Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I år som ifjor, og året før det igjen, og det igjen.... Så sliter jeg med å finne ut hva jeg skal gi til mine foreldre til jul. Jeg ønsker å gi noe som faktisk huskes, og som er litt spesielt!

Er det noen kreative sjeler som har tips til meg? Hadde satt stor pris på det! :)

Anonymous poster hash: 9fe04...29f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt inn en gavepose og lagt inn CD, vin,sjokolade,ullsokker og lys. Skrev at det er en velværspakke for ta en avbrekk fra en hektisk hverdag. De er veldig travle og glemmer av og til å puste i bakken..

Kanskje andre har noe?

Skrevet

Jeg skal kjøpe prints fra Emmeselle.no til de "voksne" i år og ramme dem inn. Tenkte å ramme inn kortene som gave også. Tror mange liker de nostalgiske printene, og de passer både hjemme og på hytta. (Synes nå jeg) I kveld får man 25% hvis man bruker koden BF2013. (Dette høres ut som en reklame, men er ment som et tips, haha!)

Skrevet

Takk for tips, dere! Noen flere?

Skrevet

Mamma får ein tung rockering, og pappa får eit sånt skrujern med bits :)

Skrevet

Bump

Skrevet (endret)

Mine får utelukkende ting som kan spises eller drikkes (helst drikkes.. type fin cognac e.l.) OM de ikke ytrer ønske om noe spesielt. For eksempel kranget de alltid om den ene iPaden de har, så de fikk en ny. Mamma klagde en periode over at digitalkameraet var håpløst (var gammelt), dermed fikk hun nytt, nå har hun plutselig vist veldig interesse for min kaffemaskin, samtidig som den gamle hun har skranter.. så det vurderes.

Som regel har foreldre alt og kjøper seg det de trenger, så de blir gjerne sånne ting de kanskje skulle hatt, men som de ikke kjøper på impuls eller fordi de MÅ ha det. Samtidig er det gjerne ting de ikke har så mye peiling på (stort sett teknisk), som de uansett hadde spurt meg om hjelp til å kjøpe.

Endret av Lea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...