AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Kjæresten er midt i eksamensperioden nå og er veldig opptatt. Jeg har ikke sett han denne uken og kommer ikke til å se han før langt ut i neste uke om jeg er heldig. Sendte han melding i går og vi skrev litt frem og tilbake. Han avsluttet med at vi kunne snakkes i dag, men jeg har ikke hørt noe. Det frister å sende han en "savner deg"-melding, men vil ikke mase. Noen flere som savner kjæresten i kveld? Anonymous poster hash: 6fffe...7de
Lady Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Send han en melding, hvor du skriver at du savner han da:) Har selv venner som er midt i eksamensperioden nå, og de er også opptatte. Men snart er det over:)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg savner kjæresten min også. Har avstandsforhold, så ser hverandre ikke så veldig ofte. Type en gang i måneden. Heldigvis kommer han hjem 18.desember Da skal vi kose oss! Anonymous poster hash: 74f63...0ff
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Savner og kjæresten! Vi er i avstandsforhold, og midt oppi eksamen begge to.. Men vi snakker heldigvis sammen på tlf hver dag, så det funker ikke så lenge til ferien nå! Anonymous poster hash: d2f25...487
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Savner også min. Bare 2 uker til vi sees igjen!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Har sendt han melding nå, så får jeg se om det kommer noe svar. Godt å vite at det er fler i samme situasjon Anonymous poster hash: 6fffe...7de
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Jeg kjenner meg igjen i situasjonen til kjæresten din! Han savner sikkert deg også, men eksamen er veldig stressende, så ikke gi ham dårlig samvittighet! Anonymous poster hash: 07cc2...0f2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Burde man ikke være så trygg på kjæresten at man kan sende melding uten å føle at man maser? Er det et veldig nytt forhold? Jeg savner også min, han er på reise og jeg har ikke sett ham på tre uker. Snart kommer han hjem da:) Selv om man har eksamen og ikke har tid til å møtes går det jo an å ta en liten telefon før man legger seg eller snakke litt på Facebook/sms i løpet av dagen, det gjør alltid vi selv om vi er travle i perioder:) Anonymous poster hash: 9c15b...211 2
oslojente1980 Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Er også i et avstandsforhold og det er tøft. Kjæresten var innom med barna sine i dag, og da hadde jeg ikke sett han på 2uker. Utrolig deilig å se han. Neste helg har vi barnefri sammen.. Gleder meg masse :-)
Skilpadden Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Jeg har ikke sett min siden 4. november, og ser han ikke før 23. desember. Skikkelig vanskelig, ja, men vi overlever!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Har ikke sett min siden 4 august (jepp, avstandsforhold USA - Norge) og får ikke se han før i januar....Vet hvordan du har det Anonymous poster hash: fec12...b8d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Burde man ikke være så trygg på kjæresten at man kan sende melding uten å føle at man maser? Er det et veldig nytt forhold? Jeg savner også min, han er på reise og jeg har ikke sett ham på tre uker. Snart kommer han hjem da:) Selv om man har eksamen og ikke har tid til å møtes går det jo an å ta en liten telefon før man legger seg eller snakke litt på Facebook/sms i løpet av dagen, det gjør alltid vi selv om vi er travle i perioder:) Anonymous poster hash: 9c15b...211 Vi har vært sammen i 2 år. Jeg sendte han melding i går og det ble tatt godt i mot Er vanligvis ikke redd for å mase, men siden jeg har vært den som har tatt kontakt hver gang de siste dagene og han har vært så opptatt, så følte jeg at han kanskje ikke hadde så lyst til å snakke med meg. Har ikke sett min siden 4 august (jepp, avstandsforhold USA - Norge) og får ikke se han før i januar....Vet hvordan du har det Anonymous poster hash: fec12...b8d Wow, det må være tøft :O TS Anonymous poster hash: 6fffe...7de
following_angels Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Vi har vært sammen i 2 år. Jeg sendte han melding i går og det ble tatt godt i mot Er vanligvis ikke redd for å mase, men siden jeg har vært den som har tatt kontakt hver gang de siste dagene og han har vært så opptatt, så følte jeg at han kanskje ikke hadde så lyst til å snakke med meg. Wow, det må være tøft :O TS Anonymous poster hash: 6fffe...7de Ja, det er veldig tøft. Utrolig vanskelig å holde motet oppe og få forholdet til å føles "ekte" når alt foregår over data. I tillegg har vi jo 6 timers tidsforskjell, så vi får sjelden skypet oftere enn en gang i uke, ofte sjeldnere. Tror nok kjæresten din bare blir glad for å få en melding fra deg, så lenge den ikke blir anklagende over at han ikke kan bruke tid med deg nå. Lykke til
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Har ikke sett min siden 4 august (jepp, avstandsforhold USA - Norge) og får ikke se han før i januar....Vet hvordan du har det Anonymous poster hash: fec12...b8d Velkommen i klubben 9 timers forskjell her!
Skilpadden Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Ja, det er veldig tøft. Utrolig vanskelig å holde motet oppe og få forholdet til å føles "ekte" når alt foregår over data. I tillegg har vi jo 6 timers tidsforskjell, så vi får sjelden skypet oftere enn en gang i uke, ofte sjeldnere. Tror nok kjæresten din bare blir glad for å få en melding fra deg, så lenge den ikke blir anklagende over at han ikke kan bruke tid med deg nå. Lykke til Wow .... når er det avstanden tar slutt? Det hørtes utrolig kjipt ut!!
following_angels Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Wow .... når er det avstanden tar slutt? Det hørtes utrolig kjipt ut!! Jeg er på utveksling i et år, så det blir frem til juni. Og så gjentar vi kanskje det samme om igjen hvis han også reiser til neste år xD Uff, ja, det virker nok helt merkelig at vi utsetter oss for dette her, men begge to har hatt lyst til dette lenge før vi traff hverandre. Vi har snart vært sammen i 2 år Vi har troen på at vi klarer dette, selv om det blir tøft, klarer bare ikke å gi slipp på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå