Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

De fleste er nok drita lei av slike tråder, men uansett.

Trenger desperat hjelp til å finne gave til min kjære. Jeg er 18 og han er 19. Han har egentlig ingen typiske interesser(ser man bort i fra fotball og gaming da). Har funnet en liten del av gaven hans som skal være en ting fra nettbutikken til hans favoritt fotballag(satser på verdens kuleste kjæreste-tittelen der altså). Men har ca. 800-1000 kr igjen å bruke på han og jeg har virkelig ikke peiling på hva!

Tenkte først på parfyme, men han har akkurat kjøpt seg ny, så det blir ikke aktuelt.

Spill tør jeg ikke prøve meg på, da jeg egentlig ikke vet helt hva han liker. Jeg tenkte også litt på klokke da jeg fant noen tøffe hos en gullsmed, men han er ikke helt smykketypen. Jeg selv synes en skikkelig maskulin klokke kan være kjempesexy, men vet jo ikke helt om han er enig der da han aldri går med det.

Ellers er sånn ''gavekort på middag'' og lignende veldig lite meg, så det er heller ikke aktuelt. Vil helst gi en ting som han kan få bruk for og like, men det er jo søren så vanskelig!

Klær blir og vanskelig på grunn av størrelser og slikt. Så er det jo ganske kjedelig for han og.

Hjelp en jente i nød!

Anonymous poster hash: 7efbc...564
Videoannonse
Annonse
Skrevet

GTA V tror jeg de aller aller fleste liker. Det er hvertfall et spill jeg har kjøpt til samboeren min til jul i år. Ellers har jeg dårlig med tips, siden gaver er veldig individuelt og jeg ikke kjenner typen din i det hele tatt.

Gjest Eurodice
Skrevet

En liten avsporing, men når jeg leser sånne tråder, slår det meg hvor overvettes god råd mange unge har, som kjøper gaver i mangeogtusenkroners-klassen til en kjæreste som det høyst sannsynlig blir slutt med, når de er så unge :ler:

Skrevet

En liten avsporing, men når jeg leser sånne tråder, slår det meg hvor overvettes god råd mange unge har, som kjøper gaver i mangeogtusenkroners-klassen til en kjæreste som det høyst sannsynlig blir slutt med, når de er så unge :ler:

Kan jo på sett og vis si at jeg skjønner deg. Men samtidig har jeg lyst til å bruke litt penger på han når jeg først har fått tak i han. Og når jeg tenker på alle gangene han har spandert middag på meg, synes jeg bare det er riktig at han får noe tilbake.

Uansett har jeg også en jobb, så jeg har da så absolutt råd til å slenge inn en tusenlapp til kjæresten. Er jo ikke snakk om ''mangeogtusen'' her.

Kan jo ikke gå rundt å tenke på hva som kan skje hele tiden:) Så får jeg heller le av det når jeg blir 40 om det går skeis.

Anonymous poster hash: 7efbc...564

• Liker 3
Skrevet

Til jul har iallefall jeg tenkt til å youtube massasje teknikker til den store gullmedalje, og så får mannen massasjebord i julepresang. Skal kjøpe et fra amazon. De koster rundt 700-1000 kroner, så det var ikke så gærent som jeg hadde fryktet. Han har mye sittestillende arbeid så da setter han pris på en massasje i blant.

Rimelig sikker på at jeg har gjort meg fortjent til et slagt trofe etter denne jula, ja :danse:

Skrevet

GTA V tror jeg de aller aller fleste liker. Det er hvertfall et spill jeg har kjøpt til samboeren min til jul i år. Ellers har jeg dårlig med tips, siden gaver er veldig individuelt og jeg ikke kjenner typen din i det hele tatt.

For å si det på en finfin måte. Om de virkelig liker spillet, så er det ikke mye poeng i å kjøpe det til jul, for da har de faktisk allerede! ;)

Anonymous poster hash: e562c...bae

• Liker 2
Skrevet

For å si det på en finfin måte. Om de virkelig liker spillet, så er det ikke mye poeng i å kjøpe det til jul, for da har de faktisk allerede! ;)

Anonymous poster hash: e562c...bae

Ikke samboeren min, fordi han er gjerrig og klarer da å vente til det blir litt billigere. :P Noe som gjør det lett for meg å kjøpe spill til han i allefall! Er nok sikkert flere sånne, eller de som ikke har råd også. ;)

Skrevet

Kjøp et nytt spill som er på topplisten, liker han det ikke eller har det fra før, er det ikke verre enn at han kan bytte det :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Daniel Wellington klokke til kjæresten min til jul! Hvis du bestiller direkte fra nettsiden og bruker rabattkoden dw1213 så kommer den på rett under tusenlappen, samt noe i mva når du henter klokken på postkontoret. :) De er veldig populære, spesielt i Sverige. Koster nesten 1700 i Norge.

Jeg er 22 og kjæresten min er 24, håper han kommer til å sette pris på den :D Tidligere har jeg kjøpt Ray Ban's, Tiger of Sweden sko, parfyme, jakke fra Zara, Whiskey 18år..

Anonymous poster hash: 69606...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...