Gå til innhold

Tidenes øyenkrem! Kom med tips, alle kremguruer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år brukt en ganske fet øyenkrem fra Sans soucis som jeg syntes var utrolig god. Problemer med å få tak i den og endringer i produktet gjorde at jeg sluttet med den. Dessuten har jeg skjønt etter hvert at det ikke er bra med for tung øyekrem da det kan bidra til poser.. Gikk sikkert bra fordi jeg var såpass ung da jeg brukte den, i 20-åra.

Etter dette har jeg brukt ulike ting, både Matis og ole henriksen. men jeg føler ikke de er helt supertopp (har bare prøvd en type fra hvert merke dog..)

Saken er at jeg er 36 år, begynner å få linjer rundt øynene og pga søvnmangel har jeg også tendenser til litt poser av og til . Finnes det en vidunderpakke som hjelper mot begge deler? Har ellers ganske tørr hud som generelt trenger en del fukt..

TUSEN takk for svar på forhånd!

Anonymous poster hash: 93c16...8d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Matis sin øyekrem for menn! Den er virkelig super.

http://www.spacityspa.com/c11/Matis-Mens-Reviving-Eye-Gel-p386.html

Den er kjempefin :) nå har jeg behov for litt mer , ehem , blitt litt eldre, og er kjempefornøyd med medicalia sin oxy- c et eller annet heter den ( skal sjekke når jeg kommer hjem ) , veldig bra mot poser og fine linjer . Dessuten så er den dobbel størrelse i forhold til " vanlig " øyekrem , så den er rimeligere i bruk , selv om den koster litt i innkjøp.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Guinot sine, prøvd to stk.

En som bare er for fuktighet og en annen som skal motvirke linjer.

Skrevet

Jeg har i mange år brukt en ganske fet øyenkrem fra Sans soucis som jeg syntes var utrolig god. Problemer med å få tak i den og endringer i produktet gjorde at jeg sluttet med den. Dessuten har jeg skjønt etter hvert at det ikke er bra med for tung øyekrem da det kan bidra til poser.. Gikk sikkert bra fordi jeg var såpass ung da jeg brukte den, i 20-åra.

Etter dette har jeg brukt ulike ting, både Matis og ole henriksen. men jeg føler ikke de er helt supertopp (har bare prøvd en type fra hvert merke dog..)

Saken er at jeg er 36 år, begynner å få linjer rundt øynene og pga søvnmangel har jeg også tendenser til litt poser av og til . Finnes det en vidunderpakke som hjelper mot begge deler? Har ellers ganske tørr hud som generelt trenger en del fukt..

TUSEN takk for svar på forhånd!

Jeg sverger til eye&lip kremen til reveillance :) Bioline

Skrevet

Takk dere, det var mange forskjellige svar! Avalon; du skriver at en av de kremene skal gi fukt, den andre motvirke linjer- dvs at det ikke er en effekt både på poser og linjer? Og kG dama, Citronella, LittDiva pg Tøtta; er det noe spesielt du synes den hjelper mot/for? ER altså spes linjer og poser jeg trenger hjelp til...

Noen som har prøvd MD formulation, forresten? Fant en annen tråd der så mange skryter av den.

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg synes Matis for menn er super mot poser og mørke ringer under øynene. Linjer vet jeg ikke, har ikke linjer. Heldig med genetikken.

Skrevet

Hvis du trenger å få bukt med poser under øynene forsøk Ole Henriksen Ultimate Lift Eye Gel, det er en blå øyegel/krem som du skal bruke om natten som samtidig har anti age. Jeg syns ingenting annet fjerner poser under øynene som den, og jeg har prøvd mange. Den kan puttes i kjøleskapet for ekstra kjølende effekt.

På dagtid bruker jeg Decleor Expression de L`age øyekrem som skal gi fukt og ha aktive anti age virkning.

Har man derimot mørke ringer under øynene, ville jeg prøvd EmerginC Enlighten under eye circle fighter, en øyegel som motvirker mørke ringer under øynene. Disse tre er mine life safers. Hvis man har uthvilte øyne, ser man straks mer våken og "frisk" ut.

Anonymous poster hash: 5a20a...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...