Gå til innhold

Eldre student søker kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 87-modell og begynte å studere nå i år. Ja, jeg vet jeg er treig, men det får man ikke gjort noe med. Greia er at jeg har lyst på kjæreste, så er spørsmålet, jeg kunne selvsagt lett etter jevnaldrende og det er faktisk det jeg vurderer, men er en på studiet som er interessert i meg, og hun er jo både pen og oppegående. Ja vet det er litt uglesett, men det var hun som tok kontakt med meg og ikke jeg som gikk etter 19-åringer. Så spørsmålet er om det er noen eldre studenter som har erfaring, er det greieste å bli sammen med en som studerer det samme som en og begynte å studere samtidig selv om hun er ganske ung, eller bør jeg lete litt mer etter folk nærmere min egen alder, som da gjerne er i jobb eller på slutten av studiene?

Anonymous poster hash: c243c...ff5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 og 26 er helt ok.

Jeg syns det er bedre at dere har lik livssituasjon, enn at dere har lik alder. :)

• Liker 6
Skrevet

19 og 26? Kunne ikke falt meg inn å tenke på det som rart.

Anonymous poster hash: 489e6...619
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde stussa på det om en 26 år gammel mann var sammen med en 19 år gammel jente.

Anonymous poster hash: 3f1f4...6b6
  • Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg hadde aldri tenkt over det, hvis venninnen min på 19 ble sammen med en fyr på 26.

:)

Skrevet

Jeg hadde stussa på det om en 26 år gammel mann var sammen med en 19 år gammel jente.

Anonymous poster hash: 3f1f4...6b6

Samme her. 19 år er veldig ungt. Den på 26 år har da et overtak.

21 år blir straks mye bedre.

Anonymous poster hash: c02c6...e3c

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg hadde aldri tenkt over det, hvis venninnen min på 19 ble sammen med en fyr på 26.

:)

Skjerp dere. Det er ikke normalt og burde ikke være det heller.

Skrevet

Eldre student? Nå trodde jeg du var 40 el no. Jeg studerer med folk som er 4-10 år eldre enn meg. Ingen problem. Kjør på! :-)

• Liker 1
Skrevet

Skjerp dere. Det er ikke normalt og burde ikke være det heller.

Jeg mener at om personene er glade i hverandre og føler at de er på samme bølgelengde, så er det virkelig ikke noe problem. Jeg hadde stusset mer, hvis en på 19 år, ble sammen med en person som var over 30.

Kan du grunngi hvorfor du synes at det er problematisk?

• Liker 1
Skrevet

Foreldrene mine ble sammen da de var 19 og 27. De er fortsatt sammen i dag, 35 år senere. Så det trenger ikke være helt dødfødt :)

Anonymous poster hash: 2d286...eaf
Skrevet

Jeg er litt prippen (stygt å beskrive seg selv som det, men jeg syns menn som går på yngre jenter er ekle) .. Og når mine venninner på 19-20 har blitt sammen med menn rundt 29 og oppover så syns jeg det er litt feil. Min venninne på 22 nå har blitt sammen med en på 44! Det er like gammelt som pappa, og da syns jeg han er gris! ikke er han kjekk heller, hadde det vært Brad Pitt, så kunne jeg kanskje skjønt det en liten smule.

Anonymous poster hash: 251ab...4fa
  • Liker 1
Skrevet

Min venninne på 22 nå har blitt sammen med en på 44! Det er like gammelt som pappa, og da syns jeg han er gris! ikke er han kjekk heller, hadde det vært Brad Pitt, så kunne jeg kanskje skjønt det en liten smule.

Anonymous poster hash: 251ab...4fa

Ja, ikke sant! Disse unge jentene skjønner ikke hvor pene og sexy de er for litt eldre menn. Huden er helt fast, puppene og rumpa ikke minst, de er søte i ansiktet, energiske osv. Det er altfor mye å klare å motstå for en mann midt i livet. Det er klart de tar disse jentene for utseendet.

Skrevet

Ja, ikke sant! Disse unge jentene skjønner ikke hvor pene og sexy de er for litt eldre menn. Huden er helt fast, puppene og rumpa ikke minst, de er søte i ansiktet, energiske osv. Det er altfor mye å klare å motstå for en mann midt i livet. Det er klart de tar disse jentene for utseendet.

Er selv mann på 29 år. Riktignok ferdig med å studere for flere år siden, men nå som jeg er 29 kunne en 19 gammel jente vært ok for et knull eller to.En nromalt utviklet 29 år gammel mann eller kvinne er milevis unna en 19 åring. Det samme med kvinner på 50, de føler jeg blir litt for modne for meg kanskje mest mentalt. Ja jeg funker nok best med noen på ca. samme alder.

For fast følge bør hun nok være rundt min egen alder, men en litt eldre kvinne(50) eller kvinne(19) kan funke fint for et knull, men tror ikke jeg kunne fått et forhold til å fungere med så stor aldersforskjell.

Anonymous poster hash: cf630...242

Skrevet

Eldre student? Nå trodde jeg du var 40 el no. Jeg studerer med folk som er 4-10 år eldre enn meg. Ingen problem. Kjør på! :-)

Jeg reagerte på at hun skrev eldre student selv, jeg er også en 87-modell som begynte å studere i år. Føler meg ikke gammel, og det er noen som er eldre enn meg på studiet jeg studere også.

Anonymous poster hash: 5fc0c...2ee

Skrevet

TS her.

Synes flere 19 åringer er på samme nivå som meg mentalt. Det er ikke fordi jeg sliter mentalt, men fordi folk er forskjellige.

Hadde jeg kunnet velge fritt så hadde jeg sikkert valgt en på min egen alder, men jeg treffer altså flest studenter på første året og hvor mange kvinner i full jobb ønsker egentlig å bli sammen med en som nettopp har begynt å studere?

Jeg lurte egentlig ikke på om dere dømmer meg som umoden om jeg blir sammen med en 19 åring, det jeg lurte på hva var best for meg.

Men tusen takk til alle som har gitt relevante svar. Ser ut som det blir jenta som tok kontakt med meg.

Anonymous poster hash: c243c...ff5
  • Liker 1
Skrevet

Let etter noen du liker, som også liker deg. Ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...