Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke var plutselig telefonen min sperret, og jeg fant ut at jeg hadde en ubetalt regning fra september! Betalte denne på mandag, men det er enda sperret! Sto at det kunne ta 24t- 3 dager å få det opp igjen. Nå er det jo fem dager siden! Blir så frustrert, går jo ikke ann å ringe til meg engang. Ikke kan jeg ringe dem heller.

Noen som har peilig på hvor lang tid dette tar? Begynner å lure på om jeg har gjort noe galt, men har sjekka kontonr og kid, så det er rett. Og på mine sider på telenor, står det jo at faktura er betalt. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid.

Mvh. Innmari frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem med en annen telefon!

Anonymous poster hash: cbd4e...dc1
Skrevet

Slå av og på mobilen?

Skrevet

Ha den av i 10 minutter og slå den på igjen.

Skrevet

Telenor har på sine nettsider en funksjon der du kan åpne telefonen midlertidig/frem til regning er registrert som betalt hos dem. Det koster penger, men anbefaler det å bruke det hvis du er avhengig av å få åpnet telefonen. Tror ikke det var så dyrt.

Ellers har telenor (hvertfall djuice) en kundeservice-app på sin facebookside som gjør at du kan chatte med kundeservice der inne. Ville prøvd på det, selv om du sikkert ikke får svar før i morgen.

Skrevet (endret)

Jeg må få lånt meg en telefon i morgen å prøve å ringe dem.

Det står på "mine sider" at abonnemanget er sperret, så jeg tviler på at å slå av telefonen ville funket. :)

Jeg kom over den der åpne midlertidig greia her om dagen, så jeg trykte på det men da kom det opp "teknisk feil" og dagen etter var dette søkk borte!

Blir spennende å dra på julebord i helgen uten telefon! haha (jeg er litt vimsete i slike omstendigheter)

Edit: Jeg har sendt en melding til dem på facebook :)

Endret av Gancider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...