Gå til innhold

Hvor kan man få tak i en sånn stiftemaskin som er sterk nok til å stifte i en plate sånn at man kan lage sengegavl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det dyrt?

Anonymous poster hash: b0fbc...c5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sjekket på Staples. Aner ikke hva det koster da.

Skrevet

Mener guybush (?) skrev at han hadde funnet på ebay?

I den lange lange ebaytråden under forbruk, jus etc...

Skrevet

Hvis du tenke bruke finer, sponplate eller treverk så skal det holde med en enkel rimelig variant fra clas ohlson. Det du må tenke på er lengden på stiftene. Noen stifter er 4-5 mm lange, mens andre er 7-8 mm lange.

Anonymous poster hash: 852b8...294
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du tenke bruke finer, sponplate eller treverk så skal det holde med en enkel rimelig variant fra clas ohlson. Det du må tenke på er lengden på stiftene. Noen stifter er 4-5 mm lange, mens andre er 7-8 mm lange.

den billiggreia de har er ikke sterk nok til finer og treverk, been there - done that.

jernia har en som jeg mener å huske kostet rundt 500 kroner, den fungerte greit.

Skrevet

den billiggreia de har er ikke sterk nok til finer og treverk, been there - done that.

jernia har en som jeg mener å huske kostet rundt 500 kroner, den fungerte greit.

Veldig rart, for den jeg har funker fint :)

• Liker 1
Skrevet

snålt... jeg testet to stykker i tilfelle den første var ødelagt og ingen av de klarte finer eller treverk.

Skrevet

Har også en sånn billig-stiftemaskin fra clas ohlson eller biltema som fungerer helt fint på treverk og finer

Skrevet

stålfiner og treverk jeg har da :icon_lol:

Skrevet

Clas Ohlson har nå mange forskjellige typer da. Sjekka selv bare for noen dager siden. Hvilken som er best vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg kjøpte en billig en på ICA Maxi til 40 kr, har brukt den til å trekke om stoler og diverse. Funker helt utmerket.

Anonymous poster hash: deed3...966
Skrevet

Du finner "stiftepistoler" på feks Maxbo eller byggern.

Koster ikke altfor mye, men mer enn en vanlig stiftemaskin for papir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...