Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvor får jeg kjøpt en ok elektrisk grill og hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Vi kjøpte en hos Elkjøp, betalte rundt 4-500 kr tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi kjøpte en "best i test "grill i fjor. Det er en Bodum yukon og selges på jernia og glassmagasinet. Den kostet rundt 1000 kroner. Vi er veldig fornøyd med den! Den er liten ,lett å vaske og har god varme til all slags grilling av mat. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 11. mai 2004 #4 Del Skrevet 11. mai 2004 Kjøp med teflonplate ikke rist. Det er et sant h***te å vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. mai 2004 #5 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi kjøpte en på Plantasjen ifjor. Den er ikke så stor men fungerer veldig fint og er lett å rengjøre. Kostet ikke mer enn 300kr tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå