AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Det har seg altså slik at det er et problem at noen sier til meg at det blir for lite av ingenting, og når det skjer så vet jeg ikke hva jeg skal si, eller gjøre. Ingen vil fortelle meg at det er vanskelig for dem, men hvordan skal jeg vite dette? Er det noe vi gjør feil? Jeg tror at det han sier kan være riktig, men jeg føler samtidig at det er få ting som hjelper, egentlig. Tanta mi sier at det er helt normalt, men.. jeg vet bare ikke? Hva tror dere? Trenger hjelp! :frown: Anonymous poster hash: 72d79...bb7 3
Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Det har seg altså slik at det er et problem at noen sier til meg at det blir for lite av ingenting, og når det skjer så vet jeg ikke hva jeg skal si, eller gjøre. Ingen vil fortelle meg at det er vanskelig for dem, men hvordan skal jeg vite dette? Er det noe vi gjør feil? Jeg tror at det han sier kan være riktig, men jeg føler samtidig at det er få ting som hjelper, egentlig. Tanta mi sier at det er helt normalt, men.. jeg vet bare ikke? Hva tror dere? Trenger hjelp! :frown: Anonymous poster hash: 72d79...bb7 Dette forstod ikke jeg noe av. Du må fortelle i klartekst hva ditt problem dreier seg om, hvis du vil ha svar og kommentarer. 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Ja, hm,, Jeg vil bare vite om han vet om jeg ønsker det han vil at jeg skal vite? For jeg vet ikke hva han føler, og han og tanta mi sier så forskjellige ting, at ja, jeg veit bare ikke hva jeg skal si..? Noen? Anonymous poster hash: 72d79...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 HVA I ALLE DAGER SNAKKER DU OM!? Anonymous poster hash: 8bd37...2ba 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Er det seriøst ingen som kan hjelpe meg?? saken er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. med han som sier at han ikke vil, men jeg vil, og tanta mi sier at hun vet ikke hva han sier som hun kan. uff, dette er innvikla. Anonymous poster hash: 72d79...bb7 1
Cuddlegirl Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Er det seriøst ingen som kan hjelpe meg?? saken er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. med han som sier at han ikke vil, men jeg vil, og tanta mi sier at hun vet ikke hva han sier som hun kan. uff, dette er innvikla. Anonymous poster hash: 72d79...bb7 "Tanta mi sier at hun vet ikke hva han sier som hun kan".. Hæ? 1
Gjest Eurodice Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 (endret) TS, dette blir for dumt. Hvis du ønsker synspunkter og hjelp, må du fortelle hva saken konkret gjelder. Du leverer jo bare tåkeprat. Endret 30. november 2013 av Arabella 2
kengumamman Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 What's the meaning of stonehenge? 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 (endret) Sjokkerende, dump han Endret 30. november 2013 av Evilposelos 3
Ellevill Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 (endret) Enten så tuller du eller du er ruset. Jeg skjønner iallefall ingenting. Endret 30. november 2013 av Ellevill 1
Gjest Eurodice Skrevet 30. november 2013 #14 Skrevet 30. november 2013 Enten så tuller du eller du er ruset. Jeg skjønner iallefall ingenting. Eller hun er kort og godt et troll.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #15 Skrevet 30. november 2013 VIL HVA? Anonymous poster hash: e14cb...5de 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 Jeg troller ikke.. sukk. Skal prøve å forklare igjen, hør godt etter: Jeg synes at det han forteller meg er så rart, fordi det han fortelle meg, ikke stemmer overens med det tanta mi sa om at menn er idioter. Så jeg vet ikke om jeg skal spørre han, eller om jeg skal la være, liksom. Er han en idiot? Bør jeg dumpe han? Det er så mange spørsmål.. for hvis jeg dumper han, vil han si at han ikke er det. Skjønner??? Anonymous poster hash: 72d79...bb7
Notisblokk Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Jeg troller ikke.. sukk. Skal prøve å forklare igjen, hør godt etter: Jeg synes at det han forteller meg er så rart, fordi det han fortelle meg, ikke stemmer overens med det tanta mi sa om at menn er idioter. Så jeg vet ikke om jeg skal spørre han, eller om jeg skal la være, liksom. Er han en idiot? Bør jeg dumpe han? Det er så mange spørsmål.. for hvis jeg dumper han, vil han si at han ikke er det. Skjønner???Anonymous poster hash: 72d79...bb7 Så.. Du skal spørre kjæresten din om at han er en idiot? Han sier at menn ikke er idioter, men tanta di sier at de er det? Er det sånn å forstå? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2013 #18 Skrevet 30. november 2013 Jeg troller ikke.. sukk. Skal prøve å forklare igjen, hør godt etter: Jeg synes at det han forteller meg er så rart, fordi det han fortelle meg, ikke stemmer overens med det tanta mi sa om at menn er idioter. Så jeg vet ikke om jeg skal spørre han, eller om jeg skal la være, liksom. Er han en idiot? Bør jeg dumpe han? Det er så mange spørsmål.. for hvis jeg dumper han, vil han si at han ikke er det. Skjønner??? Anonymous poster hash: 72d79...bb7 Menn har følelser de også. Ikke fortell han at han er en idiot, stakar.
roberta Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 Noe skal man da bruke fritida si på ... 1
ms.mini Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Hahahah, dere er nå noen morsomme sjeler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå