Gjest Nanne70 Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 På avdelingen min på jobben skal vi være "hemmelig nissevenn" til en kollega i desember. Det er ikke om å gjøre at det skal koste penger, men heller være noen små oppmuntringer noen ganger i løpet av adventstida. Jeg er ikke spesielt kreativ av meg i forhold til hva jeg kan gi, derfor er jeg takknemlig for tips fra dere kreative KG'ere
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Du kan jo smøre matpakke en dag (hvis du vet hva h*n liker). Legge en liten lapp med noen fine ord på, kan være noe så enkelt som "Ha en fin dag! " Lag en kopp kaffe/te/kakao til vedkommende og legg ved en liten twist e.l. Anonymous poster hash: 6a30e...177
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Hva med en fin blomst? En julestjerne f.eks. Det er ikke dyrt, og veldig koselig å få. Anonymous poster hash: af6e4...e37
Swirly Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Flaxlodd, tenn et telys, brenn en jule-CD...
Poserose Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Du kan jo smøre matpakke en dag (hvis du vet hva h*n liker). Legge en liten lapp med noen fine ord på, kan være noe så enkelt som "Ha en fin dag! " Lag en kopp kaffe/te/kakao til vedkommende og legg ved en liten twist e.l. Anonymous poster hash: 6a30e...177 Ville foreslått en litt bedre niste, type salat eller baguett med noe grønt og godt fyll Alt kan klargjøres kvelden i forveien.
Akacia Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 iGloves, hansker du slipper å ta av for å bruke telefonen. Kan finne noen fra 49-99kr. Kjempe kjekt å ha når det er kaldt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå