AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hei! Idag tidlig var jeg hos legen for jeg er i undersøkelse av magen min, plages med kvalme og brennende følelse i magen (ikke sure oppstøt/halsbrann). Men idag tidlig brant det virkelig, hjalp ikke å spise heller. Det har jeg kjent på i hele dag, så kom svimmelheten. Det var som om at jeg kjørte i storm, at bilen var "ustø" og gynget litt, måtte til og med stoppe og sjekke boltene for å være sikker på at det ikke var noe med bilen.. Og når jeg sto i kø på butikken så var det som om at jeg mistet bakkekontakt, jeg kjente ikke føttene eller armene mine, mistet følelse i dem/mistet kontrollen..! Dette varte i noen sekunder bare, kommer og går. Grusomt! Nå har jeg kommet meg hjem og satt meg ned, er det noe jeg kan gjøre? Ble plutselig veldig trøtt også, og plutselig blir føttene mine som gele. Om jeg sitter helt rolig så føles det ut som at jeg sitter i en båt med små bølger.. Noen som har opplevd lignende/har råd om hva jeg kan gjøre..? Anonymous poster hash: 47337...904
annev Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Hadde slik gyngende båtdekk svimmelhet. Har hatt det to ganger, hos meg var det angst:-) 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Det kan være både psykisk (angst) og fysisk (svimmelhet, krystallsyke). Gå til lege. Anonymous poster hash: 86d30...c08 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Hadde slik gyngende båtdekk svimmelhet. Har hatt det to ganger, hos meg var det angst:-) Har en bekjent som plages med sånt. Kan det være angst ? Var det sånn som kom og gikk hos deg eller var det konstant ? Anonymous poster hash: bd485...dc0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Det kan være både psykisk (angst) og fysisk (svimmelhet, krystallsyke). Gå til lege. Anonymous poster hash: 86d30...c08 Er ikke krystallsyke sånn at det går rundt da ? mer karusell svimmelhet ? Anonymous poster hash: bd485...dc0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 ja. hos meg er det angst. Anonymous poster hash: f531d...48d
pinar Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er mye svimmel, og har hvertfall lavt blodtrykk. Kjennes ofte som om jeg er på båt. Har du sjekket blodtrykket?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Det at du mistet følelsene i armene i butikken kan godt være angst, svimmelheten vet jeg ikke hva kan være. Men du er nok ikke helt frisk. Anonymous poster hash: 7df50...ce9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Hadde slik gyngende båtdekk svimmelhet. Har hatt det to ganger, hos meg var det angst:-) Har en bekjent som plages med sånt. Kan det være angst ? Var det sånn som kom og gikk hos deg eller var det konstant ? Anonymous poster hash: bd485...dc0 Kom og gikk kan man vel si ja, var i "bølger", så det kan godt hende det var angst. Jeg er mye svimmel, og har hvertfall lavt blodtrykk. Kjennes ofte som om jeg er på båt. Har du sjekket blodtrykket? Det har jeg faktisk ikke gjort, kanskje jeg burde det? Hm .. Det at du mistet følelsene i armene i butikken kan godt være angst, svimmelheten vet jeg ikke hva kan være. Men du er nok ikke helt frisk. Anonymous poster hash: 7df50...ce9 Jeg sliter med angst generelt for tiden da, men angsten min har alltid gått direkte til magen og gitt meg kvalme, så dette ble bare helt nytt for meg. Men kan godt stemme at det er angsten som har funnet andre muligheter å vise seg på.. Anonymous poster hash: 47337...904
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Gammel tråd, men bare i tilfelle TS er her enda.. Fant du ut hva dette var? Opplever det ofte selv.Anonymous poster hash: 47337...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå