Gjest rådyr Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Begynner å lure her.. Har alltid hatt bra respons fra menn, men etter jeg ble singel nå, er det kun menn på 25-30 år som viser interesse. Skjønner jo selvsagt at det ikke er for langvarige forhold. Er menn over 45 kun ute etter unge jenter?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Er menn over 45 kun ute etter unge jenter? Nei. Jeg er 42 og har helt greit drag på menn som er 45.
Gorgonzola Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Typisk kvinne, aldri fornøyd Neida, selvsagt er det ikke sånn, mange menn på 45, og over, ønsker seg en kjæreste som er noenlunde i samme aldersgruppe. Du finner ham nok, eventuelt så finner han deg 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Kvinner over 40 viser aldri intreresse for meg på mann over 40, kun damer fra 26 og opp til 33. Jeg ser vel ikke mandig nok for disse erfarne damene... Anonymous poster hash: 6fe5a...36c
Marie90 Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Nei, men det er klart at mengden single, attraktive menn 45+ der ute er noe begrenset. Mange er gift og noen som er evige ungkarer er ikke særlig ute på byen og slikt. Det beste er vel å se blant fraskilte menn via jobb, fritidsaktiviteter osv. Menn over 45 som har draget på mye yngre kvinner er et fåtall. Jeg er selv 23 og liker godt voksne menn mer enn de fleste jeg kjenner men det er likevel langt mellom hver jeg finner attraktiv. De fleste 20-something kvinner jeg kjenner er ikke interessert i menn over 40. Problemet er selvsagt at du konkurrerer mer kvinner i flere aldersgrupper. Det er mange single i 30-årene også og noen av dem ser på fraskilte menn over 40. Så lenge man er feminin, søt, intelligent, tar vare på seg selv og har humor så skal det vel ikke være noe utpreget problem. Men må justere standarden noe.
Gjest Summers Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 (endret) Begynner å lure her.. Har alltid hatt bra respons fra menn, men etter jeg ble singel nå, er det kun menn på 25-30 år som viser interesse. Skjønner jo selvsagt at det ikke er for langvarige forhold. Får håpe jeg havner i samme situasjon:-) Endret 29. november 2013 av Summers
Trapp Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Jeg frykter faktisk det her, at jeg skal bli førti-og-noe, og ikke like andre folk på førti-og-noe, og at andre folk på førti-og-noe ikke skal like meg. Og så skal alle jage etter de som er yngre, men så har jeg ikke sjans på de som er yngre, fordi jeg bare er normal-førti og ikke film-førti. Og uansett får ikke single folk på normal-førti lov til noenting som helst, for det syns de kule, unge menneskene alltid er ekkelt og latterlig. Når man er førti-og-noe- skal man helst være etablert og gjøre etablerte ting, alt som faller utenfor den sfæren er på en eller annen måte litt skrullete. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Typisk kvinne, aldri fornøyd Neida, selvsagt er det ikke sånn, mange menn på 45, og over, ønsker seg en kjæreste som er noenlunde i samme aldersgruppe. Du finner ham nok, eventuelt så finner han deg Hvis du ser ut som din avatar, så tipper jeg stillingen er ledig for deg. Anonymous poster hash: 88965...85b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Jeg frykter faktisk det her, at jeg skal bli førti-og-noe, og ikke like andre folk på førti-og-noe, og at andre folk på førti-og-noe ikke skal like meg. Og så skal alle jage etter de som er yngre, men så har jeg ikke sjans på de som er yngre, fordi jeg bare er normal-førti og ikke film-førti. Og uansett får ikke single folk på normal-førti lov til noenting som helst, for det syns de kule, unge menneskene alltid er ekkelt og latterlig. Når man er førti-og-noe- skal man helst være etablert og gjøre etablerte ting, alt som faller utenfor den sfæren er på en eller annen måte litt skrullete. Ikke tenk så mye. Det er bedre å fortrenge sannheten enn å ta inn over seg alle disse faktaopplysningene du serverer her... Da har man det så mye bedre med seg selv. Anonymous poster hash: 88965...85b 1
Gjest rådyr Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Nei, men det er klart at mengden single, attraktive menn 45+ der ute er noe begrenset. Så lenge man er feminin, søt, intelligent, tar vare på seg selv og har humor så skal det vel ikke være noe utpreget problem. Men må justere standarden noe. Skulle jo ikke tro det var noen færre single menn enn damer i 40-årene, de har vel begge vært i forhold som har gått dukken. Jeg er mer enn søt, smekker og smart nok, om det er det det skulle stå på.
Gjest rådyr Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Typisk kvinne, aldri fornøyd Neida, selvsagt er det ikke sånn, mange menn på 45, og over, ønsker seg en kjæreste som er noenlunde i samme aldersgruppe. Du finner ham nok, eventuelt så finner han deg Hvorfor skulle man bli fornøyd med det? De er jo søte, men tenner ikke på unge menn. Håper du har rett, men tviler på jeg blir funnet med det første.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Det virker bare sånn fordi menn i den aldersgruppen generelt er mye mer frempå, med kvinner i alle aldersgrupper. Jeg fikk mest oppmerksomhet fra menn mellom 23 og 27 både da jeg var 18 og da jeg runda 30. Anonymous poster hash: a5187...d16
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Det virker bare sånn fordi menn i den aldersgruppen generelt er mye mer frempå, med kvinner i alle aldersgrupper. Jeg fikk mest oppmerksomhet fra menn mellom 23 og 27 både da jeg var 18 og da jeg runda 30. Anonymous poster hash: a5187...d16 Ok, så det er sånn det er for dere. Heldig dere. For min del har jeg vel alltid opplevd at utenlandske menn pluss litt gamle griser er de som er mest frempå. Anonymous poster hash: 88965...85b
Gjest Lille-pus Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Begynner å lure her.. Har alltid hatt bra respons fra menn, men etter jeg ble singel nå, er det kun menn på 25-30 år som viser interesse. Skjønner jo selvsagt at det ikke er for langvarige forhold. Er menn over 45 kun ute etter unge jenter? Svaret er enkelt og greit 'Nei, det er de ikke'. Flotte Menn i 40-årene finner interesse i kvinner på samme alder.
*Vilje* Skrevet 29. november 2013 #15 Skrevet 29. november 2013 Jeg frykter faktisk det her, at jeg skal bli førti-og-noe, og ikke like andre folk på førti-og-noe, og at andre folk på førti-og-noe ikke skal like meg. Og så skal alle jage etter de som er yngre, men så har jeg ikke sjans på de som er yngre, fordi jeg bare er normal-førti og ikke film-førti. Og uansett får ikke single folk på normal-førti lov til noenting som helst, for det syns de kule, unge menneskene alltid er ekkelt og latterlig. Når man er førti-og-noe- skal man helst være etablert og gjøre etablerte ting, alt som faller utenfor den sfæren er på en eller annen måte litt skrullete. Jeg er faktisk der! Du beskriver det veldig bra. For tiden møter jeg bare single menn på jobben, og alle er ca 10 år yngre eller mer. Men tviler på at jeg er interessant for dem. Føler heller ikke at jeg kan slenge meg med på by'n etter jobb uten å bli uglesett. Prøvde nettet men der var det bare menn over 50 og gutter i 20-årene som tok kontakt. Så skulle gjerne visst hvor single menn 35-45 henger! 1
Gjest rådyr Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 Får håpe jeg havner i samme situasjon:-) Hva er det som er så stas med det? Det har jeg aldri skjønt.
Gjest Summers Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Hva er det som er så stas med det? Det har jeg aldri skjønt. Fordi kvinner i alderen 25-30 er mer attraktive enn de på 45+ Men enig med hun Marie90, virker rart om veldig mange menn har draget på yngre damer, så tror du bare har hatt uflaks, eventuelt at det gjerne er mange kvinner som konkurrerer om de samme mennene mens det er noen menn som ender opp på sidelinjen, klart om det er mange nok så må jo også noen kvinner forbli single.
Gjest rådyr Skrevet 30. november 2013 #18 Skrevet 30. november 2013 Fordi kvinner i alderen 25-30 er mer attraktive enn de på 45+ Jeg syntes jo ikke menn over 40 var attraktive da jeg var 20-30, har jo endret preferanse ettersom jeg har blitt eldre. Trodde det var ganske vanlig, men det gjelder kanskje bare for kvinner...
Gjest rådyr Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 Hvis du ser ut som din avatar, så tipper jeg stillingen er ledig for deg. Anonymous poster hash: 88965...85b Haha, trolig det ja.
Gjest Summers Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Jeg syntes jo ikke menn over 40 var attraktive da jeg var 20-30, har jo endret preferanse ettersom jeg har blitt eldre. Trodde det var ganske vanlig, men det gjelder kanskje bare for kvinner... Jeg vet jo ikke, er i 20-årene så skal ikke si hvordan menn generelt er eller hvordan jeg blir, men når voksne menn titter på bilder av attraktive jenter så er vel jentene oftere i 20-årene enn 45+? Men igjen det er jo ikke hvilke kvinner menn synes er mest attraktive som teller, det er jo hvem de kan få. Mennene de fleste kvinner blir sammen med er jo heller ikke like attraktive som holllywoodkjekkasene de sikler etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå