Gå til innhold

Hva med brukernavnet ditt, du ikke vil skal komme frem at er det?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Om kjæresten din finner ut at du har en bruker her på Kvinneguiden og du ikke vil fortelle han hva brukernavnet er fordi det er ting du ikke vil han eller andre skal vite hva er, hva gjør du da? Flere brukernavn? Med tanke på at han vil vite hva du skrev før du møtte han!?

Endret av Kv84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må han vite brukernavnet mitt?

Morsom emnetittel, forresten. 😊

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis jeg hadde vært i den situasjonen, ville jeg sett med spørrende øyne på ham og spurt: "Mener du virkelig at du har rett til å vite hva jeg skriver om på et anonymt forum?" Da antar jeg at han ville føle seg dum og flau. Hvis han ikke godtok det, verst for ham.

Skrevet

Da oppgir du ikke brukernavnet ditt.

Skrevet

Hvorfor må han vite brukernavnet mitt?

Morsom emnetittel, forresten.

Jeg snakker om alt og klarer ikke å tie. :) Når folk spør meg, svarer jeg ærlig.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg snakker om alt og klarer ikke å tie. :) Når folk spør meg, svarer jeg ærlig.

Det er en god egenskap å være ærlig, men du må også huske på at du ikke er forpliktet til å svare på alt folk kan finne på å spørre om.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter mer med å forstå hvorfor man ikke ønsker å oppgi brukernavnet til kjæresten.

• Liker 2
Skrevet

Da svarer jeg at jeg er brukeren som heter AnonymBruker. :)

Anonymous poster hash: d2109...9dd
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sliter mer med å forstå hvorfor man ikke ønsker å oppgi brukernavnet til kjæresten.

Da har du kanskje ikke lest det jeg har skrevet :)

Skrevet

Min vet godt hva jeg skriver her og vet nicket mitt.

Kan jeg ikke prate med han om det legger jeg det heller ikke ut under nick. Problem solved.

Det jeg har skrevet før vi ble et par vet han også hvilket nick jeg skrev under, er ikke verre enn å ikke legge ut ting som kan linkes til deg under nick om du ikke vil folk skal gjenkjenne deg.

• Liker 1
Skrevet

bare si at det er myllarguten

• Liker 1
Skrevet

Da svarer jeg at jeg er brukeren som heter AnonymBruker. :)

Jævla bra.

Skrevet

Jævla bra.

Fikk meg en god latter når han sjekket KG da, ja :fnise:

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg kan ikke se hvorfor han vil vite brukernavnet mitt. Om han hadde spurt og jeg ikke ville gitt han det, så hadde jeg sagt at det har han ikke noe med eller noe sånt. Men jeg kan ikke se hvorfor han ikke skulle fått vite det om han lurte. Jeg har ikke skrevet noe her inne som ikke er sant eller som jeg ikke står for :)

• Liker 1
Skrevet

Om kjæresten din finner ut at du har en bruker her på Kvinneguiden og du ikke vil fortelle han hva brukernavnet er fordi det er ting du ikke vil han eller andre skal vite hva er, hva gjør du da? Flere brukernavn? Med tanke på at han vil vite hva du skrev før du møtte han!?

Hun kunne godt få vite at jeg henger på KG, men brukernavnet mitt hadde hun aldri fått, med mindre hun visste det fra før og hadde blitt kjent med meg på den måten. Hadde hun så begynt å grave og snoke for å finne brukernavnet mitt, fordi hun vil "vite hva jeg har skrevet før jeg traff henne", hadde jeg revurdert hele forholdet. Og det fungerer så klart begge veier. Jeg hadde heller ikke hatt noen interesse av å buse inn i noens KG-liv, hvor de har nytt den friheten det er å være anonym.

Så dersom typen din maser om å få brukernavnet ditt her, syns jeg godt du kan be ham holde kjeften sin og passe sine egne saker. KG anser ihvertfall jeg som "privatliv".

Skrevet

Ingen nysgjerrige som blir mer nysgjerrig om en ikke får noe godt svar eller unngjelde av svar på hvilken bruker...

Skrevet

Ingen nysgjerrige som blir mer nysgjerrig om en ikke får noe godt svar eller unngjelde av svar på hvilken bruker...

:klo::klo::klo:

Anonymous poster hash: 01a36...d46

• Liker 2
Skrevet

Min eks fikk aldri vite brukernavnet mitt her inne selv om han visste at jeg var en flittig bruker av nettstedet. Om han snoket og fant ut av det så sa han det aldri. Forumet er min lille verden og den vil jeg ha for meg selv.

Anonymous poster hash: 80648...e1b
Gjest Raindrops
Skrevet

Det avgjørende hadde egenltig vært hvor ferskt forholdet hadde vært, meningene mine kan jeg gjerne stå for, de er jo de samme uansett. Men det står en del her om andre ting og preferanser som kanskje med fordel kunne ventet til han hadde blitt litt varm i trøya.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Da kan du be om å få lese meldingene han har på tlf sin, ikke sikkert han synes det er så greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...