Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i over 3 år. Jeg føler at jeg blir mer og mer kontrollerende..

For eksempel:

Jeg sjekker telefonen / facebooken hans flere ganger i uka.

Jeg lar han ikke gå ut med venner.

Jeg kontrollerer lønna hans, selv om jeg selv ikke har inntekt.

Jeg er lat, og han gjør det meste.

Føler meg forferdelig når jeg skriver dette.. Jeg ligger hver natt og skammer meg. Men jeg vil virkelig ikke at han skal gå ut med folk og drikke alkohol. Grunnen til det er at han blir for full, og ikke klarer å passe på seg selv.

Jeg føler også at jeg må kontrollere lønna hans fordi han ofte handler ting vi ikke trenger, frks lunsj hver dag, når han heller kan smøre matpakke. Jeg går konstant å er redd for at vi ikke klarer oss gjennom måneden.. Men samtidig har ikke jeg inntekt lenger, så det er jo grusomt av meg..

Jeg føler at jeg ødelegger han, for han er veldig snill. Jeg sitter ofte på ræva og spør om han kan hente ditt og datt.. Jeg skjønner ikke hvorfor han er med meg engang, jeg er ikke akkurat noe glansbilde, og i tillegg oppfører jeg meg helt nazi..

Det er flaut å skrive dette.. Men jeg lurer på om noen har noen tips sånn at jeg kan skjerpe meg.. Vil ikke være sånn her..

Anonymous poster hash: 142f2...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville du likt det om det var motsatt? Han som var lat? Sjekka fabecooken din og telefonen din flere ganger i uka? Ikke hadde inntekt, men alikevel prøvde å kontrollere deg og dine penger? Nekta deg å dra ut med vennene dine?

Jeg tror nok at han er sammen med deg fordi han elsker deg. :) Vi mennesker har en tildens til å rakke unødvenig mye ned på oss selv.
Du stresser nok for mye, og det høres ikke ut som om du stoler på kjæresten din. Har han gjort noe for å fortjene det, eller er det bare sjalusiens grønne monster som titter frem?

Høres ut som du har en snill kjæreste, det du kan gjøre er å prate med han. Forklare hvorfor du gjør som du gjør, kanskje tilogmed prøve å forstå det selv? Og heller prøve å senke skuldrene dine. :)

Skrevet

Det er kun én som kan gjøre noe med dette...

• Liker 2
Skrevet

FÅ DEG DITT EGET LIV SÅ SLIPPER DU Å KONTROLLERE KJÆRESTENS LIV. LYKKE TIL!!

Anonymous poster hash: 3f44b...958
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...