Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på hva dere damer synes om å være sugar mommy for en gutt/mann. Dvs stå for det meste av inntekten og betale all husleie mens mannen er hjemme og NAVer?Menn skaffer seg jeg jo thai damer som de er sugar daddys for.

Kunne du tenkt deg å gå inn et forhold der du er sugar mommy?

Anonymous poster hash: 3b5bf...b54
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sletta useriøst innlegg som ikke var artig engang. :)

Endret av Procrastinatra
Skrevet

Samboeren min er arbeidsledig, han "naver" ikke heller, har 0 inntekt. Ikke noe problem for meg, men jeg håper jo for hans skyld at han får en jobb snart - det er utrolig kjedelig å ikke ha noe å fylle dagene med.

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri. Hverken et forhold i ubalanse eller som en arrangement.

Er ikke tiltrukket av menn uten ambisjoner og ville aldri gått i levestandard i et ekteskap. Jeg vil at man tar med seg 50/50 inn og at begge får romsligere økonomi.

Som et rent seksuelt forhold ville det vært avtennende og for å være helt ærlig - ydmykende. De fleste menn ligger nedover og har casual sex med nesten hva som helst, så at det må være ytterligere incentiver (som penger) i tillegg som hun må tilby ham, tilsier jo at hun har ekstremt få valgmuligheter. Noen kvinner sier sikkert til seg selv at det er "kult" (fordi det er utradisjonelt) men jeg synes bare det virker noe trist å fungere som en "sugar mummy".

Anonymous poster hash: 0d45d...bd1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ja! Han kunne ha vasket hjemme og møtt meg kun iført forkle når jeg kom hjem fra jobb. Holdt fram et glass vin og sagt at et lett måltid var klart. Deretter kunne han ha fått en klaps på stumpen, før jeg spiste, sov en liten middagslur og dro til elskeren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...