AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hei! Jeg har blitt 27 år og jeg synes "alle" menn jeg kjenner enten er eller har vært utro. Hva er greia med det? For meg er det helt UTENKELIG å verken være utro eller være den personen man er utro med... og jeg blir så vanvittig skuffa hver gang jeg finner nok et eksemplar som gjør det. HVA ER DET MED DERE? Hvorfor klarer dere ikke å holde dere til en person? Anonymous poster hash: 4241f...ad9
daemonia Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Nei, selvfølgelig er ikke alle menn utro. Akkurat som at alle kvinner ikke er premenstruelle shopoholikere. Hvis alle menn du kjenner er eller har vært utro så bør du heller revurdere din type omgangskrets når det kommer til menn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Ja Anonymous poster hash: d1cae...837
Gjest RompeRusk Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Gjelder både kvinner og menn, dessverre. Synd at mange ikke eier selvrespekt eller respekt for partneren sin lengre 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Om vi ikke er fysisk utro er vi i allefall utro med blikket... Anonymous poster hash: 86cb8...f5b
Påfugl Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 (endret) Støtter deg i at "alle" er utro, men det gjelder både kvinner og menn.Edit: Dårlig språk. Endret 29. november 2013 av Påfugl
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Er fordi dagens samfunn har blitt en gal barnehage som har gått helt over styr. Må nok til andre kulturer hvis man skal finne en mann med gode verdier og integritet nok til å leve i tråd med de. Anonymous poster hash: e45ba...0b0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Nei! Alle menner ikke utro Jeg har ikke vært det, og kommer ikke til å være det. Jeg tror på å finne "den rette", evig troskap og alt det der. Jeg hadde ei jeg elsket over alt på jord. Aldri ville jeg slått henne eller vært utro. Jeg fikk bare elendighet tilbake...men jeg har ikke mistet troen enda....på å finne ei snill, søt og god jente. jada, bare kom med dømmende kommentarer..er full og bryr meg ikke.. Anonymous poster hash: c3039...d33
Gjest RompeRusk Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Nei! Alle menner ikke utro Jeg har ikke vært det, og kommer ikke til å være det. Jeg tror på å finne "den rette", evig troskap og alt det der. Jeg hadde ei jeg elsket over alt på jord. Aldri ville jeg slått henne eller vært utro. Jeg fikk bare elendighet tilbake...men jeg har ikke mistet troen enda....på å finne ei snill, søt og god jente. jada, bare kom med dømmende kommentarer..er full og bryr meg ikke.. Anonymous poster hash: c3039...d33
Trapp Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 HVA ER DET MED DERE? Hvorfor klarer dere ikke å holde dere til en person? Har aldri sett ut i måneskinn, og alltid tatt til takke med det jeg kunne få. Oppskriften på suksess. Så langt ingen utroskap i livet
Gjest Halvor Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Nei, ikke alle. Men det blir vel flere og flere i denne mindre og mindre moralske verdenen
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 det er så utrolig mange menn OG kvinner som ikke setter pris på et godt forhold lenger. de kjeder seg, så istedet for å prøve å piffe opp et forhold eller gå ut av det finner de noen de kan ha det "spennende" med. det er usmakelig. har heldigvis ikke opplevd det selv, men veit om mange som har det. å det værste er at de finner på "unnskyldninger" for deres oppførsel: - det bare skjedde (ja, hun falt med mannen oppå seg å plutselig var pikken inni henne liksom) - jeg var så full at jeg ikke visste hva jeg gjorde (kanskje du burde vurdere alkoholmengden din?) - jeg trengte litt spenning (så finn på noe med partneren) - vi hadde ikke noe kjærlighetsliv lenger (da kan du gjøre noe med det) - jeg hadde ikke følelser for h*n lenger (da slår du opp FØR du er utro) de som er utro blir jeg kvalm av. det gjelder ALLE, menn og kvinner
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Nei, selvfølgelig er ikke alle menn utro. Akkurat som at alle kvinner ikke er premenstruelle shopoholikere. Hvis alle menn du kjenner er eller har vært utro så bør du heller revurdere din type omgangskrets når det kommer til menn. Hei! TS her. Dette er gjelder ikke bare min nærmeste omgangskrets, men også familie, kollegaer, menn venninnene mine treffer på. Det har begynt å gå over styr. Har det alltid vært sånn, eller har menn blitt "verre" med åra? Nei! Alle menner ikke utro Jeg har ikke vært det, og kommer ikke til å være det. Jeg tror på å finne "den rette", evig troskap og alt det der. Jeg hadde ei jeg elsket over alt på jord. Aldri ville jeg slått henne eller vært utro. Jeg fikk bare elendighet tilbake...men jeg har ikke mistet troen enda....på å finne ei snill, søt og god jente. jada, bare kom med dømmende kommentarer..er full og bryr meg ikke.. Anonymous poster hash: c3039...d33 Anonymous poster hash: 5ae8d...907
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Jeg er mann og har aldri vært utro. Ikke i nærheten. Kunne heller aldri vært det, såpass godt kjenner jeg meg selv. Jeg har en forlovede jeg elsker, og jeg holder meg kun til henne. Det koster meg ingenting som helst, det skulle bare mangle. Forekomsten av utroskap er ganske lik for menn og kvinner. Forskjellen ligger i hvorfor man er utro, forekomsten er ganske nøyaktig den samme hos begge kjønn. Anonymous poster hash: 34e5a...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 det er så utrolig mange menn OG kvinner som ikke setter pris på et godt forhold lenger. de kjeder seg, så istedet for å prøve å piffe opp et forhold eller gå ut av det finner de noen de kan ha det "spennende" med. det er usmakelig. har heldigvis ikke opplevd det selv, men veit om mange som har det. å det værste er at de finner på "unnskyldninger" for deres oppførsel: - det bare skjedde (ja, hun falt med mannen oppå seg å plutselig var pikken inni henne liksom) - jeg var så full at jeg ikke visste hva jeg gjorde (kanskje du burde vurdere alkoholmengden din?) - jeg trengte litt spenning (så finn på noe med partneren) - vi hadde ikke noe kjærlighetsliv lenger (da kan du gjøre noe med det) - jeg hadde ikke følelser for h*n lenger (da slår du opp FØR du er utro) de som er utro blir jeg kvalm av. det gjelder ALLE, menn og kvinner HEAR HEAR!! Anonymous poster hash: 5ae8d...907
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #16 Skrevet 29. november 2013 Ikke alle, men vanvittig mange og fler enn folk tror. Ville vært mange fler hvis vi inkluderte de som er tilbøyelige til å være utro dersom de hadde muligheten og de som hadde vært det om de hadde anledninger der de ikke blir tatt. Har sett altfor mye. Men har også sett mange fæle kvinner, mange som neglisjerer forholdet, sier nei til sex, behandler mannen som en tøffel eller en hund, som er selvrettferdige og egoistiske, som mener alt han gjør er galt. Jevnt over så er dagens kultur meg-meg-meg. Ikke hva kan jeg gi andre, men hva kan andre gi meg. Og det bidrar til å at folk får lyst til å være utro og at de føler de kan være det. Anonymous poster hash: 7f59b...02c 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #17 Skrevet 29. november 2013 Som singel kvinne i mange år, kan jeg skrive under på at 9 av 10 prøver seg, gift, sambo eller ikke. Jeg blir ikke sjokkert over noe lengre. Jeg tenker ofte at de skulle bare ha visst, de naive konene som sitter hjemme og tror de er i verdens mest perfekte forhold med menn de stoler 100% på. Anonymous poster hash: 79e32...1d3 1
Gjest Heartbeat Skrevet 29. november 2013 #18 Skrevet 29. november 2013 Jeg tror mesteparten har vært eller er utro engang i løpet av livet, om man tar med sms, flørting, noen kyss og blikk med begjær- Fysisk utro er det også en god del som er eller har vært. Da jeg var yngre sa jeg at jeg aldri kunne ha vært utro, tok sterk avstand og trodde overhodet ikke at menn var utro om de elsket jenta si... Hvor feil jeg tok.... Jeg tror de fleste ikke klarer å leve monogamt gjennom et helt liv, dessverre. Men det finnes forhåpentligvis noen få helt trofaste , både menn og kvinner. og en av dem er MIN
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #19 Skrevet 29. november 2013 Hei! Jeg har blitt 27 år og jeg synes "alle" menn jeg kjenner enten er eller har vært utro. Hva er greia med det? For meg er det helt UTENKELIG å verken være utro eller være den personen man er utro med... og jeg blir så vanvittig skuffa hver gang jeg finner nok et eksemplar som gjør det. HVA ER DET MED DERE? Hvorfor klarer dere ikke å holde dere til en person? Anonymous poster hash: 4241f...ad9 Hvis det er utenkelig for deg hverken å være utro eller å være "den andre", hvorfor er du så sint på alle som er det da? Anonymous poster hash: 01344...c9b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #20 Skrevet 29. november 2013 Nei, selvfølgelig er ikke alle menn utro. Akkurat som at alle kvinner ikke er premenstruelle shopoholikere. Hvis alle menn du kjenner er eller har vært utro så bør du heller revurdere din type omgangskrets når det kommer til menn. Jeg tror nok at et flertall av kvinner ( som ikke er kommet til menopausen) både er premenstruelle og shopoholikere eller har tendensen. PS Jeg jobber som kvinnelig telefonintervjuer og på hver vakt så er det minst en mann som forsøker å skape kontakt utover selve intervjuet. På den forrige arbeidsdagen var det en fyr, muligens en smule beruset, som begynte å råflørte og prøvde å vri alt jeg sa over i flørt som var mer og mer på kanten. Men jeg tror ikke at alle menn vil gå hele veien om de får sjansen. Anonymous poster hash: 49a05...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå