AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 jeg og kjæresten har vært sammen i snart to år, der vi har vært veldig av og på. for ca et halvt år siden begynte det med kvelertak når vi kranglet. det ble bare verre og verre, hver gang vi kranglet og jeg var på vei ut ?døren så slengte han meg ned i sengen og kvelte, slo osv... en gang slo han meg til jeg var gul og blå, og lovde å aldri gjøre det igjen, det var greit nok. han mener jeg ikke klarer å oppføre meg fordi at om vi krangler og det blir ille, så går jeg alltid og da truer han med å gjøre det slutt. da pleier jeg å drite i det og tenke at det er like greit det blir slutt, men han kommer alltid løpene og drar meg tilbake. igår spurte han om jeg kunne massere han, jeg svarte nei fordi jeg skulle snart på jobb og ville sove fram til det. da ble han meget sur og sa at jeg kunne drite i å bli massert når jeg ville osv osv. han tok hele dynen og tok høy lyd på mobilen så til slutt ble jeg så lei at jeg bare gikk, men da kom han etter og begynte å kvele meg, skrike til meg, bite meg og slå. jeg var helt fra meg og han sa unnskyld med en gang, men at det var min feil fordi jeg provoserte han. når jeg ville ligge for meg selv og ikke bli holdt rundt, da ble han kjempe sur igjen og sa det var slutt. når vi våknet beklaget han seg. jeg bare lurer på, er det min feil ? og hva burde jeg gjøre ? Anonymous poster hash: 271a5...485
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Selvfølgelig er det ikke din feil. Dump han og flytt. Om det er din leilighet be ham om å komme seg til helvette ut. Anonymous poster hash: a03b2...296
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Selvfølgelig er det ikke din feil. Dump han og flytt. Om det er din leilighet be ham om å komme seg til helvette ut. Anonymous poster hash: a03b2...296 men hvorfor er det slik at jeg føler jeg overdriver? jeg klarer ikke helt å skjønne dette... Anonymous poster hash: 271a5...485
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 men hvorfor er det slik at jeg føler jeg overdriver? jeg klarer ikke helt å skjønne dette... Anonymous poster hash: 271a5...485 og alltid dagen etter eller noe så ler han av det, akkurat som om han er stolt over blåmerkene han gir meg. også skal han alltid tulle med meg, knipe meg, dra tær eller fingre langt bak slik at jeg får vondt... hva er det han ikke skjønner med at jeg faktisk får utrolig vondt ? har kommet til det punkte der jeg blir sur på han for ingeting, blir lei meg får ingeting. mistenker at jeg begynner å få angst. igår når vi var ute med vennene hannes, så traff jeg på en som mobbet meg gjennom hele barneskolen ( som jeg sliter med den dag ida, og det vet han) men det skulle han tulle med til vennene sine. og det såret meg utrolig, jeg er forresten 19 år gammel Anonymous poster hash: 271a5...485 1
Ninette Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Du føler du overreagerer kun fordi han har i 2 år tråkka på deg, behandlet deg som dritt. Det lukter psykopat på lang vei!! Han driver med psykiskterror. Kom deg til helvette vekk i enn jævla stor fart!! 3
Gjest Eurodice Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 og alltid dagen etter eller noe så ler han av det, akkurat som om han er stolt over blåmerkene han gir meg. også skal han alltid tulle med meg, knipe meg, dra tær eller fingre langt bak slik at jeg får vondt... hva er det han ikke skjønner med at jeg faktisk får utrolig vondt ? har kommet til det punkte der jeg blir sur på han for ingeting, blir lei meg får ingeting. mistenker at jeg begynner å få angst. igår når vi var ute med vennene hannes, så traff jeg på en som mobbet meg gjennom hele barneskolen ( som jeg sliter med den dag ida, og det vet han) men det skulle han tulle med til vennene sine. og det såret meg utrolig, jeg er forresten 19 år gammel Anonymous poster hash: 271a5...485 Hvorfor er du sammen med denne mannen? Han kommer til å ødelegge deg både fysisk og psykisk. Normale menn holder ikke på sånn. Reis til nærmeste krisesenter. Du kan ringe og spørre om noen derfra kan hente deg, eller du kan be om at politiet kjører deg dit om du ikke har mulighet selv. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Hvorfor er du sammen med denne mannen? Han kommer til å ødelegge deg både fysisk og psykisk. Normale menn holder ikke på sånn. Reis til nærmeste krisesenter. Du kan ringe og spørre om noen derfra kan hente deg, eller du kan be om at politiet kjører deg dit om du ikke har mulighet selv. jeg klarer bare ikke å gi slipp, og klarer ikke å se hva han gjør selvom jeg er fullt klar over det. dette høres kansje utrlog merkelig ut, men jeg vil vente til over jul, slik at det ikke ødelegger julen. også tenker jeg ofte om han har rett til å gjøre det? hva om jeg ber om det? jeg bare er så utrolig forvirret... jeg vil ikke være ensom, selvom jeg føler meg ensom med han. om vi krangler så truer han alltid med å gå fra meg og sier at jeg kommer til å bli behandlet som dritt av andre gutter. men han klarer aldri å gå fra meg, kjenner ikke meg selv lenger... Anonymous poster hash: 271a5...485
Alina X Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Du er naiv som faen og eier null selvrespekt! Eksen min slo meg og,og fet var iføle ham,fordi jeg "provoserte"til det.takk gud for at jeg kommeg vekk...blir duså kan det godt hende han dreper deg en dag. Han elsker deg ikke. 1
Askmeagain89 Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Han er en psykopat og du trenger å komme deg langt unna han før du ender i kisten. Slik vold eskalerer bare. Han slår/biter/kveler for å kue og kontrollere deg, sier unnskyld for å spille på samvittigheten din og for at du skal bli. Han plager og ler av deg for å få deg til å føle at du ikke er verdt noe så han kan fortsette volden som før og sikre at du blir. Du skal ta deg en tur på krisesenteret. Du fortjener så mye bedre. Du overdriver ikke, om noe så underdriver du ved at du forsvarer handlingene hans. Kom deg unna, jo før jo bedre. 1
Gjest Mupsi Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Slå opp, han fortjener deg ikke! Og du fortjener ikke å bli behandlet på den måten, for en drittunge av en fyr.
Steinar40 Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 jeg og kjæresten har vært sammen i snart to år, der vi har vært veldig av og på. for ca et halvt år siden begynte det med kvelertak når vi kranglet. det ble bare verre og verre, hver gang vi kranglet og jeg var på vei ut ?døren så slengte han meg ned i sengen og kvelte, slo osv... en gang slo han meg til jeg var gul og blå, og lovde å aldri gjøre det igjen, det var greit nok. han mener jeg ikke klarer å oppføre meg fordi at om vi krangler og det blir ille, så går jeg alltid og da truer han med å gjøre det slutt. da pleier jeg å drite i det og tenke at det er like greit det blir slutt, men han kommer alltid løpene og drar meg tilbake. igår spurte han om jeg kunne massere han, jeg svarte nei fordi jeg skulle snart på jobb og ville sove fram til det. da ble han meget sur og sa at jeg kunne drite i å bli massert når jeg ville osv osv. han tok hele dynen og tok høy lyd på mobilen så til slutt ble jeg så lei at jeg bare gikk, men da kom han etter og begynte å kvele meg, skrike til meg, bite meg og slå. jeg var helt fra meg og han sa unnskyld med en gang, men at det var min feil fordi jeg provoserte han. når jeg ville ligge for meg selv og ikke bli holdt rundt, da ble han kjempe sur igjen og sa det var slutt. når vi våknet beklaget han seg. jeg bare lurer på, er det min feil ? og hva burde jeg gjøre ? Anonymous poster hash: 271a5...485 Dere passer ikke i sammen.
Gjest Eurodice Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 Dere passer ikke i sammen. En voldelig person passer vel ikke sammen med noen, skulle jeg mene. 1
Steinar40 Skrevet 30. november 2013 #14 Skrevet 30. november 2013 En voldelig person passer vel ikke sammen med noen, skulle jeg mene. Tja, kan jo passe i sammen med ei/en som han/hun ikke tør å røre. Men stort sett ikke, nei.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 jeg kommer til å foralte han, spørsmålet er bare om når. igår fikk jeg nok... vi var ute på byen(begge var veldig full) så traff jeg en gammel kompis som en gang kysset meg på halsen når vi danset sammen og dette ble det veldig mye bråk ut av. jeg ga han hvertfall en klem (noe som var veldig feil av meg) jeg kan ikke akkurat si at han ble så veldig glad for dette. og han ba meg om å ikke snakke til meg. derfor gikk jeg fra han, var på vei inn på en buss. men da drar han meg ut og begynner å skrike til meg. han tvingte meg til å bli med inn på et annet utested, men jeg nektet. det resulterte i at han begynnte å kvele igjen og to personer brøt inn for ¨å hjelpe meg. til slutt fikk han viljen sin, og jeg ble med han. når vi skulle hjem klikket han igjen, og dro meg ned trappene fordi han ville at jeg skulle sove i kjelleren (vi bor i blokk) jeg har aldri vært så redd han før. jeg var helt hysterisk. klarte jo ikke puste skikkelig eller noe. idag føler jeg meg helt ødelagt. hver gang han har vært voldelig sier han at jeg ikke må være redd han mens han holder rundt meg og trøster meg. Anonymous poster hash: 271a5...485
Steinar40 Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 jeg kommer til å foralte han, spørsmålet er bare om når. igår fikk jeg nok... vi var ute på byen(begge var veldig full) så traff jeg en gammel kompis som en gang kysset meg på halsen når vi danset sammen og dette ble det veldig mye bråk ut av. jeg ga han hvertfall en klem (noe som var veldig feil av meg) jeg kan ikke akkurat si at han ble så veldig glad for dette. og han ba meg om å ikke snakke til meg. derfor gikk jeg fra han, var på vei inn på en buss. men da drar han meg ut og begynner å skrike til meg. han tvingte meg til å bli med inn på et annet utested, men jeg nektet. det resulterte i at han begynnte å kvele igjen og to personer brøt inn for ¨å hjelpe meg. til slutt fikk han viljen sin, og jeg ble med han. når vi skulle hjem klikket han igjen, og dro meg ned trappene fordi han ville at jeg skulle sove i kjelleren (vi bor i blokk) jeg har aldri vært så redd han før. jeg var helt hysterisk. klarte jo ikke puste skikkelig eller noe. idag føler jeg meg helt ødelagt. hver gang han har vært voldelig sier han at jeg ikke må være redd han mens han holder rundt meg og trøster meg. Anonymous poster hash: 271a5...485 Ingen av dere passer til å være i noe seriøst forhold. Dere er ikke modne nok. Så enkelt er det.
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 jeg kommer til å foralte han, spørsmålet er bare om når. igår fikk jeg nok... Anonymous poster hash: 271a5...485 Det kan du faktisk gjøre ikveld. Ring til nærmeste krisesenter, som jeg har foreslått for deg tidligere, og spør om noen derfra kan hente deg hvis du ikke har mulighet til å komme deg dit på egen hånd. Eller ta drosje hvis du ikke bor altfor langt unna.
Ninette Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Når du sier du SKAL forlate han, så GJØR DET. Kjenner jeg blir litt provosert av deg, når du har bestemt deg, så er det ingen av oss som kan gjøre noe! Pakk sakene og dra!! Neste gang så kanskje du ikke kan dele her hva som er skjedd, for at du ligger på sykehuset eller i værstefall er blitt drept! Han er SYK. Vis litt ryggmarg og flytt! Har selv vært der du er nå, å i dag har jeg det supert med en snill samboer som aldri ville ha lagt en hånd på meg
Amarone Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Du er 19 år gammel, be foreldrene dine om å hjelpe deg. Du overdriver ikke. Kvitt deg med denne fyren så raskt du kan! Han er farlig, og vil kanskje bli farligere ettersom tiden går. Neste gang brekker du kanskje ben, får knust nese, blir voldtatt eller kanskje du dør fordi kvelningsforsøket varer for lenge. LØP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå