AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg flyttet i leilighet for noen uker siden, nå har jeg lagt merke til en liten "boble" helt innerst der taket møter veggen på badet. Det er en avtrekksvifte der inne, og jeg bruker avfukter, men jeg tror boblen kan ha vært der fra før jeg flyttet inn, siden utleier fortalte at forrige leieboere aldri luftet. Jeg er livredd for mugg, og håper inderlig at det ikke er det. Jeg vurderer å ta et bilde av den og evt. sende det til utleier på mail samtidig som jeg sier ifra om den, slik at ikke det kan bli noe problem senere. Høres det riktig ut? Og tror dere det er mugg på gang under boblen? Jeg kjenner jo at taket er veldig fuktig, så den avtrekksviften gjør ikke helt jobben sin. Anonymous poster hash: b2c75...99d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Få utleier til å se på det, men jeg tror det kan være vannlekkasje fra naboen over. Er det brune flekker der også? Det hjelper ikke hvor mye leieboer lufter ut dersom det kommer vann ovenfra. Anonymous poster hash: b7332...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå