AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hei, vil bare starte innlegget med at jeg ikke er ute etter å få stygge kommentarer eller kommentarer om at jeg er et dårlig menneske. Det jeg ønsker er tips eller noe som kanskje kan være en skikkelig tankevekker for meg. Når jeg er med familien og vennene mine er jeg ikke egoistisk.. men når det kommer til for eksempel organdonasjon så er jeg veldig i mot å gi bort noe fra min kropp, men samtidig ville jeg tatt i mot om det var jeg som trengte det.. at jeg ikke vil gi bort noe fra min vet jeg egentlig ikke hva kommer fra, men kanskje fordi jeg er redd. I noen sammenhenger der andre synes synd på folk og gjerne vil hjelpe så har jeg ikke noe lyst å hjelpe. Jeg har ikke blitt behandlet så bra av andre mennesker generelt gjennom hele livet mitt, tror dere dette kan være grunnen til at jeg mangler medfølelse for folk jeg ikke kjenner? Jeg kan gjerne bli rørt av å se dokumentarer eller lese historier, men det er på en del temaer hvor jeg føler det er en selvfølge å føle noe og jeg er den eneste som ikke føler noen ting. Jeg har noen litt spesielle meninger også, og jeg vet ikke hvor de kommer fra. Jeg vil gjerne endre mange av disse, men hvordan endrer man holdninger? Om noen er i en lignende situasjon eller kan hjelpe meg med å ikke være et så dårlig menneske som jeg føler meg som blir jeg glad... Anonymous poster hash: 47996...e36
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Organene dine trenger du jo ikke når du er død, så det er litt snodig å være i mot det. Anonymous poster hash: 6afac...197
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg tenker faktisk akkurat det samme som deg! Jeg tror kanskje det er fordi en vil være sikker på at en selv ikke blir sykere? Om jeg gir bort en nyre, hva hvis den jeg har plutselig svikter feks? Anonymous poster hash: 65de1...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå