Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med andre ord avlyser eller unngår fyren jeg dater å se meg på lørdagskvelden. Har sett dette mønsteret i flere måneder nå og det irriterer meg. Han vil gjerne se meg, så vi møtes for noe hyggelig på formiddag på lørdag. Deretter må han møte en eller annen fyr og jeg drar hjem til mitt. Siden jeg ikke er så keen som jeg burde så har jeg bestemt meg for å kutte ut hele han nå.

Jeg synes det er et dårlig tegn at han alltid legger planer for lørdsagskvelden med venner. Vil han noe, ja da får han "jakte" og vise at jeg er en prioritet på de fleste nordmenns favorittid, nemlig lørdagskvelden.

I tillegg må han hele tiden unnskylde seg og komme med løgn. " En kammerat som nettopp ringte så jeg må nesten stikke" " Må nesten reise på den reunionsfesten i kveld jeg, du skulle gjerne fått blitt med, men blir litt intimit der" " Sagt jeg skal være med en barndomsvenn på konsert, har ikke sett han på lenge så vi har en del å snakke om" " Fikk plutselig besøk fra hjembygda hele helga" " "Har lenge vært bedt i en formell middag med noen venner fra studiet.".osv

.Kunne jo bare sagt rett ut at han ikke er så keen, eller at han foretrekker å drikke med venner på lørdager

Han er 33 år, så ja. Han er fortsatt veldig barnslig og jeg har nå droppet alle forslag om å møtes når det passer han, så neste blir å si vi aldri mer skal treffes.

Jeg tar hintet, han vil ha i pose og sekk.

Anonymous poster hash: 819a1...5b8
Videoannonse
Annonse
Gjest noradoll
Skrevet

kanskje han bare vil ha seg noe når det passer han?

Skrevet

Stol på følelsenen og avgjørelsen din. Han vil være sammen med deg, når det passer han, men vil ikke involvere seg såpass som du ønsker. Du blir litt sånn på siden, han tenker mest på seg selv og ikke deg

Mange jenters problem er at de "tar det de får" og finner seg i mye dårlig stil fra en som de håper på et seriøst forhold meg. Slik er heldigvis ikke du. Finn en kjekk fyr som verdsetter å være sammen med deg, ikke en egosistisk tullball som ikke tør å fortelle at han ikke er ute etter det samme som deg.

Følg deg selv :)

Skrevet

Han treffer deg hverdager og vil ha helgen fri, for lørdagskveld er for å sjekke nye damer.

Har sett dette før. Og ja, det er et rødt flagg.

Anonymous poster hash: eaa7d...477
  • Liker 7
Skrevet

Jeg var likedan mot menn jeg ikke likte så godt, men bare litt. Ville være med de, men de måtte ikke komme i veien for helgeplanene mine i tilfelle noe bedre dukket opp. Svært egoistisk og dårlig oppførsel. Han liker deg ikke godt nok. Følg magefølelsen din!

• Liker 4
Skrevet

Han treffer deg hverdager og vil ha helgen fri, for lørdagskveld er for å sjekke nye damer.

Har sett dette før. Og ja, det er et rødt flagg.

Samme tenkte jeg.

Skrevet

He's not that into you

Skrevet

Jaja, han vil ha deg kun til sex og når lørdagskvelden kommer drar han ut på jakt etter noen andre. Dump han tvert!

Skrevet

Hadde det ikke vært for alle mulige unnskyldninger så hadde jeg likt han bedre. I løpet av 9 helger har vi funnet på noe 2 lørdagskvelder.

Googlet litt ang. dette fenomentet og på amerikanske nettisder står det at det er et rødt flagg. De har riktignok en litt annen kultur enn oss, men tror i hvertfall det med å holde lørdagsnatta for seg "selv" stemmer godt i begge land.

Det største røde flagget så jeg sist helg. Vi møttes på lørdag. Vi lagde mat for å hygge oss, planen var å dra på et julebord senere hos et vennepar av han, eller uansett finne på noe sammen. Jeg hadde derfor ikke lagd planer annet enn å ha kvelden åpen for han.

Foran ansiktet på meg satt han i 20 minutter og fumlet med telefonen ca. halv 5 på kvelden. Jeg vasket opp etter middagen. (Jeg sa han ikke trengte å hjelpe meg). Deretter sier han: " Nå blir du nok litt skuffet, men en bardomskamerat som jeg driver et forretningsprosjekt med kunne endelig møtes i kveld, av alle tider. Siden han er en travel mann må jeg neste benytte meg av anledningen, beklager virkelig"

Tror han at jeg er en idiot? Vi hadde hatt sex, spist og deretter lar han meg i stikken.

Jeg forstår nå at han sannsynligvis dro på julebordet alene og ikke visste hvordan han skulle skvise meg ut av planene. Hvem businessmann møter han kl. 8 på en lørdagskveld med småbarn og kone hjemme? Hadde det skjedd en gang, kanskje hadde jeg trodd det, men ikke når stilen gjentar seg. Uka etter sa han at det ikke ble noe av businessplanene.

Mannen er en voksen og velutdannet mann. Han behandler meg alle tiders når vi er sammen, så dette her kler han dårlig. Eneste er at han ikke virker helt tilstede når vi er sammen, han virker stresset og er alltid 4 timer foran i hodet. Som om han hele tiden følger en klokke.

Bedre å spille med åpne kort, da hadde jeg i det minste hatt respekt for han.

TS

Skrevet

Han er rett og slett ikke intressert i vanlig forhold. Move on...

Anonymous poster hash: 09381...115
  • Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at han ikke allerede er i ett forhold? Har han sovet over? Har du vært hjemme hos ham? Han vil tydelig ikke vise deg frem for venner og dere har jo holdt på nå såpass lenge at det begynner å bli mer enn naturlig.

Uansett, du ser ut til å ha alle skruer i hodet på rett plass, lykke til og p.s. , gå på byen en tyr i kveld om du har anledning.

Ta deg en avslutningsfest fra ham og få litt oppmerksomhet fra andre. Håper du blir kvitt ham i hodet som dugg for solen.

Anonymous poster hash: 89aa7...aad

• Liker 1
Skrevet

Har vært hjemme hos han. Har hatt en litt dårlig følelse siden han er kontrollfreak når det gjelder å planlegge datene, og at de må stemme med hans timeplan. Den litt dårlige fornemmelsen ble forsterket da jeg så mønsteret om å unngå lørdagene. Deretter ga han signaler som viste at han ville noe mer, ved feks be meg med for å treffe barndomsvenner. Da han avlyste var det kanskje dråpen som fikk begeret fullt. Han har også møtt med flere ganger som ikke har dreid seg om sex. Alt fra kaffe til tur med hunden, igjen gjorde dette at jeg trodde vi holdt på med noe som skulle elller kunne bli noe mer.

Enten må jeg bare si at jeg har mistet gnisten eller holde på som han ,og si det aldri passer når han foreslår, slik at det kun er lørdagskveld som blir igjen.

Noe muffins er det uten tvil. Jeg vet bare ikke om det er hans mangel på følelser og interesse, eller om han har en annen eller flere. Da blir jeg i hvertfall sur fordi det har gått så lang tid og vi har snakket om prevensjon, kjønnsykdommer, graviditet og innledet et sexuellt forhold uten kondom. Jeg har tatt som en selvfølge at han ikke puler rundt etter samtalene rundt dette.

Se hvor lenge han da gidder.

Skrevet

Har vært hjemme hos han. Har hatt en litt dårlig følelse siden han er kontrollfreak når det gjelder å planlegge datene, og at de må stemme med hans timeplan. Den litt dårlige fornemmelsen ble forsterket da jeg så mønsteret om å unngå lørdagene. Deretter ga han signaler som viste at han ville noe mer, ved feks be meg med for å treffe barndomsvenner. Da han avlyste var det kanskje dråpen som fikk begeret fullt. Han har også møtt med flere ganger som ikke har dreid seg om sex. Alt fra kaffe til tur med hunden, igjen gjorde dette at jeg trodde vi holdt på med noe som skulle elller kunne bli noe mer.

Enten må jeg bare si at jeg har mistet gnisten eller holde på som han ,og si det aldri passer når han foreslår, slik at det kun er lørdagskveld som blir igjen.

Noe muffins er det uten tvil. Jeg vet bare ikke om det er hans mangel på følelser og interesse, eller om han har en annen eller flere. Da blir jeg i hvertfall sur fordi det har gått så lang tid og vi har snakket om prevensjon, kjønnsykdommer, graviditet og innledet et sexuellt forhold uten kondom. Jeg har tatt som en selvfølge at han ikke puler rundt etter samtalene rundt dette.

Hvorfor lar du ham styre det her?

Skrevet

Med andre ord avlyser eller unngår fyren jeg dater å se meg på lørdagskvelden. Har sett dette mønsteret i flere måneder nå og det irriterer meg. Han vil gjerne se meg, så vi møtes for noe hyggelig på formiddag på lørdag. Deretter må han møte en eller annen fyr og jeg drar hjem til mitt. Siden jeg ikke er så keen som jeg burde så har jeg bestemt meg for å kutte ut hele han nå.

Jeg synes det er et dårlig tegn at han alltid legger planer for lørdsagskvelden med venner. Vil han noe, ja da får han "jakte" og vise at jeg er en prioritet på de fleste nordmenns favorittid, nemlig lørdagskvelden.

I tillegg må han hele tiden unnskylde seg og komme med løgn. " En kammerat som nettopp ringte så jeg må nesten stikke" " Må nesten reise på den reunionsfesten i kveld jeg, du skulle gjerne fått blitt med, men blir litt intimit der" " Sagt jeg skal være med en barndomsvenn på konsert, har ikke sett han på lenge så vi har en del å snakke om" " Fikk plutselig besøk fra hjembygda hele helga" " "Har lenge vært bedt i en formell middag med noen venner fra studiet.".osv

.Kunne jo bare sagt rett ut at han ikke er så keen, eller at han foretrekker å drikke med venner på lørdager

Han er 33 år, så ja. Han er fortsatt veldig barnslig og jeg har nå droppet alle forslag om å møtes når det passer han, så neste blir å si vi aldri mer skal treffes.

Jeg tar hintet, han vil ha i pose og sekk.

Du gjør nok det rette ved å kutte han ut. Ikke noe greit at han holder på sånn hver gang. Og la meg gjette. Hsn vil alltid bare treffe deg hjemme hos han eller deg og alltid bare treffe deg alene?
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor har du tatt dette som en selvfølge? Dersom man dropper kondom er det jo fordi man har begge snakket sammen om at man er monogame og ikke har sex med andre. Det er likegyldig om han er fri for kjønnssykdommer nå hvis du ikke vet med sikkerhet at han ikke har sex med andre.

Ser så mange ellers oppegående kvinner som er smånervøse for å ha "den praten". Dvs. en åpen prat om hvor man står og hvor det leder hen og at man ikke treffer andre. Alle vet vel dypest sett at den må tas, men så er det en litt pubertal frykt som ligger under..

Dette fører til mange "drittsekk" -situasjoner. Det er "antatt" at man er monogame men han treffer andre og er derfor en drittsekk. Men dersom forpliktelsene ikke er "out in the open" så eksisterer de faktisk ikke.

Skrevet

Jeg er enig i det meste dere kommer med av kommentarer. En ting jeg aldri lærer er at det ikke er godt nok å anta. Jeg antok fordi vi hadde praten om beskyttelse og kjønnsykdommer. Dessuten har han sagt han liker meg veldig godt og har hatt lit crush. Det var nettopp det som gjorde det hele så forvirrende. Noe sa meg at han ville noe mer og at vi begge dated for å bli kjent/ se hvor det bar. Andre ting sier meg at han kanskje holder på med flere eller at han ikke er så veldig keen, men nyter sexen.

Vi møttes andre steder enn hos meg og hos han. Vi har møttes langt flere ganger uten sex enn gangene vi har hatt sex. Noe stemmer uansett ikke og at han ljuger til meg, og har gjort det minst 2 ganger, det vet jeg. Han har avlyst flere avtaler, i alt 4 avtaler og er alltid veldig sent ute. Når vi er sammen tenker jeg at det bare er et spørsmål om tid før han avbryter og må hjem eller et eller annet sted..enda han ikke har noe skikkelig viktig å gjøre.

Med eksene så glemte vi litt både tid og sted og hadde det herlig sammen. Kunne ha eksen på overnatting hele helga, helt til han bare måtte tvinge seg selv hjem. Han her virker til å alltid å ha noe i bakhodet, småstresset og ratløs. Slipper seg ikke løs og føler vi ikke ordentlig kjenner hverandre etter mange månder.

Uansett så er det best å avslutte og sjekke seg for sykdommer.

TS

Skrevet

Det jeg ikke forstår da, ikke at det er en kjempe big deal nå uansett, men da vi var sammen i begynnelsen snakket vi alltid om å reise på tur sammen, at vi skulle melde oss på dansing, at vi kunne ta en skikkelig lang tur med hunden osv. Han kom med de fleste ideene, og jeg med noen, Jeg ble betatt og så for meg at alt dette kunne bli veldig hyggelig. Men, hvorfor i huleste holder han da lørdagskveldene hellige. Det blir sånn at han gir, også holder meg ute...gir og deretter holder meg ute. Snakk om tur, deretter har han planer for lørdags og fredag. Snakker om alt vi kan gjøre, deretter har han igjen reservert helga. Han gir sånne romantiske drypp, for deretter å gi meg en kald skulder. Det som er så forbanna irriterende.

Er det sånn playerne blir når de har bikka 30 og blitt litt smartere kanskje..

Skrevet

Det jeg ikke forstår da, ikke at det er en kjempe big deal nå uansett, men da vi var sammen i begynnelsen snakket vi alltid om å reise på tur sammen, at vi skulle melde oss på dansing, at vi kunne ta en skikkelig lang tur med hunden osv. Han kom med de fleste ideene, og jeg med noen, Jeg ble betatt og så for meg at alt dette kunne bli veldig hyggelig. Men, hvorfor i huleste holder han da lørdagskveldene hellige. Det blir sånn at han gir, også holder meg ute...gir og deretter holder meg ute. Snakk om tur, deretter har han planer for lørdags og fredag. Snakker om alt vi kan gjøre, deretter har han igjen reservert helga. Han gir sånne romantiske drypp, for deretter å gi meg en kald skulder. Det som er så forbanna irriterende.

Er det sånn playerne blir når de har bikka 30 og blitt litt smartere kanskje..

TS

• Liker 1
Skrevet

Dette høres virkelig ut som noe jeg opplevde for et år tilbake.

Avsluttet alt, sa at jeg følte at han ikke var ærlig. Intet mer, intet mindre.

Han kom krypende flere ganger. Gråt og bar seg. Jeg stod på mitt.

Gjør vondt i hjertet mitt fortsatt og jeg vil gjerne tilbake.
MEn jeg vet at en 33åring ikke forandrer seg på dagen.
Han innser at han vil ha deg når han mister deg.M
Stå på ditt hvis du gjør valget. Det vil gjøre deg stolt.

Spør han. Rett ut. Konfronter han. Når dere har tid!!!!!!!!
Lykke til

Anonymous poster hash: d0179...958
Skrevet

Du skriver at du dater ham, dvs at dere ikke er sammen og ikke har noen forpliktelser overfor hverandre. Dette er vel det samme som den svært populære samlivsformen å "holde på"? Da har du bare deg selv å takke, når du ikke stiller noen krav til mannen du involverer deg med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...