vondt når det begynner å vokse ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 10. mai 2004 #7 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ttar alt! Ble rødprikkete i begynnelsen, men nå som jeg har gjort det en stund hører de røde prikkene til skjeldenhetene. Huden blir vel litt herdet etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. mai 2004 #8 Del Skrevet 10. mai 2004 men - eh... dette er sikkert et dumt spørsmål: :oops: når dere barberer nedentil, tar dere bare foran, det som "vises", eller barberer dere på undersiden også? Jeg har iallefall noen små tynne hår som går helt ned nesten til anus / utenpå de ytre kjønnsleppene (??? er ikke så flink med anatomi...). Regner med at ikke alle utenom meg er helt glatte der...? Det må da være helt umulig å komme til med høvel - og vondt når det begynner å vokse ut? Jeg fjerner alt, helt bak til rassen (så lekker jeg er) unntatt min lille stripe foran. Jeg føler meg fysj med hår "baki der" og på leppene. Det er ikke vanskelig, jeg sitter på kne og men vil helst ikkelage bilder i hodene løktråd vettu hohohoo jeg er så ekkel! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunGirl Skrevet 11. mai 2004 #9 Del Skrevet 11. mai 2004 Enig, jeg tar også absolutt alt, også i rumpesprekken. Ser ikke poeng med disse stripene noen snakker om - jo glattere jo vakrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 11. mai 2004 #10 Del Skrevet 11. mai 2004 Ikke umulig å komme til.... finn frem et speil og sett deg på kne eller huk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. mai 2004 #11 Del Skrevet 12. mai 2004 Sett deg på huk! Det går bra! Jeg gjorde et smertefullt, men tålmodig forsøk med pinsett. Nappet hele venusberget, det tok to føkkings timer! Men jeg har vært hårløs i to uker nå, behøver bare å nappe ut hårene etterhvert som de vokser ut. Det var sinnsykt vondt, og jeg hadde ett par dager med sår hud, men nå er det veldig fint. Det "under" barberer jeg, og der stikker det ikke eller gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #12 Del Skrevet 12. mai 2004 :o *Stirrer sjokkert på glammys fortelling om nappingen og får et anfall av sympatismerter* AU-AU-AU-AU-AU!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 12. mai 2004 #13 Del Skrevet 12. mai 2004 Tolmodig du glamorgirl! Jeg synes det gjør for vondt å nappe, så jeg holder meg til barberingen. Men er det noen som har prøvd hårfjerningskremen de har på kondomeriet? Den skal være spesiellt for underlivet. Jeg har ikke prøvd den selv, men leste om den på nettet et sted. Jeg foretrekker også å fjerne alt av hår der nede, men de siste ukene har jeg spart litt hår til en stripe, for litt forandring til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 12. mai 2004 #14 Del Skrevet 12. mai 2004 alt må jo vekk. det er ikke noe problem. øvelse gjør mester kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #15 Del Skrevet 12. mai 2004 alt må jo vekk. det er ikke noe problem. øvelse gjør mester kanskje? Jepp og jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ne Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 det klør, det klør, tidelibom det er det det gjør Jeg vil gjerne gå glattberbert - jeg prøvde det en gang, og digget følelsen. Men for et forbanna styr å vedlikeholde... og for noe styr å gå og klø seg der i mange dager før dunet er vokst litt ut igjen - og da er det på'n igjen... hva GJØR dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 13. mai 2004 #17 Del Skrevet 13. mai 2004 klart det kan klø! men man må lide for skjønnheten (hahaha) som nevnt tidligere. hårfjerningskrem først og høvel etterpå. funker supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ne Skrevet 13. mai 2004 #18 Del Skrevet 13. mai 2004 Mener du/dere det helt seriøst - dere går og klør som besatt dere også, men dere synes det er verdt det...? Herregud... Det er ikke digg å klø!! Det er erplagsomt! Går alle som barberer seg rundt og klør, uten å tenke over det noe særlig? Tror verden er blitt gal... Det hender jeg tenker Gud må ha vært en kvinne med PMS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #19 Del Skrevet 13. mai 2004 Det klør vel egentlig bare de første par gangene og i et par dager eller noe så vidt jeg husker.... Jeg tar også rubb og rake når jeg først tar det. Står med ene benet på badekaret jeg da.... og speil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. mai 2004 #20 Del Skrevet 13. mai 2004 Nappet hele venusberget' date=' det tok to føkkings timer! [/quote'] AUUUU! :o Ordet smerte får et nytt begrep! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå