Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er en dame i klassen min som jeg overhodet ikke tenner på og som jeg aldri har tenkt noen seksuelle tanker om (bortsett fra bare den sedvanlige "hadde jeg pult henne?" som man alltid tenker når man møter en kvinne for første gang). Ikke at jeg har noe imot hennne og syns hun er "stygg" eller noe sånn, hun er bare mye eldre og breiere og bare generelt ikke et tema for sånne tanker i mitt hode, tilhører en annen generasjon, ikke for meg. Men så hadde jeg en skikkelig kinky drøm om henne som jeg syns var ganske hot, ihvertfall når jeg tenker på det nå i ettertid, men mener å huske jeg var bra tent i drømmen også.

Det som skjedde var at jeg dreiv og pulte henne i doggystyle, i den gigantiske rumpa hennes. Ikke noe hokus pokus eller utenfor normalen så langt. Men så skjer det: Jeg må komme, men jeg kommer ikke. Istedet pisser jeg inn i rumpa hennes. Virkelig pisser inn i rumpa hennes, uten stopp, fyller henne skikkelig opp med piss til det begynner å tyte ut munnen og nesa hennes, og hun står der på alle fire og gulper det ut. Hvis dere noen gang har sett tyrefekting, så var det akkurat som når oksen synger på siste verset, når den ligger på alle fire og liksom "vipper" opp og ned på hodet mens den gulper opp blod igjennom munnen og nesa (bare at her var det urin da, og ikke en okse, men en ganske kraftig kvinne).

Noen som kan hjelpe meg å tolke denne drømmen? Hva betyr dette?

Endret av Trapp
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det kan bety flere ting. Mest sannsynlig at du måtte tisse. Ellers kan det bety at du har problemer på kjærlighetsfronten eller at du har kvittet deg med en bekymring du har hatt en stund. Videre kan det bety at du må få deg et mer avslappet forhold til sex, eller at dette er en side av din seksualitet du har fortrengt.

Og. Til din store lettelse; som oftest er slike drømmer kun en våt drøm.

• Liker 1
Skrevet

Det kan bety flere ting. Mest sannsynlig at du måtte tisse. Ellers kan det bety at du har problemer på kjærlighetsfronten eller at du har kvittet deg med en bekymring du har hatt en stund. Videre kan det bety at du må få deg et mer avslappet forhold til sex, eller at dette er en side av din seksualitet du har fortrengt.

Og. Til din store lettelse; som oftest er slike drømmer kun en våt drøm.

Tisse måtte jeg, problemer på kjærlighetsfronten har jeg alltid, har plenty av bekymringer som jeg kvitter meg med og bytter ut med nye og har et anstrengt, angstbefengt og skamfullt forhold til sex.

Så takk! :) Alt stemmer.

Skrevet

Å tisse er jo å frigjøre kroppen for giftstoffer og avfall, og kanskje du kobler disse giftstoffene og avfallet med henne, et uønsket indre begjær etter en person som du ikke ser på som en likeverdig person. Og så liker du ikke at du har dette begjæret, og forsøker å få det ut ved å "kvele" henne i pisset ditt. Som er ditt avfall. Husk det. Drømmen handler om deg.

Men mest av alt er det din frykt for din seksualitet.

Anonymous poster hash: 09d65...59c
  • Liker 1
Skrevet

Det er bare en drøm .... de trenger ikke ha en mening.

• Liker 1
Skrevet

Å tisse er jo å frigjøre kroppen for giftstoffer og avfall, og kanskje du kobler disse giftstoffene og avfallet med henne, et uønsket indre begjær etter en person som du ikke ser på som en likeverdig person. Og så liker du ikke at du har dette begjæret, og forsøker å få det ut ved å "kvele" henne i pisset ditt. Som er ditt avfall. Husk det. Drømmen handler om deg.

Men mest av alt er det din frykt for din seksualitet.

Anonymous poster hash: 09d65...59c

Interessant. Det gir mening. Takk :)

Det er bare en drøm .... de trenger ikke ha en mening.

Kjedelig svar, men gir også mening. Takk :(

Skrevet

Pussig! Fikk så veldig trang til å pisse selv nå jeg? Merkelig....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...