AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Typen skulle ut og drikke uten meg i kveld, med noen venner fra jobben. Jeg vet at det er så utrolig pene damer der han jobber, han har sagt det også. I tillegg har flere av dem prøvd seg på han. Hater det. Så spurte jeg sånn tullete "ikke med jenter vel?", så sa han "nei, så klart ikke" og smilte. Første jeg ser når jeg logger på Facebook er at han er tagget med de jentene fra jobb på en bar, og at han har addet flere jenter som venner Jeg er ikke mest sint fordi han er ute med jenter, men at han løy om det. Han har aldri løyet om noe, så vidt jeg vet, vi har alltid fortalt hverandre alt. Og begge er enige i at det er upassende å herje ute hele natta med det motsatte kjønn. Han blir mutt hvis jeg er ute i nærheten av andre gutter. Så hvorfor løy han? Skjønner ikke noe. Anonymous poster hash: 43f60...b29
Shantee Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Dersom han virkelig hadde noe å skjule tror jeg ikke at han hadde latt de tagge ham på Facebook eller lagt ham til som venn. Synes uansett det var dårlig gjort av ham å lyve om det. Jeg vet ikke om du har snakket med ham om problemet. Skjønner godt du er usikker dersom de er så pene som du sier og han i tillegg har kommentert det. Enten ønsker han at du skal være sjalu og nyter det, eller så er han bare veldig lite gjennomtenkt. Uansett synes jeg du burde konfrontere ham når han kommer hjem! Ikke si noe til ham nå.. Da vil du bare virke som en "stalker". 2
Ninakanin Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Hva hvis de kom og han ikke visste de skulle komme? 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Dersom han virkelig hadde noe å skjule tror jeg ikke at han hadde latt de tagge ham på Facebook eller lagt ham til som venn. Synes uansett det var dårlig gjort av ham å lyve om det. Jeg vet ikke om du har snakket med ham om problemet. Skjønner godt du er usikker dersom de er så pene som du sier og han i tillegg har kommentert det. Enten ønsker han at du skal være sjalu og nyter det, eller så er han bare veldig lite gjennomtenkt. Uansett synes jeg du burde konfrontere ham når han kommer hjem! Ikke si noe til ham nå.. Da vil du bare virke som en "stalker". Han sier selv at han hater Facebook og aldri bruker det, men legger til jenter fra jobb hele tiden. Hun ene tagger han hver uke, type "koser meg med lunsj på jobb med *navnet hans*". I kveld var det "føler seg HERLIG med *navnet hans*". Utrolig frustrerende når han lyver. Hva hvis de kom og han ikke visste de skulle komme? Dette var akkurat da han sa han skulle ut, de dro visst sammen fra jobb, så er sikkert at han visste det. Anonymous poster hash: 43f60...b29
Arianna Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Snakk med han om det du, spør ham i morgen. Om han er full når han kommer hjem (eller sliten for den del) er det absolutt ikke et tidspunkt å ta det opp på. Spør forsiktig, ikke vær sint eller noe. Lettere å få et ordentlig svar da, har jeg skjønt! Lykke til. Synes det er ganske dårlig gjort av han å lyve om dette altså. Tror jeg hadde blitt meget skuffa og småsur selv!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Jeg hadde reist ned dit han var og spurt han hva i helv.... han mener med å lyge! Tømt ølen over hodet hans og gått hjem for å pakke ned alle tingene hans, hive det ut for døra, og reist bort resten av helgen! Så kan han bare være dust! Anonymous poster hash: d41c1...37e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Snakk med han om det du, spør ham i morgen. Om han er full når han kommer hjem (eller sliten for den del) er det absolutt ikke et tidspunkt å ta det opp på. Spør forsiktig, ikke vær sint eller noe. Lettere å få et ordentlig svar da, har jeg skjønt! Lykke til. Synes det er ganske dårlig gjort av han å lyve om dette altså. Tror jeg hadde blitt meget skuffa og småsur selv! Vi bor ikke sammen. Skulle egentlig treffes etterpå, men han "dro hjem og var så trøtt". Så så jeg bilde av han på Facebook med to av de jentene... Stalker ikke, har bare så få og lite aktive venner, så han poppet opp ganske kjapt. Vet ikke hva jeg skal svare på meldingen, har ikke svart, er for sint nå Hvorfor løy han??? Faens drit, har stolt på han i 4 år Anonymous poster hash: 43f60...b29
Djungelvrål Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Typen skulle ut og drikke uten meg i kveld, med noen venner fra jobben. Jeg vet at det er så utrolig pene damer der han jobber, han har sagt det også. I tillegg har flere av dem prøvd seg på han. Hater det. Så spurte jeg sånn tullete "ikke med jenter vel?", så sa han "nei, så klart ikke" og smilte. Første jeg ser når jeg logger på Facebook er at han er tagget med de jentene fra jobb på en bar, og at han har addet flere jenter som venner Jeg er ikke mest sint fordi han er ute med jenter, men at han løy om det. Han har aldri løyet om noe, så vidt jeg vet, vi har alltid fortalt hverandre alt. Og begge er enige i at det er upassende å herje ute hele natta med det motsatte kjønn. Han blir mutt hvis jeg er ute i nærheten av andre gutter. Så hvorfor løy han? Skjønner ikke noe. Anonymous poster hash: 43f60...b29 Hvis han lyger om det er han vel keen på en eller flere av jentene da vel...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 For en drittsekk, kan ikke ringe ham da, ts? Da finner du ut om han faktisk er hjemme og tar han ikke telefonen, vel..Anonymous poster hash: a7c2d...45c 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 For en drittsekk, kan ikke ringe ham da, ts? Da finner du ut om han faktisk er hjemme og tar han ikke telefonen, vel..Anonymous poster hash: a7c2d...45c Han svarer aldri om natten, sover. Eller, hvem vet... Hvis jeg spør hvem de jentene er så vet jeg at han klikker og blir dritsur fordi jeg ikke stoler blindt på han. Skal gjøre som Arianna skriver over her, ikke være sint eller konfrontere han. Men kommer heller ikke til å kontakte han før han forteller meg sannheten. Tidligere har han sagt at de fleste av disse jentene har typer, og derfor har han lov til å være med dem. Mens jeg kan ikke se på en annen mann uten at han blir sjalu. Skjønner han virkelig ikke Anonymous poster hash: 43f60...b29
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Uff, føler med degAnonymous poster hash: a7c2d...45c
Erazor Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Det kan jo tenkes at han hadde forventet å ikke få lov å dra hvis han hadde sagt at det skulle komme jenter dit. Ikke at det gjør det riktig på noen måte, men det er en mulig forklaring på hvorfor han mest sannsynlig ikke fortalte sannheten.
Gjest ompalompa24 Skrevet 29. november 2013 #13 Skrevet 29. november 2013 Jeg personlig hadde blitt dritsur, og mistenksom! Men kan være han ikke turde si det i frykt for at du skulle bli sur? Syntes uansett han burde komme hjem til deg etter byen for å "bevise" at han ikke gikk hjem med noen andre.
Betasuppe Skrevet 29. november 2013 #14 Skrevet 29. november 2013 Vi bor ikke sammen. Skulle egentlig treffes etterpå, men han "dro hjem og var så trøtt". Så så jeg bilde av han på Facebook med to av de jentene... Stalker ikke, har bare så få og lite aktive venner, så han poppet opp ganske kjapt. Vet ikke hva jeg skal svare på meldingen, har ikke svart, er for sint nå Hvorfor løy han??? Faens drit, har stolt på han i 4 år Anonymous poster hash: 43f60...b29 Og det bildet ble postet ETTER han sa han var "trøtt"? Hvis det er tilfellet, så tror jeg nok at du vet hva du må gjøre...
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #15 Skrevet 30. november 2013 Synes folk generelt er så paranoide nå for tiden. Hva med å stole litt mer på hverandre? Anonymous poster hash: df28b...77b 2
Chloe- Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 (endret) Hvorfor bry seg om hans kollegaers kjønn og utseende uansett? Da lager du jo bare problemer for deg selv. Endret 30. november 2013 av Chloe-
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Hvorfor bry seg om hans kollegaers kjønn og utseende uansett? Da lager du jo bare problemer for deg selv. Fordi han er veldig tydelig i hvor utrolig vakre de er... Anonymous poster hash: 43f60...b29
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #18 Skrevet 30. november 2013 Off jeg syns synd i deg, fordi jeg vet hvor vondt dette er. Jeg syns han behandler deg helt forferdelig, han viser jo ikke respekt for deg, og han lyver... ingen fortjener å bli behandlet sånn! vertfall ikke dersom du respekterer han og ikke gjør noe galt mot han. Han trenger en oppvekker, han trenger å forstå hvor heldig han er som har deg, faen jeg blir provosert ass. Snakk med han om det, du har det ikke bra, du er usikker og stoler ikke på han. Håper det løser seg for deg! Anonymous poster hash: 4ed1c...0e2
Gjest Coolaid Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 Det er ikke sånn man behandler en man skal være glad i. Hadde han hatt ren samvittighet så kunne han vært ærlig og sagt at også en del jenter fra jobben skulle komme. Syns det bare er rart at han skjuler ting som han i utgangspunktet ikke hadde trengt å skjule. Og det uansett om du hadde blitt litt skuffet eller noe.... Virker som en umoden fyr.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Snakket med han nå. La det fram på en vennlig måte uten å anklage han for noe. Han sa at det han mente med at det ikke var noen jenter med han, var at det ikke var "noen jenter som er noen trussel". Så sa han at han elsker at jeg er sjalu Skjønner ikke hva han vil jeg. Uansett rart. Anonymous poster hash: 43f60...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå