AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Ok Hadde planer om å aldri skrive, eller fortelle dette videre, til noen andre. Men hjertet hamrer og sjelen skriker. Øynene er røde og jeg klarer ikke å gråte mer. Noen ganger så lurer jeg på hva ett menneske skal måtte tåle, eller hva som skal til for å avslutte? Akkurat nå, så har jeg tilgitt denne dritten, men sårene og tankene, vil ingen ende ta. Oppvokst i dritthjem, med alkohol, vold, omsorgssvikt på det groveste, med etterpåfølgende spiseforstyrrelse, selvskading, selvmordstanker. Så, ja så, altså da, begynte livet som ung, ungdom. Fant en herlig/fantastisk mann tidlig. Veldig tidlig. Men det var så fantastisk å finne en støtte, en real, fornuftig kar, som hadde samme moral som meg, og som var så lik meg. Vi ble tidlig gravide og det var bare helt uvirkelig. Endelig så var det min tur, jeg som hadde bedt til faderen fra tidlig barndom om å få dø - komme bort fra denne verden, skulle nå få leve ett liv med en som var alt. Som betydde og var absolutt alt for meg. Og livet var fantastisk, hvertfall mellom oss, tiltross for noen skygger rundt oss, slik som min ustabile familie, men de også roet seg og ble fortrolige med min herlige mann. Flere år etterpå, nesten 10 år, når alt er rolig og fint. Ja så da måtte jo noe komme. En bombe eksploderte. Utroskap, bare engang, men nok til at verden falt i grus. Og det ble uoppfordret fortalt til meg - noe som igjen skulle bli gullkortet. Kom hjem fra jobb på kvelden og fikk en lang tåredryppende forklaring om alt. En boble vokste og ti kg i minus senere, med stygge tanker og følelser som kun er verdige for mennesker som egentlig har det mye verre, enn meg. Så sitter jeg her da. Full i angst. Full i usynlige tårer. Tja vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, men godt å få ut litt av denne dritten,så jeg takker til den som skulle gidde å lese, og den som kanskje skulle finne på å tenke på sin ektefelle/samboer/kjæreste, slik at noe slikt som dette kan unngås, og kanskje hindres. For ett hjerte kan kun knuses så mange ganger. Og det er ikke sikkert at alt, kan fikses, til tross for at ett menneske kan takle mye, om ikke mer. Så er det ikke alt som takles allikevel, og noen ender slik som meg, som vurderer om livet er verdt å ende, fordi det kanskje er det beste. Anonymous poster hash: 30d78...b8b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Du har tung bagasje som gjør dette utroskapet vanskelig å bære. Det du må gjøre nå er å få hjelp videre. Oppsøk familievernkontoret og snakk med en terapeut der, det er gratis. Antagelig har du gått til psykolog tidligere og har kanskje blandete følelser for det? Hvis ikke, ville jeg begynt hos psykolog nå og gått et års tid. Det vil hjelpe deg med de vonde tankene og alle tårene. Lykke til! for noen er livet urettferdig, men livet er ikke bare lykke og glede. De fleste opplever og bærer på vonde ting, men viser det ikke ut til andre. Anonymous poster hash: 38fa8...b34
Gjest Heartbeat Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Ville bare gi deg en klem og si at du ikke må gi opp Det er mange som er glade i deg, dine barn. Du må se fram over. dessverre så er ikke neon mennesker perfekte og man gjør feil, og det er sikkert det din mann har gjort. Håper dere får snakket skikkelig ut om det, og at han har tid å være der for deg.
Horeveiviser Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 (endret) Utroskap er dritt! Det jeg hater mest av alt i verden er forrædere, illojalister, svikere, bedragere og kappevendere.Redigert: Slang på et uttropstegn Endret 30. november 2013 av Horeveiviser
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 ikke gi opp! Det blir bedre. Du har barn og! klem. Anonymous poster hash: f5c77...9f5
Adhara Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Kjære TS Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Jeg ønsker deg alt godt og lykke til. Tråden stenges. Mvh Irrlys, moderator.
Anbefalte innlegg