Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trenger en måte å spe på med litt ekstra penger for en liten periode. Noen tips?

Har ca 200 dvder jeg tenkte jeg kunne selge samlet for 500 kr. Tror dere det går? (er ikke vits i å selge det for noen høyere pris vil jeg tro)

Har noen klær som er lite og eller ikke brukt som jeg kan selge på finn, men vil noen ha sånt? (er ikke snakk om merkeklær liksom...men tenkte da at de kunne plukke ut 3 plagg for 100 kr feks) Har også ganske mange ytterjakker...

Tenkte at jeg kunne vaske hus, men er det noen steder jeg kan annonsere det? (vet det går an i butikker osv men vil gjøre det på nett også)

Kunne også passet unger og hunder. Har hunder selv og har mye kontakt med unger i familien. Men er usikker på hvordan jeg skal gå fram der også.

Men sånn ellers...noen tips? Jeg er forresten 20 år og jeg har ikke lappen. Men jeg er ikke redd for å bli litt sliten for å si det sånn.

Setter UTRULIG stor pris på tips!

Anonymous poster hash: 2eb25...470
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*følger med her*

Anonymous poster hash: 54690...b78

Skrevet

Høysesong for julebord og festligheter. Mange trenger en voksen barnevakt.

Anonymous poster hash: 182a0...bfc
  • Liker 1
Skrevet

I stedet for finn kan du jo først prøve og legge det ut på kjøp og salg-sider på Facebook. Ser noen som annonserer med husvask og barnepass (kan være lurt å ha noen referanser)også på slike sider.

Gjest Citronella
Skrevet

Heng opp lapper i nærområdet om at du gjerne passer hunder og barn, samt kan ta vask av hus (jeg skulle gjerne hyret deg nå i disse juletider...). Selg deg selv på en positiv måte! Du bør ha en referanse eller to i bakhånd, og skriv gjerne det på lappen.

Skrevet

Hva om ts kunne tilby massasje med "happy ending"?

Anonymous poster hash: d2fa9...d51
Skrevet

Hva om ts kunne tilby massasje med "happy ending"?

Anonymous poster hash: d2fa9...d51

Ja for det var jo et "fornuftig" svar.

Og jeg tviler sterk på at hun er SÅ desperat etter penger at hun vil gå til slike tiltak.

Jeg ville satset på alternativet Citronella kom med.

Skrevet

Har selv forsøkt å selge klær via feks Facebook - det er ikke så enkelt som mange tror det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...