AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg har datet en mann i ca 1 måned. Er mye rundt han og med han som er merkelig..... Men er ting jeg liker også..... Før var han veldig intensiv i kontakt. Vi hadde tidlig sex. Men er mye jeg reagerer på rundt denne mannen... Han er alltid sliten, sier han. Han sitter å sovner nesten hele tiden når jeg er med han.... Vedkommende virker også til å ha problemer med at han er sliten, han skriver ofte til meg at han er konstant trøtt. I tillegg til dette så er han skikkelig tynn for å være så høy som han er. Og sier at han har et mageproblem som legen sjekker ut ved sykehuset. Han har barn. Eksen , mor til hans barn forlot han. Er flere ting jeg tenker på: kan denne mannen ha et psykisk problem som gjør dette med vekten, og det at han alltid er trøtt...... eller kan noe være galt med han , eller er det jeg som kjeder han.....? Føler meg veldig trist akurat nå fordi han ikke har sagt noe i hele dag på sms... Jeg skrev til han i morges men han har ikke skrevet noe tilbake.... Anonymous poster hash: a127c...f7c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Folk med tarmsykdommer kan bli veldig slitne. Anonymous poster hash: cd967...f8a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Mannen min har vært sliten i mange år og har gått på antidepressiva og vært mye sykemeldt. Så skulle han bare sjekke et eller annet hos legen, og fant tilfeldig ut at han har hemokromatose (kroppen lagrer jern). Det kan være noe sånt om han er mye sliten. Men det forklarer jo ikke hvorfor han ikke svarer på sms da. Anonymous poster hash: 40712...376
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Men det forklarer jo ikke hvorfor han ikke svarer på sms da. Anonymous poster hash: 40712...376 Når man er sliten nok har man ikke overskudd til annet enn å så vidt komme seg opp av senga. Sms er langt ned på lista. Anonymous poster hash: cd967...f8a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 han svarte nå og skrev at ha hadde hatt en forferdelig stressende dag, der alt gikk gale.... Jeg har opplevd så mange ganger å bli dumpet så jeg blir med en gang stresset, og tenker på om jeg bare skal ta sorgen og gå videre med en gang for å komme meg videre...... Men det er jo litt dumt det da..... Jeg bør vel være litt tålmodig....... Anonymous poster hash: a127c...f7c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Samtidig være klar på at det han gir deg nå er det han kommer til å gi deg i fremtiden. Anonymous poster hash: cd967...f8a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Reagerer fryktelig på den latskapen hans... han er evig lat og trøtt... og eneste han vil når vi er sammen er å sove på sofaen med tv på...... Ja, egentlig kan en være lykkeligere alene enn sammen med feil person. Jeg er svært tiltrukket til han fysisk, men..... personlighetsmessig så tror jeg han er feil for meg desverre... Anonymous poster hash: a127c...f7c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Hvis han er syk trenger det ikke skyldes latskap, men essensen ligger i hvorvidt han gjør noe med sykdommen sin. Anonymous poster hash: cd967...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå