AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har vært på et par dater med en sinnskykt sjarmerende gutt.. Problemet er bare at jeg ikke vet om han player meg eller om jeg bare har vært veldig heldig! Jeg jobber i en klesbutikk, og han har vært en fast kunde lenge. Aldri visst hva han het, men har alltid lagt merke til han fordi han var veldig kjekk, og alltid så hyggelig mot meg. En dag tikket det inn en venneforespørsel på facebook, og det var han! Han hadde spurt noen andre ansatte i butikken hva jeg het. Han begynte å skrive til meg myye. Var veldig kjapp med å spørre om å finne på noe. Han spurte vel dagen etter han hadde adda meg. Ble veldig skeptisk til at han spurte så fort.. men jeg sa ja. Første gangen vi var med hverandre, var det som alt bare klaffet. Han var langt i frå sjenert, og ga meg en hau med komplimenter. Ble betatt allerede den første gangen. De andre gangene vi har møttes har det også vært slik. Aldri noen pinlig stillhet, og han er veldig "på" med komplimenter og er utrolig sjarmerende.. Dette skremmer meg jo litt, for jeg tenker automatisk "player". Han virker nesten alt for selvsikker, men likevel veldig jordnær, morsom og absolutt ikke glatt. Han gir komplimenter for både utseendet og personlighet. Jeg er så usikker!! Han har sagt ting som "når du møter familien min.." "i sommer skal vi dit.." osv. Så virker jo som han tenker frem i tid. Han har også fortalt veldig mye om seg selv, familien sin, vist meg rundt der han bor og fortalt hvem vennene er osv.. Så på den siden virker han jo veldig seriøs?? Han har aldri prøvd seg på noe mer, har ikke en gang kysset hverandre. Har ikke vært på besøk hos hverandre enda, de gangene vi har møttes har det vært to laaaange kjøreturer, middag ute en kveld og gått tur en gang. Virker ikke som han kun er ute etter sex heller.. Men i det siste har han begynt å sende kysssmileys til meg, hjerter og kaller meg sexy osv.. Han er veeeldig sosial, og har ikke lagt skjul på at han har mange jentevenner. Han har også fortalt mye om dem, og prater om jentevennene sine som det skulle vært kompiser. Han har også sagt at han har vært ute med mange jenter, og liksom "sammenlignet" med meg dem. På en positiv måte da. Han har ikke sagt noe navn på noen av dem, men ting som "du er annerledes enn de andre jentene jeg har vært ute med" osv.. Det ringer liksom en varselbjelle der, er redd jeg bare er en av mange.. Men på en annen side er det vel bra at han er ærlig? Jeg er ganske sjenert og innadvendt. Men på en eller annen rar måte får han frem det beste i meg, og han er den første gutten jeg har klart å være meg selv med så fort. Har blitt såra mange ganger, og er redd for å brenne meg. Er liksom ingen som kan toppe han her. Er veldig redd for å bli forelsket, for så å bare bli dumpa. Jeg er ganske bevisst på kjennetegnene til en "player", men også de som er seriøse. Og han her har en veldig god miks av begge to! Skjønner ikke hvorfor han har prøvd så lenge å finne ut hvem jeg er, og sender så mange meldinger osv om han ikke er interessert.. men på den annen side blir jeg jo usikker når det er så mange jenter inne i bildet, og han kjenner "alt og alle".. Så, hva tror dere? Er han for god til å være sann, eller har jeg vært ekstremt heldig med å finne en som virkelig liker meg?? Anonymous poster hash: 8145f...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 For å si det sånn; jeg har vært med kjæresten min i 4 år og jeg skjønner fremdeles ikke hva han ser i meg Han er alt for bra for meg føler jeg, men heck, kan jo ikke klage på at jeg har skuff gullfuglen:) Bare ta det rolig da, prøv dere frem:) Anonymous poster hash: bd534...27f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 For å si det sånn; jeg har vært med kjæresten min i 4 år og jeg skjønner fremdeles ikke hva han ser i meg Han er alt for bra for meg føler jeg, men heck, kan jo ikke klage på at jeg har skuff gullfuglen:) Bare ta det rolig da, prøv dere frem:) Anonymous poster hash: bd534...27f Tusen takk for svar! Du har sikkert rett, den som intet våger intet vinner heter det vel? Tok det såvidt opp med han i dag, og han fortalte at han hadde blitt ganske betatt på veldig kort tid. Han sier at det er noe helt spesielt med meg som får frem noe i han.. Og han prater om at han vil møte foreldrene mine og alt mulig, og sier alltid at jeg må hilse dem osv.. playere vil vel ikke inkludere seg i familie? *SLUTT Å TENKE FOR MYE NÅ!!* Anonymous poster hash: 8145f...fc7
frøkna Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Jeg sier; hopp i det, tør å elske. I verste fall blir du såra, men det er faktisk en del av livet. Jeg tviler faktisk på at han anstrenger seg så fælt for å playe deg. Jeg kjenner igjen mye av det du skriver i hvordan jeg følte det da jeg falt for eksen. Det er jo sånn det føles å bli forelska! 1
Dolly-Duck Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er så usikker!! Han har sagt ting som "når du møter familien min.." "i sommer skal vi dit.." osv. Så virker jo som han tenker frem i tid. Han har også fortalt veldig mye om seg selv, familien sin, vist meg rundt der han bor og fortalt hvem vennene er osv.. Så på den siden virker han jo veldig seriøs?? Anonymous poster hash: 8145f...fc7 Dette gjør meg skeptisk. For all del, godt mulig han rett og slett bare er fantastisk. Men å planlegge sommeren når dere bare har vært på et par dater er, ihvertfall for meg, veldig unaturlig. Tenker at det muligens kan være et triks for å få deg til å slappe av og forvente enn fremtid. Men for all del, kjør på. Treff han flere ganger, men sunn skepsis skader som regel ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Jeg sier; hopp i det, tør å elske. I verste fall blir du såra, men det er faktisk en del av livet. Jeg tviler faktisk på at han anstrenger seg så fælt for å playe deg. Jeg kjenner igjen mye av det du skriver i hvordan jeg følte det da jeg falt for eksen. Det er jo sånn det føles å bli forelska! Ja, jeg mener at han her er verdt å å bli såra over faktisk. Hatt flere fine samtaler, og jeg føler meg mer og mer sikker. Det er vel kanskje det ja. Dette gjør meg skeptisk. For all del, godt mulig han rett og slett bare er fantastisk. Men å planlegge sommeren når dere bare har vært på et par dater er, ihvertfall for meg, veldig unaturlig. Tenker at det muligens kan være et triks for å få deg til å slappe av og forvente enn fremtid. Men for all del, kjør på. Treff han flere ganger, men sunn skepsis skader som regel ikke. Takk for synnspunkt. Ja, kanskje litt sant det også.. men tror bare jeg må prøve og se hvordan det går. Anonymous poster hash: 8145f...fc7
Vanillalilla Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Lykke til! Dette kan forhåpentligvis vise seg å bli noe veldi bra:-) håper du oppdaterer oss litt om hvordan det går?:-)
Gjest Lille-pus Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Det er stor risikosport å la fremmede mennesker på et nettforum bestemme over din fremtidige lykke eller sorg. Bare nevner det.... Kjennes det ok ut så må du velge enten å ta sjansen eller å la den sjansen gå fra deg. Man angrer sjelden veldig lenge på de sjansene man faktisk turde å ta.... man angrer lenger på de sjansene man ikke turde å ta...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Han var for god til å være sann.. TS Anonymous poster hash: 8145f...fc7
Bernardette Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Han var det ja? Utdyp, så andre kan lære og? Jeg må si jeg reagerte på det med "i sommer skal vi..." og "når du møter familien min så.." når dere ikke engang hadde kysset. DET skurrer. Så, hva skjedde?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Han var det ja? Utdyp, så andre kan lære og? Jeg må si jeg reagerte på det med "i sommer skal vi..." og "når du møter familien min så.." når dere ikke engang hadde kysset. DET skurrer. Så, hva skjedde? Det begynte når jeg for første gang var hjemme hos han og så film. Han endret personlighet veldig, og prata mye om sex, om alle jentene/eksene han hadde hatt, var småfrekk i kommentarer, og kommenterte alle jentene på filmen utseendemessig osv.. var som en helt annen person. I tillegg til at han satt og skrev meldinger med ei annen jente mens jeg lå rett ved siden av han. Typen flørtemeldinger. Virka ikke som han prøvde å skjule det heller, og lå å strøyk og koste på meg samtidig.. Etter den dagen så tok han så og si ikke mer kontakt (og det gjorde ikke jeg heller!) Får noen snapchats innimellom, men jeg gidder ikke å ha med en så useriøs gutt å gjøre. Anonymous poster hash: 8145f...fc7
Teethgrinding Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Han var for god til å være sann.. TS Anonymous poster hash: 8145f...fc7 Drøyt! Hva skjedde med han a? Jeg hadde gått fem på om jeg var i dine sko. Players som trasker rundt som huskoselige svigermødres drøm er vel kanskje den verste sorten...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #15 Skrevet 26. desember 2013 Fikk han pult? Nei! Heldigvis. Anonymous poster hash: 8145f...fc7
Gjest Chloè Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Det lyser jo player, men nå har du vel lært. De aller fleste må dessverre lære på den harde måten,men kom igjen da jenter. Han planlegger fremtiden å så har dere ikke kysset engang,det er jo så tydelig at han vil få deg til å tro at dette er ekte varer sånn at du slapper av og sprer beina. Av og til blir jeg flau på andre sine vegne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå