AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg trenger hjelp. Nå nærmer julen seg og jeg har tenkt å gi bort en jakke til min 13-årige niese, derfor lurte jeg på hvilke klesbutikker ungdommen pleier å handle i. Jeg vet hun handler på HM og BikBok, men finnes det andre butikker som har klær som kan passe for en tenåring? Anonymous poster hash: 0f0ed...cc7
positivitet Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Gina Tricot, Cubus, Monki, Zara, Carlings, Wow, Vero Moda, Only
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Du skal kjøpe jakke til en 13åring? Det er et minefelt!! Kjøp gavekort. Anonymous poster hash: 38194...ecf
Honey Dew Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Tusen takk for tips. Jeg vet hva hun liker og jakken kan jo byttes hvis den ikke passer/eller at hun ikke liker den. Jeg er på jakt etter en jakke i mørkebrun fuskepels. Det er det hun ønsker seg
Honey Dew Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Tusen takk for tips. Jeg vet hva hun liker og jakken kan jo byttes hvis den ikke passer/eller at hun ikke liker den. Jeg er på jakt etter en jakke i mørkebrun fuskepels. Det er det hun ønsker seg Oi, glemte å gjøre meg anonym. Håper ikke hun er innpå her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå